hoi allemaal, Vrijdag was ik op controle bij de gyn en mijn man vroeg heel nieuwsgierig of hij al kon zien wat het is. Hij heeft heel lang gekeken en zei dat hij dacht dat het een meisje was. De Volgende dag hebben we een pretecho laten maken (die stond al gepland). en ook daar zie de echoscopiste dat het duidelijk een meisje is. Ze heeft het me ook laten zien (de welbekende 3 streepjes)! Kan ik er nu vanuitgaan dat het ook een meisje is? Raar heb, bij mij vorige zwangerschappen heb ik ook een geslachtsbepaling laten doen en toen heb ik nooit getwijfeld of het wel echt klopte. Misschien komt het omdat ik na 2 knullen nu dus een meisje krijg. Kan het gewoon niet geloven, ben zo uitgegaan van een jongen (waar ik ook superblij mee zou zijn geweest hoor!). ik was er zelf zo van overtuigd dat het weer een jongetjes was. Maar ik mag er toch wel vanuit gaan dat de gyn en echoscopiste gelijk hebben toch? Groetjes, Chantal
Tuurlijk kun je daar vanuit gaan. Maar 100% zekerheid geven ze nooit. Maar als ze 3 streepjes hebben gezien dan kun je van een meisje uitgaan. Voelt misschien nog een beetje onwerkelijk omdat je al zonen hebt. Maar daar komt nu dus een prinsesje bij! Gefeliciteerd!
denk inderdaad dat dat het is! Bedankt voor je reactie en felicitatie! jij ook gefeliciteerd trouwens! Geweldig, een tweeling! groetjes, Chantal
Ik heb nu al tijdens 3 echo;s heel duidelijk een piemeltje gezien, maar hoe het bij meisjes zit weet ik niet... Bij een jochie zijn er in elk geval geen streepjes....
er zijn hier ook mensen op de site waar ze meerdere keren een meisje zagen en weken later zagen ze ineens toch een piemeltje, 100% garantie heb je nooit en dat zal een gyn of echobureau ook zeggen. heel af en toe hebben ze het mis, maar het gebeurd wel. dus ik zou er altijd rekening mee houden
Ze dachten het al te zien bij 14 weken, maar dat was nog helemaal niet zeker, toen bij 18 en 22 weken bijna 99,9% zeker en dat werd bij 26 weken nog een keer bevestigd en toen met 26.5 week ineens en jongetje We hebben er wel om gelachen!
hoi, bij mij is het inmiddels 5 keer bevestigd door 5 verschillende mensen! Dus ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan nu! groetjes, Chantal