Hey meiden, Ik heb vanmorgen mijn 1ste echo gehad. Ik was best zenuwachtig omdat ik begin dit jaar een miskraam heb gehad. Maar met mijn nieuwe zwangerschap wil ik er niet teveel meer over nadenken en er positief ingaan. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen en het was dus afwachten of ze het kindje uitwendig goed konden zien. Gelukkig zagen ze het gelijk heel goed en duidelijk. We hebben het hartje zien kloppen en het kindje was precies 7 weken en 4 dagen zoals verwacht. Wat een onbeschrijvelijk gevoel gaat er dan door je heen zeg! Over 3 weken heb ik weer een echo gelukkig. Nu kan ik echt op die roze wolk gaan zitten . Ook mijn vriend was helemaal opgelucht en ik zag de glinstering in zijn ogen toen ze gelijk iets zagen. Dat was zo lief om te zien. Liefs Wennepennie
ik weet hoe het voelt! Heb vorige week vrijdag mijn eerste echo gehad. Ik heb een vmk gehad vorig jaar november. Maar dit voelt gewoon erg goed en ik was dan ook eigenlijk niet nerveus dat er iets zou zijn. (gek he) En ja dat gevoel als je het hartje ziet kloppen, dat is echt geweldig. Gelukkig zagen wij het hartje al bijna meteen kloppen en toen ook de gyn nog eens zei dat het hartje er heel erg mooi kloppend en sterk uitzag en ook het vruchtje goed groeide (ben nu 8 wkn en 2gn) dan loop je helemaal te stralen. Mijn man is ook superblij, maar die ziet nog niet veel in de echo hahahaha... Het is zo heerlijk om het hartje te zien, ik deel dat gevoel helemaal!!!
voordat ik de termijnecho kreeg was ik heel erg zenuwachtig, eenmaal tijdens de echo gezien dat alles goed was leefde ik weer! hetzelfde gevoel had ik met 20 weken echo. ik heb liggen huilen tijdens de echoscopie....