Grote voeten???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door bloem24, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hoi allemaal,

Ik heb met 25 weken en 4 dagen een echo gehad en de echoscopiste zei dat de voetjes van de kleine 5 cm zijn :$. Is dit groot? Ik heb echt geen idee en natuurlijk maakt het allemaal uit, maar ben nieuwsgierig ;).

groetjes Bloem

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Onze baby heeft nu voeten van 23 mm. De echoscopiste zei dat dat netje is voor deze termijn. Met 20 weken zijn ze ongeveer 30 mm. Als ik dan zo reken kom ik met 26 weken uit op 44 mm, maar ik weet niet of voeten sneller gaan groeien naarmate je verder bent. Als het op hetzelfde tempo blijft groeien, is 5 cm nu wel aardig groot, 6 mm groter dan gemiddeld zeg maar. Maar als de voeten naarmate je verder bent sneller gaan groeien, dan is 5 cm dus niet zo gek groot.

3. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hoii..

De voeten groeien als eerst het meest ...daarna blijven ze ongeveer even groot en groeit de rest pas..

Ik had laatst een echo met 26 weken en toen was het voetje bijna even groot als het bovenbeen. ( ook +- 5 cm )

Maar de echoscopiste zei dat ze in de buik op grote voet leven en deze vaak als eerst groeien en dan andere dingen , zoals het bovenbeen in verhouding gaan groeien ..hihi

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahaha ja bij ons waren op de 20 weken echo de voetjes ook groot in vergelijking met de beentjes. Wel normaal voor de termijn, maar de verhouding is gewoon heel anders dan het later gaat zijn. Heel apart.

Deel Deze Pagina