WAUW.. die zenuwen.. vanmiddag echo na miskraam

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door daantje889, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii allemaal..

wat een zenuwen spelen zich hier af zeg, vanmiddag heb ik mijn echo.. 5w6dgn
    aan de ene kant denk ik, waarom heb ik hem zo vroeg gezet? Aan de andere kant begrijpelijk na mijn miskraam en spoed curretage in nov. Na een zwangerschap van 6w0dgn enja dat is morgen..

Hartje? Alleen een dooier? Of mss weer een misvormde vruchtzak..
    nooit verwacht dat die miskraam er toch zo in zou hakken na die maanden!

willen jullie een duimpje draaien vanmiddag om 2uur.. ;)

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Succes! Het zit vast allemaal goed :)

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Een miskraam hakt er zeer zeker in! Dat het nu allemaal extra spannend is, is niet zo gek...en zal ook nog wel even duren!
    Ik ga duimpje draaien voor je!
    Succes.....en gefeliciteerd! :)

4. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suc6 en weet wat het is 10juni 13 miskraam gehad en kijk nu eens naar mijn banner.

Zou zeggen probeer er toch van te genieten. Xxxx

5. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Heel veel succes! Ik duim op een mooie echo voor je

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik zal voor je duimen. Succes!! :D

7. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief allemaal ♥..

En wat fijn dat jou zwangerschap nu goed gaat!! En natuurlijk voor de andere zwangertjes ook van harte gefeliciteerd..

8. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik zal heel hard duimen maar zit vast wel goed!! :D Ik heb over een half uurtje een echo dus ook erg spannend. :) Maar meid komt vast helemaal goed hoor! Veel plezier straks !! :D

9. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehh jij ook heel veel succes met je echo! Laat je wat weten??

10. Yasmijnkai

Tuurlijk, jij toch ook? Maar goed ga me omkleden mijn man komt mij zo ophalen. Veel plezier straks!!! :)

11. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier draaien mijn duimen voor je!

PS ik doe het trouwens nog steeds in mijn broek bij elke echo :)

12. Isaura

Isaura Lid

10 mrt 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel spannend!! Ik heb vanmiddag een echo in het ziekenhuis omdat de verloskundige die ik had/heb ons heel onzeker maakt. Ze Zegt dat mijn vruchtzak te groot is voor de duur van me zwangerschap.. Heb wel het hartje zien kloppen en met het kindje is alles goed! Vervolgens blijft ze wel herhalen dat we ons Zorgen moeten maken maar dat het ook goed kan gaan.. Dus gelukkig mag ik in het ziekenhuis komen want bij haar wil ik nooit meer terug!

13. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het bij jullie gegaan??

ik kreeg mijn echo.. mooie vruchtzak wormpje van 4mm zonder hartslag.. het kon vriezen of dooien! 2 wkn wachten pfff... maar mijn gevoel zit zoo goed sinds vanmiddag.. ondanks dat er geen hartje was.

4mm ze zei dat het overeen kwam met 5w5 dgn ongeveer.. internet zegt 6+ weken..

dinsdag heb ik nog een afspraak bij de gyn staan maar weet niet of het meerwaardrn heeft hem te laten staan..

14. Isaura

Isaura Lid

10 mrt 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het heel goed gegaan het ziet er goed uit voor nu!! Ohh vreemd joh ik ben 6 weken ongeveer en ons kindje is 3mm dan zou jij toch verder moeten zijn?? Hopelijk zie jij ook snel het hartje kloppen! Bij ons klopte het hartje 2 dagen geleden ook al! Ben superblij elke keer weer als ik ons kindje zie!

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd allebei! Ik zou je afspraak bij de gyn wel laten staan. Wie weet kan hij/zij ook nog even kijken met de echo en zie je misschien wel een knipperlichtje.
    Succes! :)

16. Yasmijnkai

Ik moet over 2 weken terug want was erg vroeg met de echo (DUH) maar goed ze zag alleen slijmvlies maar hier nog steeds geen bloed of krampen enzo terwijl dat echt al dagen terug moest gebeuren dus wij zijn positief! :)

17. daantje889

22 okt 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yasmijnkai super! Hahaha ja het wad ook wel erg vroeg bij jou maar verdikt slijmvlies is al super goed!
    ik hoop dinsdag een hartje te zien bij de gyn..
    ik laat het jullie weten..

Deel Deze Pagina