Hmm dan zal ik het voor de zekerheid nog eens even terugzoeken.. heb voor de 12 weken ongeveer 9 echo's ofzo gehad haha kan t af en toe niet meer bijhouden maar Mammie hoe is het nu met je? Las dat je bloedverlies enz had?
Hoi JsztD, Ja, het gaat wel, ik heb mij er al bij neergelegd. Ik vloei nog steeds en af en toe heb ik flinke buikpijn , ben nog geen stolsels verloren dus zit hier maar te wachten tot het afkomt pff... Morgen heb ik weer een echo. Ben benieuwd hoe het er nu voor staat. Liefs van Sabrina
Pff wat ontzettend klote meis heel veel sterkte voor jou! Positief proberen te blijven, al snap ik wel dat je dat niet kan, misschien valt het mee en zit je klein wondertje er nog wel! Meisje die bij ons meepraat in de November mama's kreeg ook bloedverlies etc. Nu is ze ook rond de 17 weken en gaat alles perfect... bleek dat ze een hematoom had (bloeduitstorting) wat eruit kwam.. Laat je hier even weten hoe het ging morgen? Hoelaat moet je erzijn?
Bij mij was het bij 8 weken 5 dagen 2.2 cm die andere zou ik er dan nog even bij moeten zoeken maar 2.2MM lijkt me wel klein dan voor 2 weekjes korter..
Jazeker laat ik het weten, ik moet er om 13.30 uur zijn... Ik heb trouwens vanaf gisterenmiddag wel iedere x stolseltjes verloren en de buikpijn lijkt af en toe op een wee . Liefs van Sabrina