@ lotte ik was ook heel bang dat het hartje niet zo kloppen, maar gelukkig wel hebben toen nagevraagd bij de vk hoe groot de kans dan nu is dat het goed blijft gaan en mijn vk zei ons: kans van 1 a 2 op de 100 dat het niet goed gaat, maar die kans was volgens haar eigenlijk de gehele zwangerschap aanwezig! dit houd ik dus nu maar in mijn achterhoofd aangezien ik over 2 weken weer een echo heb en nu af en toe al wel een beetje bang ben dat het hartje dan niet meer klopt. ik probeer nu wel echt te genieten van mijn zwangerschap!! kijk iedere avond naar de prachtige echo foto's van ons kleintje
@ mamavan1 Gefelictiteerd!!!! Wat heerlijk zeg dat de echo goed was! En zoveel verder al dan jullie dachten, heerlijk hoor al bijna 12 weken zwanger! Krijg je binnen kort nog een echo of konden ze naar aanleiding van deze 1e echo wel een datum bepalen?? Geniet van je zwangerschap!
hallo, woensdag 20 mei moet ik terug gaan voor de nekplooimeting ,ze kon bij de eerste echo de datum al bepalen ,dus ik ben blij dat ik de 12 weken bijna gepasseerd ben.
ik heb gisteren de echo gehad en deze was ook helemaal goed. Hartje klopte heel mooi en het was al lekker aan het bewegen. Het was wel 6 dagen minder ver dan wij dachten, maar dat maakt niet uit. Lekker genieten nu.
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag ook mijn eerste echo! Echt heel spannend! Heb me afgelopen week ook best zorgen gemaakt maar gelukkig heeft de verloskundige die wel weggenomen. We moeten niet vergete te genieten van deze periode, symptomen worden soms wat minder, maar mijn verloskundige heeft me verteld dat de natuur gewoon z'n werk doet, dus als het kindje gezond is gaat er niets mis. Ik heb aan die uitspraak een heleboel gehad en hoop jullie ook bij deze!
Dank je wel! T liep allemaal iets anders dan verwacht, maargoed! Ik ben en blijf zwanger! Heb over mijn echo een nieuw bericht geplaatst onder ''onderzoeken en echo's" het heet "wat een gekke dag vandaag". Ik wens jullie ook allemaal veel plezier bij jullie eerste echo!