1ste fles slecht drinken!!

Discussie in 'Voeding' gestart door Silke87, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Hallo,

Jason krijgt 5 flessen van 180/6. De laatste fles krijgt hij tussen 21.00 en 22.00 met 2 schepjes rijstebloem erin. Dan slaapt hij ongeveer 10 uurtjes achter elkaar door en als hij dan wakker wordt drinkt hij zijn eerste fles slecht. We hebben nu al een aantal dagen 150/5 aangeboden en daar laat die gemiddels 50/70 ml van staan. Hij wil daarna ook niet slapen ongeveer half uurtje en dan is die weer wakker! De rest van de flessen drinkt die gewoon leeg.

Maar is dit niet te weinig na 10 uurtjes slaap om de dag mee te beginnen? Wat zou ik dan het best kunnen doen ? Hopelijk kan iemand mij tips geven!

Alvast bedankt.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Laat die rijstebloem eens weg?

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lydia drinkt eerste fles ook vaak slecht, ondanks dat ze nachten van 10-13uur maakt (zonder rijstebloem). Als ze eerst halfuurtje mag spelen drinkt ze daarna wel goed.

4. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Rijstebloem weglaten waren wij ook al aan het denken.

Wij laten of spelen met hem ook een half uurtje voor de voeding en dan drinkt hij nog ontzettend slecht!!

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dacht ik ook meteen: rijstebloem weglaten...

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als hij voor de rest goed drinkt is het toch oke? Nina heeft ook 9 van de 10 keer dat ze haar melk niet opdrinkt is altijd zo geweest.
    Als hij goede plasluiers heeft en goed groeit zou ik mij er niet druk om maken hoor.

7. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mannetje hier is vaak s'ochtends nog een beetje moe en drinkt dan ook minder goed. Als hij al even wakker is en bijgekomen drinkt hij een stuk beter.

Hij krijgt trouwens ook rijstebloem door zijn laatste fles, anders komt hij gewoon niet in slaap ;). Moet met de rijstebloem wel een grotere speen, want s'avonds is hij ook moe en drinkt hij dan ook moeilijker.

8. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Dat is ook wel zo, maar ik vind het wel weinig wat die drinkt na zo´n lange nacht!!

9. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Ga vanavond eens proberen met 1 schepje rijstebloem kijken hoe die het dan doet!

Bedankt allemaal voor reactie´s :)

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik zou ook de rijstebloem eens achterwege laten. En misschien word ie s' ochtends wel wakker omdat ie is uitgeslapen, niet omdat ie honger heeft en wil ie eerste wel rustig wakker worden, en pas na een half uurtje (?) eten.

11. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    We laten hem ook altijd rustig wakker worden, meestal na half uurtje begint die op zijn vuistje te sabbelen en smak geluiden te maken en dan bieden we hem het flesje aan!

Nu ligt die al vanaf 20 uur in bed ben net gaan kijken en ligt nog in diepe slaap moet eigenlijk om 22 uur zijn laatste fles krijgen, maar als ik hem wakker maakt weet ik zeker dat die niet drinkt!!

12. Silke87

Silke87 Actief lid

19 jan 2011
    258
    0
    0
    Nou heb Jason gisteravond niet meer wakker gemaakt en heeft vanaf ongeveer 20.30 uur tot 04.30 uur geslapen. Dus vandaag een beetje proberen de uurtjes op te schuiven ( hij krijgt ook al in de ochtend fruithapje ) en dan zijn laatste fles eerder te geven!

Deel Deze Pagina