1ste follikelmeting gehad na 50mg clomid en toen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eliza23, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dit is inderdaad netjes hoor.
    Ik had op CD 12 rond de 12mm.

Op CD 16 ( vandaag) 22.5 en 21 mm dus die gaan klappen.

Succes !!

2. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt allemaal goed zeg! Spannende weken nu voor je! Hier gisteren de derde fm gehad op dag16, helaas niks aan het groeien. Vrijdag weer een fm en als er dan niks is afbreken en hogere dosis clomid...

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Blabla, balen dat er nog niets is te zien :(

Pluisje, wat fijn dat er bij de 2e samenlevingstest wel zaadjes te zien waren! Nu hopen dat het eitje is gesprongen en dat de zaadjes de weg naar het ei gevonden hebben :D

Jeetje, jou ei heeft wel ineens een groeispurt gemaakt in een paar dagen! Doet me goed om te lezen, want ik begon toch een beetje te twijfelen of 10mm niet erg weinig was. Maar het kan dus ineens snel gaan..
    Hopelijk is mijn eitje vrijdag ook weer goed gegroeid!

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    @ BLABLA
    Jeetje vervelend zeg :( Ik heb niet alles terug gelezen maar op welke dag zit je nu dan ?
    Ik hoop dat er toch een eitje gaat groeien en dat anders de hogere dossis werkt !!

@ Flora
    Ja ze groeien ineens heel hard ik ben dus op dag 11 voor het eerst geweest en nu dag 16 staan ze dus op springen.
    2 rondes lang ovutesen gebruikt en deze waren ook positief op dag 17 dus dit klopt wel aardig.

Nu weet wachten erg vind ik dat vooral omdat ik me heel erg gek maak elke ronde. Dit zijn elke keer de 2 rottigste weken in de cyclus haha.

Laat me even weten hoe het vrijdag is gegaan bij de FA ?
    Ze zeggen dat ze 2mm per dag +/- groeien dit klopt dan bij mij ook wel aardig. Zal bij jou ook wel goedkomen !
    Het is een feit dat je in iedergeval reageert op de clomid.

Succes meiden

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaa de wachtbank is nooit leuk :( en duurt ook altijd verschrikkelijk lang! Hopelijk is het raak!!

Vrijdag zal ik nog even laten weten hoe m'n eitjes het doen :D zou mooi zijn als ze dan goed gegroeid zijn en ik t weekend / begin volgende week m'n eisprong heb.

Voel nu wel steeds een trekkerig gevoel links bij m'n schaambeen.. Wellicht voel ik de eitjes groeien?! Ik hoop het ;)

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    nee wachtbank duurt altijd zo lang haha....
    Gelukkig veel leuke dingen voor de boeg en hoop dat ik er deze maand wat minder mee bezig ben , maarja dan moet ik ook niet zo veel op ZP haha...

Morgen is het al vrijdag ik ben benieuwd :D
    En ja dat trekkende gevoel ken ik niet. Maar wie weet ?
    Ik had vanochtend best buikpijn nu over , denk dus dat me eisprong geweest is. Maar kan ook natuurlijk omdat je er op let.

Ik lees morgen wel hoe het was :D

7. Ilona81

Ilona81 Lid

14 feb 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje,maar ook weer niet denk ik...
    Mijn 2e ronde met Clomid 50 mg nu,maar ik heb een ontzettend hoge FSH waarde :( Hoe is die bij jullie?

Er groeit wel iets en gister was ie 15,7 mm zoiets,morgen moet ik weer. Er zaten er 2 achter elkaar.

Bij mij dus een heel raar geval,want de hoge FSH kan betekenen dat ik vervroegd in de overgang ben :( (ik word zondag 32).

Ze volgen me wel met FM enz. Ik krijg wel uitgebreid bloedonderzoek.

Ik ga duimen voor jullie allemaal...

8. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Hoi Meiden,
    Ik zit denk ik ook beetje in het zelfde schuitje.
    Sinds begin dit jaar bij de Gyna, heeft denk aan een PCOS beeld bij mij.
    Zaad van vriend getest, en dit was allemaal goed.
    Ik mocht gelijk starten met Clomid bij mij eerst volgende menstruatie.
    Zit nu op cd12, gisteren geweest voor de eerste fm, maar volgens de Gyna was alles in ruststand, en nu moet ik morgen weer terug komen, hij wilde ook niet meer wachten tot maandag, dat vond hij weer te lang!
    Fijn om elkaar zo te steunen, en ervaringen uit te wisselen!
    Ik ga duimen voor iedereen!
    Groetjes SuuuuuS

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    @ Ilona...

Wat is een FSH waarde ? sorry hier ben ik niet zo in thuis.
    Wel fijn dat er inderdaad 2 eitjes groeien :D
    Dat is dan toch weer goed nieuws ?!

@ Suus
    Hou je ons op de hoogte ?
    Dus dit is je eerste FM en je eerste ronde met clomid ? Spannend he ?
    Zagen ze helemaal niks groeien ?

Hier op het wachtbankje 7/8 februari me nod spannend weer !! de dagen duren alleen die laatste 2 weken zo lang !!

10. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Hoi Meiden!

Vanochtend weer bij de Gyna geweest voor 2e FM meting, cd 14.
    Wederom niets te zien.
    Moet maandag nogmaals terug, misschien is hij toch al geweest, omdat ik ineens laatste twee cyclus 21dagen waren.. Nog nooit een zelfde cyclus gehad!
    Heb gelijk bloed laten prikken, op Progesteron.
    Als het niets heeft gedaan, 1e ronde Clomid 50, gaan we over op 100, en toch niet eerste drie rondes 50.

Voor zover van mijn kant weer wat..
    Hoe is het met de andere meiden?

Groetjes SuuuuuS

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik hoop voor jou dat je eitje gewoon geweest is ;) Wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest ?
    Als je wel je eisprong heb gehad krijg je volgende keer je FM gewoon eerder.

Stom he dat je cyclussen niet gelijk zijn , heb ik ook alleen zijn ze extreem lang maar sinds ik aan de clomid zit zijn ze wel mooi 35-36 dagen.
    FA vind het nog te lang maar als donderdag blijkt dat ik toch een eisprong heb gehad ( wat ik verwacht had 2 prachtige eitjes) laten ze dit zo omdat ik dan toch een eisprong heb. En me ei op dag 16/17/18 is nog niet heel verkeerd.

En anders hup naar de volgende ronde en hopen dan 100 aan slaat.
    Is allemaal wat he , jeetje !!
    Had nooit verwacht dat het allemaal zo heftig zou zijn.

@ Flora
    heb je je FM al gehad ??

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Trouwens Suus hoe zag je baarmoederslijm er dan uit ?!

13. ash21

ash21 Actief lid

1 dec 2012
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pluisje: mooie eitjes op cd 16! Ja dat wachten is zo irritant hè ;) ik moet nog 7 dagen wachten.

@ Blabla01: balen dat er niks aan het groeien is, laat je weten hoe het vandaag is afgelopen?

@ Flora01: hoe was jou fm vandaag?

@ Ilona81: sorry maar fsh zegt me niet zoveel L Ik hoop niet voor je dat je vervroegd in de overgang zit!!

@ SuuuuuS: balen dat er niets was te zien, ik duim voor je dat maandag blijkt dat je eitje gewoon geweest is.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Meiden schrijven jullie mee in me clubje ?!
    Net geopend voor meiden die net in de MMM zitten. Zo kunnen we lekker kletsen.
    Kijk maar even bij de clubs

En Ash idd me eitjes waren perfect op 16 CD. dus 16/17CD me eisprong gehad.
    Oh nog 7 dagen spannend !!
    Ja duurt lang he pff...
    Schrijf je ook gezellig mee ?

15. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier is ronde 2 helaas definitief voorbij, zonder enig resultaat... er groeit echt helemaal niks :'(
    Nu dus provera en dan op naar clomid 150... ik kan nu al op zien tegende bijwerkingen!

@pluisje... spannend het wachten nu! Moet je nog bloed laten prikken?
    @ilona, ik heb geen idee hoe mijn fsh is. Hebben ze niet gezegd wat dat betekent?
    @suus, Hopelijk is ei idd al gesprongen!

16. Ilona81

Ilona81 Lid

14 feb 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Pluisjee, ik wist ook niet wat het betekende,maar dat mag niet te hoog zijn,want dat is geen goed teken. Ze heeft het me uitgelegd,maar ik weet het niet meer precies...
    Ik wens jou veel succes en zal voor je duimen en hopen dat er iets is gebeurd.

@Ash 21,jij ook succes. Voor mij was dat ook iets nieuws dat FSH. Ingewikkeld allemaal hoor.

@Blabla,ze hebben me de betekenis uitgelegd,maar ik weet het niet meer precies.
    Wat jammer dat er niks groeit bij jou...

Nogmaals succes allemaal

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat kut blabla :( hoop dat de bijwerken snel over zijn en niet zo erg zijn.
    Schrijf je ook mee in het clubje meiden net in de mmm?!
    Lijkt me leuk.

Ja de 31ste moet ik bloedprikken dus nog even spannend. Toch nog even afwachten of ik ECHT een eisprong heb gehad.

X

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Helaas, mijn eitjes waren 0,0 gegroeid!! Nu dinsdag weer terug, maar ze denken dat de clomid niet mee aan zal slaan.. Volgende ronde dus op 100mg.
    Afhankelijk van dinsdag kan ik kiezen om de cyclus af te breken en dan weer door te gaan. Dus dan heb ik deze ronde gewoon geen ei gehad.
    Of ik kan wachten op m'n 'eigen' ei, maar gezien mijn lange cyclussen kan dat dus lang duren. Dus eerst dinsdag even afwachten, maar verwacht niet dat er ineens een groot ei zal zitten.

Deel Deze Pagina