1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hihi ja op de test zelf is wel wat te zien, op foto was wat moeilijker... bij die van sensitest was er nog pregnyl in mijn lichaam... ach ja morgen maar afwachten

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    SUPER MEIS, ben zo blij voor je :D :D :D !!!

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jenka wat een super nieuws...!! Zo blij voor jullie...

Roodje en Deb ik duim voor jullie...

4. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Jenka echt super voor je hoor!!
    Dit moet je wel wat meer zekerheid geven he!

Roodje en Deb heel veel succes morgen met testen ik hoop dat jullie dan meer duidelijkheid hebben!
    Dikke knuf voor jullie. Wij weten hier als geen anders hoe deze momenten zijn.

@ all. ik neem btw alleen foliumzuur en zorg dat ik gezond eet. ik pak het sporten nu ook weer op zodat ik de 2e poging wat gezonder in ga.
    Doordat ik ook niet meer rook heb ik gemerkt dat ik meer troep naar binnen werkte.
    En dat gebeurd nu ook niet meer!!

5. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Lin, ja hele opluchting!!!! En wat betreft het gezonde leven, dat kan nooit geen kwaad toch;)

6. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het staat vast ik neem een maand pauze en laat de natuur zijn gang gaan. Heb vandaag ook onze reis geboekt. We hebben besloten om er een weekje tussenuit te gaan naar portugal. Ik heb vandaag wel naar de fertiliteitskliniek gebeld, om te vragen of het mogelijk was om mijn volgende punctiedatum al vast te leggen en ik heb geluk, want ze wilden dat doen. Voorlopig sta ik in de planning voor de week van 10 september, mocht mijn eerstvolgende ongi later zijn dan 08/08 dan wordt ik misschien een weekje opgeschoven. Heb ik ook al iets om weer naar uit te kijken en moet achteraf niet meer stressen om de planning.

@jenka: ik was opgelucht te lezen dat het goed gaat in je buik!

@lin: ik zou ook graag iets actiever willen zijn, want ik voelde mij de vorige poging echt onfit! Heb mijn Wii terug uitgehaald om te dansen! De laatste maanden durfde ik niet meer eerst door mijn bbz en dan in de wachtweken durfde ik al helemaal niet meer.

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Me: nou heb je meerdere dingen om naar uit te kijken. Je nieuwe poging en een heeeeeeeeeeerlijk weekje Portugal!!!! :D

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Klinkt goed een weekje portugal...lekker even tot rust komen en tijd voor jullie beide!! lekker van genieten...en hopelijk met een stuk beter weer dan hier....

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, topnieuws!!!

Roodje, ik duim voor je hoor!

Hier op controle geweest, baarmoeder is schoon. Nu de blik vooruit. Onze volgende TP word een secret mission, om voor mezelf ook de druk zo laag mogelijk te houden.

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter, maar er komt wel een tp?? Is dat dan wel na de onderzoeken naar de mk's? Of ging je die nou nog niet krijgen?
    Fijn dat alles schoon is meid, je kan weer verder!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    We hebben besloten de onderzoeken niet te doen. Van de 100 onderzoeken komt er vaak uit 1 maar een oorzaak. En vaak is er ook niks aan te doen.

Om mezelf de ellende van het afwachten te besparen proberen we het nog een keer. Mocht ik wederom zwanger worden en wéér een miskraam krijgen dan gaan we wel onderzoeken laten doen. Maar voor nu lijkt het gewoon pech te zijn...je hebt als je meer dan 1 MK hebt gehad gewoon een verhoogde kans op een volgende miskraam. ( kans is zo'n 35%)

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Deb, lees ineens dat ook jij getest hetb. ook al zo spannend!! Voor jou duim ik ook!!!

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Je bent een sterke vrouw Panter!!!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Heb de afgelopen week ook wel een paar keer lopen janken hoor. En flink gebaald, en boos geweest.
    Maar uiteindelijk kun je niet verder de put in..dan is er nog maar 1 weg en dat is omhoog.
    Mijn koppie steekt dus weer boven de put uit, en heb mezelf maar een trap in mn hol gegeven. We gaan maar weer door, het enige wat we kunnen doen.

Wanneer weet jij wanneer de punctie is kiekske?

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jenka, Jeeeeaaah!! Wat een goed nieuws!! Super! Lijkt me zo ontzettend bijzonder zo'n kloppend hartje! Ik hoop dat ik dat ook ooit mee mag maken, wij allemaal!

@ Panter, Wat goed dat alles er schoon uitzag! Dus wij krijgen ook niet te horen wanneer je een tp hebt :(! Snap ik heel goed hoor meid! Wij houden het ook voor ons zelf de 2de poging... Hadden we ons bij de 1ste ook voorgenomen, maar niet helemaal gelukt haha! En dan merk je toch dat je continue vragen krijgt van de mensen die het weten...

@ Me, heeerlijk zeg een weekje portugal! Lopen we weer ongeveeer gelijk, ik zal ongeveer in de week van 17 sept de punctie hebben, wij gaan in de wachtweken op vakantie! Ik denk dat het Curacao gaat worden...

@ Lin, ik zou ook wel wat meer willen doen... Ben ook echt wel aangekomen van al die hormonen... Zou ik er graag weer vanaf willen....

X

16. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Deb, zie idd ook een heel dun streepje hoor op de 2de test... Maar kwam die meteen opzetten of is dat er pas later komen te staan?
    Ik heb dat ook 1x gehad, maar helaas werd ik toen gewoon ongi... Hoop voor jouw op beter nieuws!

X

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter, verdriet betekent niet dat je niet sterk bent. Maar erg knap dat je alweer omhoog aan het kruipen bent. Neem je tijd!

Ik weet niet wanneer ik de punctie heb. Waarschijnlijk, als alles goed gaat, ergens volgende week. Ik heb zelf ingezet op de 17e. Voorgevoel.
    Maar as vrijdag de 1e fm, dus dan weet ik of er iets groeit, hoe snel het gaat en wat de verwachting is.

Heb vandaag 2 positieve verhalen gehoord over dhea, dus mijn hoop zit best hoog zeg maar... 1 iemand had bij de 1e poging 1 ei elcel en na 3 maanden dhea 9!! bij de ander eerst 3 eicellen en nu, na dhea, ook 9! hoop dat ik as vrijdag ook zo'n mooi resultaat te zien krijg...

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Helaas negatief...

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh Deb wat klote voor je... xx

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Deb wat jammer zeg :( Ik hoopte het zo!

Ik werd wakker om 4u vannacht en moest plassen, dus heb ook al vroeg getest...
    Ik heb hetzelfde vage streepje als zondag, echt een tuurstreepje. Sinds gisteravond weer wAt bruinverlies en de hoofdpijn is ook terug met vlagen. Denk dat ik ongesteld ga worden zodra ik met de Utro stop.
    Morgen voor de bloedtest maar ik ga er maar van uit dat het niet zo is.

Deel Deze Pagina