1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Roodje dat is idd wel vaag dat het het zelfde tuur streepje is... Is het meteen te zien of een indrooglijntje..?!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Nee indrooglijntje idd Suus. Ik denk dat het niet eens zichtbaar is op de foto, dus ik heb er ook maar geen gemaakt!

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Toch geprobeerd! ;) Hier op het scherm is het wel te zien, maar weet niet of jullie het kunnen zien. Iig is die bovenste van zondag en die onderste van vanochtend. Ach who am I kidding?!

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh crap! Die onderste foto is op z'n kop! :(

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, indroogstreepje? Het is wel een gek streepje...maar kan ook net zo goed hcg zijn wat op aan het zetten is.
    Morgen nog maar een keertje testen, het zou elke dag ietsjes duidelijker moeten worden.
    Die van vanmorgen is duidelijker dan de eerste, kan dus best hcg zijn wat langzaam opbouwd. Ik duim nog even door!!!

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Vind het heel lief dat je dat zegt Panter en ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar ik denk van niet.

Net naar het toilet geweest en toen had ik wat doorzichtig slijm met wat roze aders erdoor (kan het niet anders uitleggen sorry!)
    Mijn hoop is bijna vervlogen...

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Deb, negatieve test...he wat balen!!!! :(

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh deb, wat klote meid!!!! En nu? Heb je het ziekenhuis al gebeld?

@Roodje, dus het lijntje werd niet meteen zichtbaar? Een opdrooglijn mag je volgensmij niet als positief tellen.....

X

9. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kheb er ook niet echt vertrouwen in met al dat bruinverlies Mona.:(
    Morgen horen we het verlossende woord...

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Deb: Sucks... :( Hoe gaat het?

Roodje...ik vind het zo spannend... Morgen krijg je uitsluitsel, pfoe...

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Neeee dames kan toch niet dat het bij jullie negatief is:x
    Of nou jou bij jou roodje is het wel even spannend hoor. Ik blijf ook nig even duimen.
    Kun je niet die van clear blue doen??? die geeft meteen duidelijkheid. zwanger of niet zwanger.
    @ deb echt sneu dat jou test ook negatief is. dikke knuf

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ja misschien haal ik er wel een vanmiddag voor morgenochtend, maar hangt er een beetje van af hoe de dag loopt.
    Misschien zet het wel door. Tot nu toe alleen bruin en roze, maar zou zomaar ineens kunnen gaan bloeden natuurlijk.

13. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou spannend hoor roodje, ik blijf nog voor je duimen!!
    Veel te weinig zwangere hier tot nu toe! :)

14. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Roodje, toen ik naar je picture keek zag ik al eerst een klein roze streepje onder... Je tekst zag ik later...weet niet hoe lang het duurde voordat dat lichte streepje zichtbaar was???? Want als het na 10 is gekomen dan telt het niet...

Moet je morgen voor een bloedtest naar het zkh???

Deb, wat jammer... Had het je zo gegund!

Hoe is het met de rest???

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Nee geen 10 min. Denk iets meer dan 5 zag ik hem al, maar werd pas echt duidelijk toen ie goed opdroogde. Ach ik weet het niet!
    Morgen tussen half 9 en 9 bloed prikken en dan bellen ze over de uitslag, alleen staat nergens hoe laat ze bellen. Vriendlief is alweer aan het werk, dus denk dat ik bij m'n vriendinnetje ga zitten wachten. Haar kraamhulp was gisteren voor het laatst, dus misschien kan ik haar helpen.

16. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOhhhw wat leuk! ja zou ik lekker doen.. Beetje oefenen alvast!!!

Ik ga zondag met een vriendin en haar zoontje zwemmen. Jongetje is 15 maanden nu. En echt een schat! Maar ja ben niet zo blij dat ik in bikini moet. Want na 3 maanden niet sporten en alles bij elkaar ben ik 4 kilo's aan gekomen
    ( nu wel weer bezig om ze eraf te krijgen)

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    tsja roodje, lastig dit he..wel fijn dat je morgen een bloedtest krijgt...
    en met de afscheiding met van die roze/rode addertjes erdoor had ik ook...
    hier zet het helaas ook niet door...
    op t testje is hier wel een licht streepje te zien, maar denk ook dat dit een indroogstreepje is...

laat het dan nu gewoon maar doorzetten ben er wel klaar mee

18. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb deze ochtend gebeld naar mijn gyn voor een controle echo op dag 12. Da's wel handig datze mij in mijn ziekenhuis (niet in de fertiliteitskliniek) goed kennen door mijn voorgeschiedenis. Als ik iets vraag, dan doen ze al het mogelijke om het te doen passen. Ik probeer mij niet te veel zorgen te maken, maar ik vind toch dat mijn regels niet lang geduurd hebben. Zaterdag gestart en vandaag weer zo goed als gedaan. Ik hoop dat door de punctieingreep er geen nieuwe vergroeiingen zijn ontstaan, want mijn Ashermannhistorie ben ik daar wel gevoelig aan. Zo kan een pens nooit ophouden met piekeren he!

@Lin: Ik ben het met je eens. Hier zijn inderdaad wel heel weinig zwangeren ontstaan. Wat zeggen ze ongeveer 30%? Wel dan zouden er zeker 3 zwanger moeten zijn.

@Roodje: Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt, maar ga wel eerlijk zijn, dat de tests van kruidvat superpositief zijn. Ik heb ooit eens moeten testen en bloed trekken op hetzelfde moment en als ik mijn test schuinhield zag ik een klein lichtstreepje. Mijn hcg stond toen op 3, dus niet zwanger. De laatste keer dat ik met deze testen gewerkt heb was bij mijn laatste inseminatie. Ik had toen een lichteroze streep en mijn hcg was maar 18. Andere testen laten dan nog niets zien. Ik wil het je gewoon maar meegeven, zodat je er een beetje kunt mee rekening mee houden. Ik blijf alvast wel duimen hoor voor je!

@deb: Is er bij jou al enige verandering? Ga je nog eens testen of niet?

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Slim van je Me! Zo weet je iig of het nog goed zit of niet!

Die 1 op 3 zwangeren: we hadden er natuurlijk 2; Jenka en Panter. Helaas is het bij Panter misgelopen. Nu moet Roodje morgen dus positief testen :)

Maar het was voor de meesten hier de 1e poging. Je moet meer kijken dat je in 3 pogingen toch 1 keer zwanger raakt. Maar ook daar is niks over te zeggen. Je hebt gewoon iedere poging 30% kans. Ik heb ook wel gehoord dat een ICSI stel er gem 6 pogingen over doet om zwanger te raken. Tsja.. wat is waar?? Ik ga me iig nergens op vast pinnen!! Ik hoop gewoon eerst op een goede echo as vrijdag. Dat is stap 1.

Op dit moment ben ik een lekkere ontspannings-/ sportmassage aan het regelen. Ben er aan toe!!! Heel mijn schouders, nek en rug zitten vast. Wil mijn lijf gewoon lekker ontspannen hebben in deze ronde. Heb er nu al zin in :D

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik durf nergens meer op te hopen...

Goed geregeld die massage Kiekske! :)
    Misschien ga ik mezelf daar ook wel op trakteren deze week. Goed idee!

Deel Deze Pagina