Roodje: lekker reserveren die massage! Ik had contact met een masseur gezocht, maar daar was de 1e mogelijkheid 31 juli pas. Dat is veel te laat. Vervolgens een thermencomplex hier in de buurt gebeld en nu heb ik morgenavond om 19 uur een afspraak van 50 minuten voor een ontspannings-/ sportmassage! Ik ben er klaar voor!!!!!
Nou, ben op weg naar ZH. Vanochtend al meer roze/bruinverlies. Nog geen helderrood bloed, maar dat zal wel komen als ik met de Utro stop. Ik ga er van uit dat deze poging is mislukt is en hoop dat we snel een cryo poging mogen doen en dat ie goed ontdooit!
Succes roodje, ik hoop dat het bij jou wel goed zit!! hier in ieder geval niet, bedankt lieve meiden voor het duimen nog maar helaas, vannacht heeft het doorgezet.... ben er even helemaal klaar mee...
Nou ik hoef niet eens meer te wachten op de uitslag! Ben bij m'n vriendin en word net ongesteld. Heb nu ook flinke kramp. Bummer
Jenka: misschien heb ik er ergens overheen gelezen, maar heb jij aal een afspraak met moeders voor moeders gemaakt?
Net het ziekenhuis gebeld en idd de test was negatief. Er was wel HCG gevonden in m'n bloed, maar het was te weinig. De 26ste heb ik een afspraak om te praten over de cryo terugplaatsing. Hopelijk kan dat eind augustus, maar dat is afhankelijk wanneer m'n menstruatie komt ivm met de zomersluiting. Het is klote maar ik voel me nu rustiger, dan vanochtend in de wachtkamer van het ZH! We gaan voor onze kapitein Iglo!
Hé meis, betekent die hcg in je bloed dat er wel iets heeft gezeten? Of hebben ze daar niks van gezegd? Zoooooo balen meid, ik hoop dat je cryootje snel geplaatst kan worden. Knuf
Roodje, had het je al gezegd maar toch nog even een berichtje! Sterkte! Heel jammer maar jouw baby wordt een coole baby Deb, jij ook sterkte! Ook bij jou komt het vanzelf goed!! Kiekske, ik heb het nog niet over moederes voor moeders gehad. Heb er eerlijk gezegd tot aan jouw berichtje niet eens over nagedacht... Net ff zitten lezen wat het precies is. Dat is idd wel een goed idee
Hej @ Roodje, dus er heeft wel iets gezeten... volgende keer blijft ie gewoon plakken! DAT MOET GEWOON! @ Deb, klote meis, heb je al naar het ziekenhuis gebeld? Hoe gaat het bij jou nu verder? Had jij nog cryo's (sorry weet het f niet meer ) @ Jenka, super dat je mee gaat doen voor MvM, mocht ik zwanger raken ga ik dat ook zeker doen! Als wij straks pregnyl zetten, denk ik gewoon aan jou x
Ahhh mona dat vind ik lief! Toen ik het las van mvm, dacht ik alleen dat het fair was als ik dat ook ging doen, tenslotte heb ik mijn baby te danken aan vrouwen die het ook hebben gedaan!!! Wil je deca nog steeds lukken? Waar spuit je eig? Je buik of been?
Roodje, ergens wel fijn dat het toch had gepakt. Jammer dat het niet goed ingenesteld is geworden! De cryo zal jou plakker wel worden! Deb had jij ook cryo's? Jenka, thanks voor pregnylplasjes die je voor ons doet!
Deb doet volgens mij ICSI in eigen cyclus, wat toch betekent dat ze maar 1 eitje per keer heeft of niet? Correct me if i'm wrong! Ik heb mijn hoop ook gevestigd op onze cryo. We zien het wel...