Ok, bedankt voor de reacties... gek dat je zoveel uitleg krijgt en de bekende vraag krijgt; is er nog iets dat je wilt weten? Dat je op dat moment niks kan bedenken en 5 minuten nadat je het ziekenhuis hebt verlaten er 1001 vragen door je hoofd spoken.@#%$*&!!! Hihi, naja....gewoon beginnen volgende week, en dan zien we het wel..
@ kiekse.. ooch snap dat jij je nu rot voelt hoor. Laat het ook maar even toe. Maar misschien is het wel de moeite waard om de punctie door te laten gaan, misschien dat je iets langer moet stimuleren. Gaat valt allemaal goed komen hoor meid. dikke knuf! @Me ooh ben jaloers hoor ik zou dat wel willen een stukje land bij mijn huis. maar dat zit er niet in. Ik hoop dat jij je snel beter voelt. ik snap die moodswings heeel erg hoor. heb er afgelopen dagen ook last van. @ deb. Weet je al wat je gaat doen? @chantal spannend hoor!!! Ik mag over 2 weken weer met de pil beginnen en in sep weer beginnen met spuiten. Met welke hormonen moet jij spuiten?
Hey meiden, de kogel is door de kerk: we hebben de poging afgebroken. Wederom... Nu weer rust tot, ik denk, september. Ligt aan mijn cyclussen. Deze telt niet mee. De volgende mag nog niet, maar die daarna mogen we weer starten. Sucks...maar ik heb er vrede mee. De rustnis na het doorhakken van de knoop weer terug.
Oh kieske goed dat de kogel door de kerk is! Maar toch sucks dat de poging moet worden afgebroken! ik ga voor je duimen dat jij de volgende keer zulke mooie eitjes hebt!! Hebben ze ook enig idee waarom er niet meer groeien?
Lin: ze denken vanwege mijn lage amh, vervroegde overgang. Maar ik ben nog niet klaar om me daar bij neer te leggen...
@ kiekske: Het kan misschien een domme vraag zijn hoor, maar gaan die 2 eitjes uiteindelijk niet doorgroeien en kunnen ze geen IUI doen of eventueel zelf klussen?
Me: een escape IUI had gekund, maar dan moet je vers zaad hebben. En dat hebben wij niet. Ook gewoon klussen heeft geen enkel zin bij ons.
Och.. ja als het niet 100% zeker is zal ik me er ook niet gelijk bij neerleggen. Nou vind het echt heel erg jammer voor je. hele dikke knuffel
Oh Kiekske, wat ontzettend klote zeg!!! Komt het dat ze niet goed groeien omdat je in de vervroegde overgang zit dan? Dat je gewoon niet veel eicellen meer hebt? Want dan zou je dus verwachten dat het alleen maar minder wordt ipv meer bij de volgende poging?? Wat zeggen je artsen erover? Dikke knuffel meid! X
@Kiekske: wat naar dat er maar 2 follikels groeide!! kunnen ze er niet achter komen of je vervroegd in de overgang bent op ea manier?? Veel sterkte! @Chaben: jeej weer iemand uit Almere, welkom hebben we nu een date binnenkort met zijn vieren Sorry dat ik niet op iedereen reageer! Jullie schrijven dagelijks zoveel! Zelf een tijdje minder hier op het forum geweest..word namelijk vreselijk gestalkt door iemand!! :x Deze persoon maakt mij zwart door leugens op het raam van de auto van mijn vriend te plakken (zegt dus dat ik afspreek met mannen)..stuurt mij steeds sms berichtjes..oja en wat hij wilt: gepijpt worden en seks met mij hebben! Mijn vriend geloofd me gelukkig! Vandaag kreeg ik sms van diegene dat ik een date zou hebben in een bepaalde straat in Almere, hij volgt me dus ook continue...geen aangifte gedaan...alle smsjes en blaadje wat op het autoraam zat van mijn vriend weggegooid. De stiefvader van mijn vriend zoekt wel het nr uit..maar deze staat geregistreerd als geheim dus het adres is moeilijk te achterhalen! Vanmiddag naar mijn provider geweest en heb nu een nieuw telefoonnr, heb mijn BlackBerry naar de fabrieksinstellingen teruggezet..dus hopelijk heb ik nu geen last meer van die creep! Lang verhaal..maar ik heb de afgelopen weken dus niet aan zwanger worden gedacht hierdoor...
Gatverdamme Pinda! Wat een akelig verhaal!! Weet je wie het is? Bah, eng... Hoop dat je er heeeeeeeeeeeeel snel vanaf bent!!!
@ Pinda, gatsie zeg wat ontzettend naar en eng zeg!! Kan me voorstellen dat je even je gedachte dan ergens anders hebt zitten! Maar fijn dat je je vriend jouw gewoon gelooft en niet intrapt in die leugens! Heb je een idee wie dit doet? Sterkte meid! Hopelijk houdt hij/zij snel op! Dikke knuffel!
Hoi Pindakoek, Wat een story!!! erg vervelend allemaal. Kende je die persoon wel, of ook niet? Naja, hopen dat het nu achter de rug is. En ja, RooDje zei zoiets, ik vind het wel leuk eens met zn 4ren af te spreken.... Welk deel van almere woon je eigenlijk? ik haven.xxx
Bedankt voor jullie medeleven dames! erg vervelend allemaal maar gelukkig zijn er veel mensen die me willen helpen! @Chaben: ik woon in Almere buiten maar ben doordeweeks veel in haven te vinden Is dit je eerste keer ICSI?
@pindakoek. Ja eerste keer nadat wij al 6 jaar denken dat we samen geen kinderen kunnen krijgen ivm "dood zaad"iets wat ze na een hersteloperatie (mijn man was gesterilliseerd) hadden medegedeeld en er absoluut geen andere wegen waren volgens hun...hele story, heel rouw proces een aantal jaar lang en nu dan toch ineens ... HOOP! Is er al een datum bekend wanneer jullie ment de meiden uit almere wat willen gaan doen? lijkt mij erg leuk. x
Lieve meiden, Met mijn in mijn hart en vette tranen in mijn ogen schrijf ik dit berichtje... Vandaag zijn we voor de 2e echo geweest om te kijken of het kindje goed groeide. De gyn. Zat een beetje te draaien met de echo (staaf) en zei vrij snel ik heb geen goed nieuws, ik zie geen hartje... Na 5 min met de echo te hebben gedraaid en herhaaldelijk haar excuus te hebben aangeboden en hebben gezegd dat ze het zooo erg voor ons vond zei ze dat er geen leven te bekennen was. Het kindje was van 8,5 mm naar 14 mm gegroeid. Ik zag staan 7 weken en 5 dagen... Dat betekend dat het gister is getopt met leven... Dat kan erl want zaterdag voelde ik mijn buik heel erg en gister miet meer. Ook was ik gister de hele dag niet misselijk, iets wat ik de afgelopen dagen wel was. Ik heb vanmorgen nog gebeden dat het goed zat maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik ben radeloos, wanhopig, verdrietig, boos en vanalles nog meer... Het gekke is dat ik mijn buik nu wel weer voel... Mijn man zegt miss hebben ze een fout gemaakt. Lag hij niet goed en vandaar dat ze geen hartje zagen... Ik weet wel beter!!! Volgende week een extra echo, zoals ze bij het VU zeggen, om er zeker van te zijn. Optie 1: wachten tot het vanzelf loslaat ( mag tot 12 weken ) of curretage... Ik weet het allemaal niet meer... Ik zou willen dat ik het terug kon draaien en miss nog beter voor het vruchtje zorgen, nog rustiger aan, no meer vitamine, nog meer eten of zo... Ik weet t niet. Anyway... Dan zijn jullie op de hoogte.. Waarschijnlijk ben ik ff wat minder online.. Kus
Jenka, tranen lopen hier over mijn wangen. Wat een afschuwelijk nieuws en wat is het toch oneerlijk! Zoveel moeite voor dit wondertje moeten doen, hoe kunnen ze dat nu van jullie afpakken! Vind het zoooo erg! Sterkte! X
@ Jenka ... wat vreselijk verdrietig nieuws meid! Wat ongelovelijk en zo ontzettend oneerlijk!!! Ik kan me voorstellen hoe verdrietig en boos je je nu voelt... mischien, heel mischien, hebben ze wel een fout gemaakt? Ik hoop het zo voor jullie. Maar 1 ding lieverd... ga jezelf niet verwijten! Zwanger worden is al niet vanzelfsprekend voor ons, jij hebt zo goed als je kon, dát gedaan om zo gezond mogelijk te zijn, je zo goed mogelijk voorbereid om je kindje een veilige omgeving te geven. Je zelf verwijten is oneerlijk tegenover jezelf. en zorgt alleen maar voor een schuldgevoel die je mischien nooit meer kwijt raakt. er zijn 101 redenen mogelijk waarom dit gebeurd. wisten we soms maar waarom...dan konden we het beter begrijpen.. Ik ken je wel niet, maar ik leef met je mee. Heel veel sterkte en succes samen. een dikke knuffel van deze kant!x
o Jenka, nee... wat erg..heb er helemaal kippenvel en zit met tranen over mijn wangen je verhaal te lezen... dit kan toch gewoon niet, dit klopt niet hoor... waarom is het niet gegund? ik snap je gevoelens heel goed, maar verwijt je zelf niks..je hebt alles gedaan wat je maar kunt doen en er zal nooit een reden zijn waarom jullie kleintje nu al afscheid neemt van jullie... ik heb er geen woorden voor, ik denk aan jullie dikke knuffel... Ik vind het echt zo ontzettend erg....