Welkom Diva! Hopelijk krijg je snel datums, dan heb je wat om naar toe te leven. Hoe is het met de rest?
Hoi meiden, er is weer een hoop geschreven... @ Dutchdiva, welkom hier! Hopelijk krijg je snel wat te horen!! En dan kun je ook toeleven naar een datum.. @ Linbabylin, waarvoor is granaatappelsap? En hoeveel percentage moet er dan in zitten? @ Roodje, bij ons wordt in het inprinciepe ook icsi, maar als op het moment van de punctie het zaad toch meer is gaan ze toch ivf doen... Bij mijn man wisselt het namelijk nog best wel, 1ste iui had hij er bijv maar 300.000 en de 4de IUI zat hij op 3,4 miljoen... Ene kant heb ik zoiets, doe maar icsi, dan weet ik in ieder geval zeker dat de zaadcel in de eicel komt, maarja dat is natuurlijk ook geen garantie dat hij gaat delen, achja we laten het maar op ons af komen en neem aan dat ze in het ziekenhuis zullen doen wat het beste is... @ Panter: Wat goed zeg dat je gesolliciteerd hebt, ik vind dat altijd zo eng die gesprekken haha! Hopelijk krijg je snel wat te horen! X
Sterker nog@ Monatoetje, ik heb een meisje gesproken op een ander topic en zij heeft geen enkel embryo over gehouden aan haar eerste poging... Dus ICSI is idd geen garantie dat er embryo's ontstaan. Zij wacht op het ogenblik op bericht wat de volgende stap gaat zijn. Lijkt me heel heftig!
@ Roodje, dat lijkt me idd heel heftig!! Ik vind dat ook echt het spannendste onderdeel van de behandeling... Gaat die bevruchting wel lukken! Maarja proberen positief te blijven! Van mij mag het 14 juni worden... nu blijft alles maar zo door mijn hoofd malen.... X
En Panter, brief ingeleverd? Ik duim voor je hoor! Zijn er nog mensen naar bevrijdingsfestivals geweest of iets anders leuks gedaan afgelopen weekend?
Brief is ingeleverd! Spannend hoor!! Whaaaaaa! Vandaag een vrije dag, zometeen vriendin op de koffie en daarna chillen. Morgen mag ik weer werken....vrijdag de prikinstructie en daarna nog een weekje en dan start ik al met spuiten. Vind het doodeng!!
Oeh spannend vrijdag! En dan na een week al spuiten! Whooohoooeee!!! Snap dat je het doodeng vindt. Ik vind het stiekem ook wel eng hoor! Lekker van je vrije dagje genieten meis! Ik hoop dat je snel bericht krijgt over je brief!
haha ik ga ervan uit dat ik aangenomen word, zou de eerste keer zijn dat ik niet aangenomen word... Oh dat zou wel ff zeer doen haha.... Jaaa spuiten vind ik eng. raar hoor, spuit zonder problemen anderen..maar mezelf is toch een wat ander verhaal.
Panter: spannende tijden voor jou!! Brief ingeleverd, spuitinstructies en bijna echt beginnen met spuiten! Joepie!! Probeer er niet tegenop te zien, want het spuiten valt echt reuze mee. Ik zag er ook gigantisch tegenop en vond het 100% meevallen. Zorg dat je, als je spuiten uit de koelkast hebt, ze op tijd eruit haalt. Ik voel me altijd net een verslaafde in de spuit periode. Menopur moet je zelf klaarmaken. Dus zit ik daar met mijn vochtflesjes, poederpotjes, optreknaalden en de spuitnaalden. Hahah, ziet er niet uit! Zo dames, om 16.15 uur zit ik in het vliegtuig!! Heb er zo'n zin in. En het is voor een goed doel: vitamine D opdoen! De ipad gaat mee, dus het kan best zo zijn dat ik nog wel eens langs kom gevlogen. Anders mis ik veel te veel
Lieve Kiekske, Geniet lekker van je vakantie! Zorg dat je een mooi kleurtje krijgt en bovenal: RELAX! Zo kan je straks compleet uitgerust aan je volgende poging beginnen! Dikke knuffel!
OOhw kieskie ga je op vakantie? Dan heb ik iets gemist hoor hahaha, waar ga je heen? In ieder geval heel veel plezier! @panter, ik ga ook voor je duimen, maar dat zal vast wel goed komen. wanneer krijg je iets te horen? Wou nog even zeggen, maak je absoluut niet druk over de prikinstructie hoor. ik heb me wel heel druk gemaakt, maar was er nergens voor nodig. Ik moet hier nog 2 weekjes wachten dan kan ik ook gaan spuiten. Daar zie ik niet zo tegen op gelukkig. Waar ik momenteel wel heel erg last van heb is telkens zoon down gevoel. Hoe dichterbij ik kom, hoe meer ik mij realiseer dat het ook niet kan lukken allemaal. En dat vind ik toch wel echt een eng idee hoor. @monatoetje, ze zeggen dat granaatappelsap goed is voor de innesteling, of dat waar is geen idee, maar neem het toch voor de zekerheid haha. In die van mij zit 30 % granaatappelsap. Is dat wel goed roodje?
Hoi meiden, bedankt voor het hartelijke welkom! @Kiekske: fijne vakantie! Voor nu hier even geen uitgebreide reactie, mijn oma is gistermiddag overleden, dus daar staat mijn hoofd even niet naar, maar ik vind het wel fijn dat ik hier terecht kan bij meiden die weten wat het is om niet in een vloek en een zucht zwanger te worden... Nogmaals bedankt!
DutchDiva gecondoleerd meis..!! Kan me voorstellen dat je nu ff met andere dingen bezig bent... Heb zelf ook nog steeds last van het down gevoel maar ga wel weer eens wat meer mee schrijven hier... Voor sommige komt het nu kort bij he... Dat wachten duurt me echt te lang... Nog 3 weken en dan mag ik ook...
Diva, gecondoleerd...altijd naar om iemand te verliezen. Suusje, hopelijk voel je je toch snel iets beter! Nog 3 weken... Roodje, hoe ist? Al de bibbers? Kiekske zit nu lekker bruin te bakken in de zon en hier regent het pijpestelen! Gister ben ik de pil vergeten...heb hem vanmorgen nog ingenomen, hopelijk kan dat geen kwaad. Vrijdag heb ik prikinstructie en dan nog een week voordat het spuiten begint. Aaargh!!! Bern zóóóó ontzettend bang voor wat er allemaal op me afkomt. liefs
@Panter zal niet zo veel kwaad kunnen... Ben hem ook 1 dagje vergeten en heb nu een doorbraakbloeding met best veel krampen... Dus zie de bui al hangen als ik dadelijk er mee stop... Gaat nu echt snel bij jou he... Spannend...!!! x
@Panter als je hem de volgende ochtend alsnog hebt ingenomen is het goed. Volgens mij mag je hem tot 12 u na het tijdstip dat je hem normaal neemt alsnog innemen. Ik was hem op dag 3 al vergeten! Dat krijg je als je zo lang al geen anticonceptie slikt! Maar ja, wat kan er nou gebeuren?! Een zwangerschap?! (Was het maar waar he?!) Ik heb geen bibbers, sterker nog, ben volledig relaxed want ik had gisteren weer acupunctuur en m'n vaste woensdagavond yoga! Meer zen dan ik gisteren was kan niet hahaha. Voel me nog steeds heel mellow. Maar kan me goed voorstellen dat jij wel de bibbers hebt. Waarschijnlijk tegen die tijd heb ik het ook! Vooralsnog heb ik het ZO druk dat ik geeneens tijd heb om er bij stil te staan. Ik heb bijna elke dag dingen (leuke en minder leuke dingen!) Gepland staan...