1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel ber

@diva: veel succes met wachten!

Ma echo controle gehad: 1 ei van 19 aan rechterkant. Het klussen zit er weer op. Nu weer afwachten geblazen, gelukkig wordt het vanaf volgende week weer drukken! Voorbereidingen voor school komen er weer aan. Di mag ik bellen voor meere info ivm poging 2 in andere kliniek.

Groetjes aan iedereen

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hee meiden,
    Hoe is het met jullie?

Hier ongi gekomen....dus wie weet staks wel cryo tp....maar mss ook wel niet ;)

3. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOeeh panter dat is wel fijn hoor. Spannend!!
    Ik ben wel heeel benieuwd hoor hoe jou cryo terugplaatsing gaat.

@ diva wat een mooie terugplaatsing heb jij zeg!!! ik ga zeker voor je duimen hoor!!

@ roodje, ik zou me niet te druk maken. Normaal zit ik rond 28 dagen en ik zat nu na de behandeling op 35 dagen.
    Ben wel benieuwd of je ondertussen al ongie bent geworden

Hier een vriendin die ligt nu te bevallen!!! heeeel spannend... ik was bij mijn ouders en hoorde een ambu voorbij rijden en die reed de straat in waar die vriendin woont. En toen apte ik haar zusje even of haar zus nou thuis of in het ziekenhuis ging bevallen. en zei ze ja haar water is net gebroken ze is nu net naar het ziekenhuis.
    Dus kan heel goed zijn dat de ambu haar heeft opgehaald.
    Heeeeeel spannend allemaal:D

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, wat spannend van je vriendin!! Bevallen met deze temperaturen is echt wel hard werken...pfff. Die arme schat!

Roodje inmiddels al ongi gekomen?

Hier na miskraam cyclus van 48 dagen gehad. Nu ongi en ga morgen afspraak maken voor follikelmetingen (ssst don't tell anybody;))

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hallo dames, houden jullie het nog uit!
    Ik ben vrijdag een raar roze slijmpropje verloren en gisteren soort van ongi geworden (ook lekker met die hitte!) We lopen dus een beetje gelijk Pantertje! ;) ik ga ook morgen bellen voor een follikelmeting!

Lin spannend! Laat ff weten wat het geworden is!

Chaben en Diva, alles goed?!

Nu op weg naar het Henschotermeer om af te koelen!

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @ Panter, o super zeg, spannend... ben benieuwd wanneer je mag!! en ga voor je duimen!!!

@lin, is de kleine er al? inderdaad wat een temperaturen om mee te bevallen, hopelijk is er airco... ;)

ik mag donderdag weer heen voor een meting, ben benieuwd of we deze maand doorgaan of dat er weer niks is en we weer niet door kunnen ivm vakantieperiode bij ons... moet wel zeggen dat de rustmaand me echt goed heeft gedaan!!!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Spannend deb!! Fijn dat de rust je goed gedaan heeft, hier ook zo.

Ik heb vanmorgen gebeld voor FM, 27 aug is mijn eerste FM in het streekziekenhuis hier.
    Ben benieuwd, denk dat er dan nog niks te zien is want het is dan nog maar dag 11. Normaal krijg ik altijd rond dag 21 mijn natuurlijke eisprong.

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Meiden, ik reageer even niet zoveel, maar volg het wel allemaal. Mijn hoofd zit op het moment echt bomvol en concentreren is een kunst op het moment.

Even een hele dikke knuffel voor iedereen!!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, fijn om even wat van je te horen. ik miste je al.
    Knuffel meis, ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Diva, hoe voel je je??

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Aaaah de baby is er nog niet. zaterdag avond wel de vliezen gebroken maar tot gister avond nog geen weeen. Dus grote kans dat ze het gaat opwekken.
    Hoe of wat verder weet ik ook niet. Maar we moeten hier nog even wachten.

@ Roodje en panter
    Spannend hoor jullie cryo terugplaatsing komt nu dichtbij!

@ kieske ooh daar ben je haha nou er zijn meer die het wat rustig aan doen op het forum..

@ mona jij begint toch een dezer dagen met de deca??
    Ik meot nog 3 weekjes wachten, maar ben blij dat ik weer bijna kan beginnen

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jeetje Lin! Ze houdt het wel spannend die vriendin van je!
    ;)

Vanochtend geprobeerd de poli te bellen maar kwam eR niet doorheen. Nu nemen ze de telefoon niet meer op! Morgen nog maar een keer proberen en anders ga ik er ff langS.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whieehoeee roodje, we lopen straks weer ongeveer gelijk op!!

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Vanochtend de fertiliteitspoli kunnen bereiken en heb een afspraak op 27/08 voor een echo
    Ik voel opluchting en spanning tegelijk :)

Panter zitten jouw cryos eigenlijk in 1 of 2 rietjes?

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    De mijne zitten in 2 rietjes...2 toppers en ze plaatsen alleen 1 terug bij topperkwaliteit.
    Daarom zijn ze in 2 rietjes ingevroren, 2 kansen dus.

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat super! :D Daar zit vast een winnaar bij!

Wij hebben er maar 1 dus ik ga een kaarsje branden en bidden dat ie goed ontdooit!

Hoe is het met Diva en Chaben? Ben zo benieuwd!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik hoop ook dat ie goed intdooit! Dan is het een vechter en blijft vast plakken.

Diva hoe is het?

idd chaben ook al tijdje niet gelezen...hoe is het?

Pinda, hoe is het met jou meid? Teleurstelling al een plekje kunnen geven?

Lin, is de beeb van je vriendin er al?

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey lieve meiden,

Lees net dat Panter en Roodje bijna TP hebben :D spannend :D
    Op het moment ben ik hier niet zo vaak meer...nog een paar dagen werken en dan twee weken vrij, lekker even tijd voor onszelf nemen en een weekje lekker weg op vakantie! Heb het al wel een plekje kunnen geven, maar het is gewoon K.. !!

7 september beginnen we met een evaluatiegesprek, ben nu toch maar aan de pil gegaan zodat ze mijn cyclus kunnen sturen..anders moeten we straks nog langer wachten voordat we kunnen beginnen met spuiten..en wachten duurt al zo lang :(

Spreek jullie snel weer meiden xoxo

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Het blijft zeker K @ Pinda
    Gelukkig ga je lekker op vakantie! Waar ga je heen?

Hopelijk kom je uitgerust terug en vol goede moed voor poging 2!

20. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Roodje en Panter, voor jullie dus ook weer spannende tijden! Jullie gaan dus voor de TP! IK duim voor jullie!

Ik begin donderdag aan mijn 2de poging! Heb nog helemaal niet het idee dat ik alweer ga beginnen, ben er veel minder me bezig dat bij de 1ste poging.. Moet mezelf er regelmatig aan herinneren dat ik donderdag de 1ste spuit weer moet zetten! Maar ik vind het wel lekker dat het zwanger worden even uit mijn gedachte is...

@ Pinda, gelukkig dat jullie het een plekje hebben kunnen geven, al blijft het K*T! Wel goed dat je alvast aan de pil bent gegaan, hopelijk kun je ook weer snel starten!

X

Deel Deze Pagina