1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Sodejuu m'n browser van m'n telefoon loopt steeds vast! Ik kan die telefoon wel door de bus heen keilen zo geirriteerd ben ik! Hoop dat ie het nu doet en anders moet ik wachten tot ik thuis ben. *grrrr*

Anyhow, ja m'n BMS was nu dus ook iets meer dan 5mm en daar hangt het een beetje van af. Het moet idd 7 zijn. Als het morgen is gegroeid gaan ze me inplannen. Misschien dat ik toch nog om Utro ga vragen. Ze waren eigenlijk niet van plan me dat te geven.
    Ik heb er nog een paar liggen maar die hebben niet de hele tijd in de koelkast gelegen met dat hele hete weer van een tijdje terug, dus durf dat eigenlijk niet zomaar te gebruiken.
    De arts zei de vorige keer dat je alleen Utro hoeft te gebruiken als je stimuleert omdat je lijf dan geen BMS aanmaakt, maar dat ik dat nu niet hoefde te gebruiken omdat mijn lijf het nu zelf zou aanmaken, maar het valt dus een beetje tegen.

Vind het mega spannend. Ik neem straks nog wel een extra lepel tarwekiemolie :D

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    roodje, die utro maakt niet uit hoor..dat doet het nog wel na het warme weer ;)

ligt hier ook niet in de kk.

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh ik dacht dat ik op het pakje iets had gelezen van dat het niet bewaard mag worden bij een temp van boven de 23 graden ofzo? Weet het niet meer, zo ff kijken
    Weet ook niet hoeveel ik er nog heb.
    Zou jij dat durven gebruiken als de artsen het niet willen voorschrijven?
    Vind dat wel moeilijk. Ga het sowieso morgen nog maar een vragen.
    Het is sowieso ten gunste van mn BMS...

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou dat wel durven hoor, het kan geen kwaad. Maar ik ga het niet gebruiken omdat ik maar voor 14 dagen heb en dan op NOD zonder zit....mocht het dan weer misgaan dan ga ik denken dat dat van stoppen met utro is en ga ik me schuldig voelen.

Op mijn doosje staat: bewaren tot max 25 graden. En het zat in het doosje, in de kast...kan niks mee gebeuren ook al is het mss 3 dagen 30 graden geweest.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh ja, door je LH en de ovitrelle gaat je bms ook nog wat groeien hoor. Denk dat het wel goed komt!

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Bedankt voor al jullie leuke reacties meiden! Ik vind het echt onwerkelijk dat die felicitaties voor mij zijn!

Maar hier is het ook spannend met de FM! Ik ga mijn duimen laten draaien!

7. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rekenen ze bij jullie altijd 7mm als standaard van bms? Ik haal altijd maar 6mm. Bij eerste IVF poging hebben ze het wel de laatste follikelmeting vergeten op te meten. (tof hè,terwijl daar net mijn zwak punt ligt)
    Hier loopt nog steedsveen gestresseerde kip rond, want nog steeds geen ongi te bespeuren...

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @Me ik lees net op IVFmoeders.nl dat ze bij Jette een BMS van minimaal 8mm willen. Da's best streng. Jij gaat nu toch naar Jette voor de behandeling? Heb je het er al over gehad met de artsen daar?

Ik ga denk ik kinderaspirine slikken vanaf 2 dgn voor de TP. De hele lage dosis van 75 mg.
    Als mijn BMS zo dun blijft kan ik wel wat gebruiken om de innesteling te bevorderen.
    Ik heb nog eens nagekeken maar ik heb nog niet eens genoeg Utro liggen voor een week. Useless eigenlijk dus.

9. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen normaal al iets meer weten over wanneer ik er terecht kan in Jette. En misschien wordt er dan al een eerste afspraak gemaakt. Verwacht ergens wel een soort intakegesprek.
    Ja 8, dat zal veel worden voor mij. Ik ga moeten lenen van jullie, hihi!

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ach, misschien ga je het helemaal niet nodig hebben om in Jette behandeld te worden! ;)
    Ik hoop dat je ongi wegblijft! *duimen*

11. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou echt een mooi cadeau zijn *zucht*

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, oppassen met die kinderaspirine hoor, dat kan ook juist miskramen veroorzaken.

Me wat spannend!!!!

13. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @roodje en panter, bij jullie wordt het dus ook weer spannend! Hoe werkt dat met een tp? Ik duim voor jullie dat de embryo dadelijk mooi ontdooit en dat alles goed verloopt!

@me, spannend zeg! Duim voor je...

Hier een enorme baaldag! Ben al 3dagen ontzettend humeurig, heb nergens zin in, kort lontje en ontzettend veel last van opvliegers.... Denk eigelijk bijna helemaal niet aan het zwanger worden, daar ben ik ondanks het spuiten niet mee bezig,hopelijk blijft dat zo en verdwijnen de ongemakke van de hormonen snel... Gelukkig heeft manlief wel begrip voor mijn humeur, al vond hij me vandaag echt niet leuk geloof ik, maarja tis voor een goed doel....
    Dinsdag de 1ste echo... Hopelijk ziet alles er rustig uit en mag ik gaan starten met de puregon....

X

14. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getest en negatief... Jammer genoeg.
    En het was er 1 van kv en die zijn supergevoelig. Had er nochtans plots hoop in gekregen, ondanks dat ik geen echte symptomen had.
    Het rare is nu wel dat ik deze maand weer echo had gekregen op dag 12 (was een maandag) en bloed getrokken had. E was een ei te zien van 19mm en in mijn bloed was er al een lichte stijging te zien, nog geen piek. Dus gyn verwachtte mijn eisprong ook rond di of wo. Op di echter heeft mijn lichaam weer heel raar gereageerd omdat ik geconfronteerd werd met mijn schoonouders (weet wel, het verhaal dat ik hen niet meer zie enzo). Op do en vr merkte ik plots zo een beetje vruchtbaar slijm, maar dacht dat ik het mij wel inbeeldde. Denken jullie dat het mogelijk zou zijn dat mijn eisprong verlaat is door dat voorval die di? Als het zo is, dan blijft mijn schoonfamilie echt maar stokken in de wielen steken.grrrr...

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Me ik denk dat dat wat ver gezocht is. Je kan natuurlijk wel een laat ei hebben gehad maar ik denk niet dat dat aan je schoonouders heeft gelegen.
    Ik denk eerder dat de gyn een foute inschatting heeft gemaakt, en je ei pas vr/za gesprongen is.
    Jammer van nega test, maar met een later ei ben je mss te vroeg geweest om te testen.

16. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Roodje ik heb de utro ook niet in koelkast... dat hoeft ook niet!!

Diva proficiat!!! wat super.zeg...

Me ik sluit me bij Panter aan... denk dat de gyn zich vergist heeft...

Panter hoe is ie?!

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Net weg bij ZH.
    Wat een megadomper! Het eiblaasje van 16mm wat links zat bevat geen eitje maar bloed. Het eiblaasje rechts was 13mm maar ziet er ook niet heel geweldig uit. Mijn baarmoederslijmvlies was 5,6mm dus nog te dun. Ze denken dat mijn cyclus langer is. Ik moet zondag een ovutest doen. Als ie negatief is dan is er nog een kleine kans dat het kan deze maand, dan moet ik weer voor een echo maandag om m'n baarmoederslijmvlies te meten. Als ie positief is dan hebben we dikke vette pech. Ze zeggen echter dat deze cyclus zo rommelig is dat we ons moeten afvragen of we wel een kostbaar embryo (ons enige cryo) willen terugplaatsen in zo'n cyclus.

:(

18. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ roodje, dat is echt even balen. want je je hoopt er zo op.
    Maar ja misschien is eht dan wel beter om een maand te wachten. Want het zijn ind hele kostbare dingen!
    Maar ik ga nog even voor je duimen dat het alsnog goed komt hoor!!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Roodje, wat een shitnieuws!! Bah! Misschien toch je cyclus even weer zichzelf laten worden, heeft kennelijk te lijden gehad onder de hormoonbehandeling.
    Wel balen!! Ik hoop voor je dat het toch nog goedkomt meid.

Suusje!! Hoe ishet met jou dan? Long time no see. Of heb ik over je heen gekeken?
    Zie dat je maandag eerste fm hebt, spannnd hoor!! Mss eind van de maand sept/ halverwege punctie?

20. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Sorry voor egobericht. Ik heb de indruk dat ik het ongeluk en de tegenslag echt aantrek de laatste tijd. Eerst deze ochtend de negatieve test en daarnet krijgt mijn man telefoon dat zijn grootvader gestorven is. Je moet weten dat ze bij hem toevallig bij een kleine operatie kanker hebben ontdekt. We hoorden dat het plots allemaal veel verslechterd was en we waren van plan om morgen nog eens te gaan. We gingen onze album van Portugal meepakken, ze gingen dat tof vinden. Hij is deze namiddag blijkbaar gestorven terwijl hij een middagdutje deed. Ik had mij al heel de dag zo sterk gehouden en had mij voorgenomen om deze keer niet te wenen als de test negatief was, maar nu is het toch allemaal een beetje veel op elkaar. Eind juli mijn grootmoeder, nu mijn mans grootvader. Daarbij komt nog dat ik besloten heb om niet naar de begrafenis te gaan. Ik vind het heel erg voor mijn man, maar als ik nu met mijn zwangere schoonzus en mijn schoonouders, waartegen ik al weken niet mijn spreek en die ik ook niet meer gezien heb, geconfronteerd wordt, stort ik daar gewoon terplekke in en mogen ze mij afvoeren naar de kliniek. Ik kan het echt totaal niet aan en er zullen er mij dat veel superkwalijk nemen. Gelukkig begrijpt mijn man mijn keuze volledig en weet hij maar al te goed hoe ik in elkaar zit. Hij beseft dat dit voor mij verkeerd zou zijn. Ik heb echt zo'n schat van een man en ben hem zo dankbaar voor alles wat hij voor mij doet. Ik was nu net bezig met mijn leven terug een beetje opnieuw op te pakken en deed mijn best om positief te zijn, maar dan krijg je weer van die kloppen. Niet gemakkelijk. Het mag echt stoppen nu.

Sorry hoor dat ik jullie er allemaal mee lastigval, maar ik heb het gevoel dat ik hier echt mijn gal kwijt kan. Ga kijken of ik een film heb om mijn gedachten een beetje te verzetten.

Hoop dat het met de rest allemaal stukken beter gaat dan met mij momenteel.

Deel Deze Pagina