Me wat verdrietig allemaal!! Sterkte meid, je moet doen wat voor jou goed is en niet wat een ander zou willen.
@ Me Wat een narigheid allemaal meis! Het zit je echt niet mee. Gelukkig heb je zo'n lieve en begripvolle man. Je moet idd doen waar jij je goed bij voelt. Heel veel sterkte voor jullie samen. *knuffel*
Ik heb samen met mijn man definitief besloten dat ik niet naar de begrafenis ga. Er heeft niemand iets aan als ik ginder ga beginnen panikeren en hyperventileren. Heb gisteren weer een paniekaanval gehad, dus het zal zeker ginder ook gebeuren. Mijn man gaat het vandaag gaan proberen uitleggen aan de familie, maar of ze het zullen begrijpen, dat is een ander paar mouwen. Ik heb gisteren iets raars ontdekt. Ik bekeek mijn test van vrijdag nog eens opnieuw en uiteindelijk was hij niet omowit en ik weet dat kvtesten echt omowit zijn als er geen hcg in je bloed zit. Bij het minste hcg tekenen ze iets af, want die zijn supergevoelig. Gisteren is mijn ongi doorgebroken en gisterenavond merkte ik op het toilet iets wat een klein vruchtzakje zou kunnen geweest zijn. Het was alleszins anders dan een stolsel. Dus het zou mij niet verwonderen, dat het geprobeerd heeft, maar dat het mislukt is. Wat natuurlijk ook verklaard waarom ik woensdag niet ongi werd. Ik zal het nooit 100% zeker weten, maar het zou mij alleszins net verwonderen.
me, wat een k** situatie zeg... inderdaad voor jezelf kiezen hoor... uit eindelijk ben jij degene die er mee zit en de omgeving niet!! doen wat goed voelt voor jou!!! Jij bent belangrijk en het is het niet waard als je paniekaanvallen krijgt...
@ Me, wat een nare situatie zit jij in zeg... Kies maar gewoon lekker voor jezelf, helaas als andere mensen dat niet begrijpen.. zegt meer wat over hun dan over joou... wbt je zwangerschapstest, als je die lichte streep niet meteen gezien hebt, mag je hem geloof ik niet echt tellen... Moet volgensmij binnen een bepaalde tijd zichtbaar zijn toch? X
Net terug van FM...tis weer bagger. Mijn eien willen niet groeien. bms 9.6mm triple line L foll 12mm R foll 13mm
Da's idd balen Panter! Beetje pokon hebben we nodig! Ik ben nu op weg naar het ZH. Ik heb me er al een beetje op voorbereid dat het niet doorgaat. Had wel iets vreemds... Ik moest gisteren een ovutest doen en al ie negatief was dan moest ik vanochtend gewoon komen en als ie positief was dan moest ik dat heel vroeg doorbellen want dan hoefde ik niet meer te komen. Nou deed ik dus gisteren die test en die was negatief, maar nog lichter dan de test die ik donderdag had gedaan. Kan het zijn dat mijn ei al is geweest ookal was ie pas 13mm vrijdag?!
Roodje ik denk niet dat je ei geweest is hoor...als ie vrijdag 13mm was...follikel groeit op zijn snelst 2mm per dag. dan is za: 15mm, zondag 17mm....nog niet klaar voor de sprong.
Maar m'n test moet toch donkerder worden als m'n ei dichterbij komt? Niet lichter? We zullen het zo weten!
Vage sh*t! Toen ik het vertelde aan de arts zei ze dat ik waarschijnlijk toch m'n ei vrijdag of zaterdag had gehad nav die ovutest dacht ze dat (net als ik!) Maar op de echo zag ze links nog steeds dat megablaasje zonder eicel en rechts was m'n ei mooi gegroeid van 13 naar 16,6mm. Alleen m'n BMS was nog altijd onder de 7mm. Nu moet ik zometeen thuis weer een test doen en de uitslag doorbellen, dan hoor ik hoe of wat. Het blijft dus nog even spannend! Wanneer moet jij weer terug @ Panter?
Me, wat een rotsituatie zeg. Heel goed dat je voor jezelf gekozen hebt. Zou het voor jouniet goed zijn als je hulp zoekt met het verwerken van alles wat er gebeurt? Of heb je dat al? Kan zo opluchten... Roodje, panter, wat een vage eitjes hebben jullie... Ik hoop dat ze snel groot genoeg zijn en dat jullie eskimootjes teruggeplaatst kunnen worden!! Andere meiden: hoe is het met jullie? Hier: nog 3 dagen voor Dusseldorf! Hoop zo op eens wat positief nieuws. Ben er aan toe!
Roodje, ik moet eigenlijk woensdag weer maar dan lukt het niet om van mn werk te gan. Ik ga dus donderdag...
Vanochtend toen ik thuiskwam een ovutest gedaan. Die was donkerder dan die van gisteren, maar toch nog negatief. Doorgebeld naar het ZH. Gingen ze overleggen en zouden ze terugbellen. Om tien voor 4 had ik nog niks gehoord, dus zelf even gebeld. Ik ben in shock. Ze vinden de cyclus toch mooi genoeg om een terugplaatsing te doen! Dat laatste stukje BMS zal nog genoeg groeien n.a.v. de Ovitrelle die ik vanavond moet spuiten volgens hen. Ik heb gevraagd of we eventueel Utro kunnen gebruiken en daar zou ze morgen over terugbellen. Zaterdag halen ze Flip 2 uit de vriezer en Zondagochtend moeten we bellen of dat goed is gegaan. Zo ja dan krijgen we 's middags de TP. Ik kan het nog niet helemaal bevatten, want ik had me er een beetje op ingesteld dat er deze cyclus niets meer ging gebeuren! Oh meiden duimen jullie mee dat ie maar goed mag ontdooien zaterdag?! Panter ik hoop zo dat je ei snel groeit zodat je ook gauw mag! En het wordt idd ook wel eens tijd voor goed nieuws voor jou @ Kiekske. DD gaat jullie vast kunnen helpen!
Hallo dames ik wil even met jullie delen dat ik woensdag de punctie heb en dan hopenlijk bij goeie bevruchting zaterdag de terug plaatsing...En ik vind het spannend
Whieeehoeee wat een nieuws! Roodje bijna TP!! Goedzo!!! Kiekske, bijna DD! hopelijk kunnen ze jullie daar helpen meid! Ik duim en stuur positieve energie die kant op. Chaben, wat spannend!! Woensdag punctie!! Joepieeee!! Hier gaat het in slow motion. ZH belde dat ik toch woensdag voor fm moet. Hopelijk lukt het met werken want ik moet werken enmoet dan de artsenvisite lopen....en naar het zh. Gaat niet samen...moeilijk moeilijk...nou ja beeb gaat voor hoor Hoop wel dat er dan wat actie in de taxi is want ik begin alweer te balen van dat langzame gedoe. * laat geduld nu net niet mijn sterkste punt zijn*
@ roodje, Yeaah wat een goed nieuws meis, ik ga voor je duimen dat FLIP mooi ontdooit! Spannend hoor! @ Chaben, succes woensdag!!! Hoeveel eicellen verwachten ze? @ Panter, Ook voor jouw duim ik dat er meer actie komt en je ook snel je TP zal hebben! Ik heb morgne de uitgangsecho.. vind het wel spannend, maar meer nog omdat dit ook de 1ste controle na onze 1ste icsi poging is, ben benieuwd wat de arts daar over zal zeggen, of ze vind dat alles goed verlopen is... we zullen zien, hou jullie op de hoogte! Liefs
Er zijn 9 follikels waarvan 4 rond de 14-15 gisteren, ze verwachten dat die nog mee gaan groeien vandaag en morgen...hopenlijk iig 5 dus en mischien meer. @panter: kan me voorstellen dat je dat trage gedoe zat bent! (ben zelf ook niet een heel geduldig typje...) hopenlijk komt er wat schot in. @monatoetje: succes met je echo morgen. @roodje: ik duim voor je dat het goed ondooit! xxx
Me: wat een rot situatie zeg! Roodje ik ga keihard duimen voor flip 2!! Chaben succes meis! Kiekske ik hoop echt dat DD iets voor jullie kan betekenen. Hoor er steeds hele goede verhalen over... Hier de startecho al gehad. Zag er goed uit en mag morgen beginnen met 150 puregon. Het is weer een spannende tijd omdat ik nu kans op oversimulatie heb...
Hoi meiden, Chaben, schijt je al 7 kleuren voor de punctie? Niet doen hoor, t valt echt reuze mee!! Suusje, fijn dat je mag starten met puregon,. ze houden je wel extra in de gaten toch? ivm kans op OHSS? Mona, hoe was jouw uitgangsecho? Kiekske, wanneer mocht je ook alweer naar dd? donderdag toch? Ik ga morgen weer voor fm, arnhem wilde dat liever dan donderdag. Ben benieuwd!
Wat gebeurt er ineens weer veel tegelijk hier he?! Superspannend weer allemaal! Hoe ging je echo Mona? Chaben, zoals Panter al zei valt de punctie wel mee. Krijg je goede verdovingen? min. 5 goeie eicellen is een mooi aantal!! Wij hadden er uiteindelijk 4. Suusje, hopelijk krijg je niet zo'n last van bijwerkingen van de Puregon en kunnen ze je goed monitoren wat betreft de OHSS Bedankt voor het duimen girls. Ik ben ook elke dag aan het duimen voor iedereen hier! Dit keer gaat het lukken meiden!