@ roodje ja echt he! heel spannend allemaal. Ik begin aankomende zondag weer met de deca en heb er aql weer heel veel zin in. Gister weer voor het eerst accupunctuur gehad. Heb er 2 blauwe plekken aan over gehouden hahaha. En wat spannend voor jou ik ga zeker heeeeeel hard voor je duimen hoor! We zorgen ervoor dat we allemaal een mooie afsluiting hebben van 2012! @ me jemig het zit jou ind niet mee zeg, nou veel sterkte komende tijd. Er komen vast betere tijden jullie tegemoed. knuffel. @ mona en suus jullie lopen lekker gelijk op he heel spannend. Hebben jullie dat ook dat je nu minder tegen de behandeling opziet. Ook al gaat het gemis van een baby niet over. Maar de eerste keer was alles zo spannend. @ chaben ooooh wat gooed spannend zeg! En ind je hoeft je echt niet heel druk te maken over de punctie. De meeste meiden vonden het goed te doen hoor! Heel veel succes En ik ga voor ju duimen dat er nog een paar mooi mee groeien!
Ai@ Lin, maar die blauwe plekken zijn voor een goed doel! Spannend weer aan de deca. Hopelijk heb je nu minder last van bijwerkingen met de acupunctuur. Ik ben nu op weg naar het ZH. Ze hadden gebeld n.a.v. Mijn verzoek toch Utro te gebruiken en dat vonden ze een goed idee, dus ik ga nu het receptje halen en gelijk langs de apotheek. Toch een geruststelling. Panter hoe laat moet je morgen voor de FM? En Chaben hoe laat is je punctie?
Hoi meiden, Ben vandaag weer in Maastricht geweest, en alles zag er rustig uit, vanaf morgen mag ik weer starten met 150E puregon. En volgende week woensdag heb ik weer een echo. Over de 1ste poging zeiden ze niet veel, moesten er echt zelf naar vragen. Uiteindelijk bleken er dus 9 eicellen gevonden te zijn. Waarvan er 6 goed genoeg waren om te injecteren met het zaad. Daarvan zijn dus 4 embryo's ontstaan, waarvan 1 hele goede en 3 matige, Volgens de arts zaten was dit netjes. Op de vraag over invriezen, dat ons dat was tegengevallen dat we geen cryo's hadden, zeiden ze dat er maar weinig werd ingevroren, zo'n 30% van de stellen hielden maar cryo's over.. Schijnbaar hebben ze dus strenge eisen aan het invrienzen..> We zullen zien hoe deze poging zal verlopen! X
@ mona wat goed dat je kunt starten. Hier was het zelfde verhaal hoor, ze zeiden ook tegen ons dat ons aantal heel netjes was en ind bij veel van de stellen wordt er niet eens ingevroren. Maar is wel fijn want ik was ook zeer teleurgesteld dat wij niks konden invriezen. En nu hou je er veel meer rekening mee dat je weer nisk kan invriezen en is de telleurstelling ook niet zo groot. @ diva!! hoe voel jij je verder? al klachten??? hihi
Wow wat een actie ineens weer hier... Hopelijk levert het mooie resultaten op! @Monatoetje: bij ons is zelfs gezegd dat slechts 1 op de 5 stellen een of meerdere cryo's heeft... @Linbabylin: het gaat vrij goed, al kan ik het nog niet bevatten. Wel veel last van mijn buik en weinig eetlust en misselijk van het eten 's middags en 's avonds, maar goed, dat is zo erg niet haha.
@ diva nee kan me voorstellen dat dat ook niet heel erg is hahaha. Je wacht al zo lang op die kwaaltjes he hahaha. Ben echt heel blij voor je hoor!! Hoop dat er snel een hele boel volgen. Nog 2 weekjes en dan heb je de eerste echo al! Zal voor jou wel een eeuwigheid voelen
Chaben hoe ging je punctie? Hier vandaag FM4 gehad: Links foll 12mm en rechts foll 14mm. bms 10mm. We wachten nog even af, maar stagneerd de groei dan stoppen we deze cyclus. Dan gaan we volgende cyclus weer verder, mét hormonen. Ik heb hierom gevraagd omdat ik een beetje simpel word van het gebeuren zo. Ze waren het met me eens, dat een volgende poging met hormonen gaat gebeuren. Eindelijk actie! En nu hopen dat vrijdag de boel groot genoeg is voor de ovitrelle.
OOh ja chaben je punctie was vandaag. Ik heb benieuwd hoe het is gegaan? En hoe je het ervaren. @ panter oooh spannend nou ik ga heeel hard duimen dat het alsnog door gaat hoor!! Je bms is in ieder geval wel al heel mooi! nou je eitjes nog even
Spannend hoor Panter! Hoop dat het vrijdag nog goedkomt! Chaben hoe is je punctie gegaan? Is het je meegevallen? Hier gisteravond misselijk en opvliegers. Slecht geslapen door het nachtzweten! Nu zit de utro er weer in, dus het zal wel erger worden met de bijwerkingen enz. Het is voor een goed doel! Vanmiddag weer acupunctuur gehad. Zondag misschien weer. FF afwachten hoe het gaat met de tijd.
@panter: hoop dat de eitjes toch nog een groeispurtje nemen! Dat alles kan doorgaan. @chaben: hopelijk niet teveel pijn momenteel. @mona en suus: vollop aan het spuiten? @roodje: die utro is echt dom spul hè, maar als het helpt... Ik heb vandaag mijn stoute schoenen aangetrokken en naar een ander ziekenhuis gebeld. Ik twijfel nog steeds een beetje wat ik moet doen en aangezien ik mijn ene gyn nog steeds niet gehoord heb ivm mijn afspraak in Jette. Heb ik naar dr. Decleer gebeld voor een afspraak. We gaan zien welke er uiteindelijk eerst zal zijn. Dr. Decleer krijgt naar het schijnt elke vrouw zwanger. Mijn afspraak staat op 7 november. Als ik ervoor niet binnengegaan in Jette, dan ik alvast daar starten. Geeft me een beter gevoel. Morgen begrafenis, ik ga gaan werken om gedachten te proberen te verzetten. Zal een lastige dag worden, zal blij zijn dat hij gepasseerd zal zijn. Gisterenavond in bed weer een klein zwak momentje gehad.
Hallo dames, even een updeetje van deze kant. Vandaag de punctie gehad,best wel pijnlijk even, maar het was gelukkig snel achter de rug. ik kreeg een morfineprik en een tabletje,dolfinac geloof ik en daar werd ik iid heel erg dronken van! alles draaide,hihi. ik moest er om 08:15 zijn maar we hebben er tot 13:00 uur gezeten omdat er bekeken moest worden hoe de zaadjes waren die ze ondooide en of er eventueel een spoed pesa plaats moest vinden. om 13:00 uur het verlossende woord,...genoeg zaadjes. we hebben 7 eicelletjes en alle 7 geinjecteerd, nu dus afwachten. vrijdag bellen of er bevruchtingen zijn en zo ja, zaterdag de terugplaatsing. nu wel wat napijn, vooral bij het lopen.hopenlijk gaat dat snel over nou spannend dames, voor vele van ons...succes iedereen! xxx
@ Chaben, wat een goed nieuws meid! Nu hopen op mooie bevruchtingen, ik ga voor je duimen! Hier zitten er al weer 2 spuiten puregon in.. Begin alweer buikpijn te krijgen...Maarja alles voor het goede doel.. Ik slaap ook ontzettend slecht omdat ik zoveel last heb van de warmte opvliegers.... nog f volhouden... X
Chaben, ziet er goed uit! Vandaag krijg je bericht over het aantal bevruchtingen toch? Spannend! Panter: spreek je eitjes maar eens even goed toe! Groeien eitjes, groei!!! En anders idd de volgende keer gestimuleerd. Roodje: spannend voor jou! Het is bijna zover!! @alle spuiters: succes meiden, spannend weer! Ego: vandaag DD, spannend!! Ben een beetje hyper...
@ kieske ooeh heeel spannend! wacht met spanning af. @ chaben, je hebt dezelfde medicatie gehad als ik. Lekker he! hahaha Ik geloof dat dat dronken gevoel door de morfine komt. Maar 7 wat een mooi aantal! ook weer hetzelfde als wat ik had! maar jij gaat straks vast een mooie positieve test krijgen!! Ik ga in iedergeval voor de duimen @ kwaaltjes aaaah heerlijk al die kwaaltjes!
Chaben wat goed! Hopelijk krijg je vrijdag dan goed nieuws! Suusje, ja heerlijk! Gisteren weer een acupunctuur sessie gehad en vannacht gelukkig wel doorgeslapen. Ben wel nog steeds mega misselijk! Kiekske, wilde je nog vragen hoe lang het de bedoeling is dat we die vit. D en omega 3 blijven doorslikken? Als je zwanger bent moet je dan overstappen op gewone zwangerschapsvitaminen? Hopelijk krijg je vandaag in DD bericht waar je iets mee kan! Helemaal begrijpelijk dat je staat te stuiteren! Na de acupunctuur en yoga van gisteren ben ik TE ontspannen! Was echt heerlijk. Me van welk ziekenhuis is dr. Decleer? Ben nog steeds van plan om naar Belgie over te stappen mocht er een poging 2 komen en die mislukt. Heel veel sterkte vandaag voor jou en je man. Brand een kaarsje voor z'n grootvader en weet dat hij begrijpt dat je er niet bij kunt zijn!
Haaai dames, Chaben, mooie score!!! Ik heb een week moeilijk kunnen lopen na de punctie maar het werd wel elke dag wat beter. Kiekske, spannend zeg! Helemaal normaal dat je hyper bent...tis zo spannend. Hoe ist verder? Mona, alweer 2 spuiten erin. Hopelijk snel de punctie en deze keer een superresultaat!!! Roodje, hoe ga jij? Al zenuwen? Wat betreft vitD, ik krijg met zo'n hoge dosis last van mijn ogen. Begin wazig te zien en krijg een soort van rare druk in mijn ogen...neem ik de normale hoeveelheid zoals op het potje dan heb ik het niet. Komt echt van de vit D volgens mij. Iemand een idee hoe dat kan? Ben maar gestopt met die hoge dosis, en neem nu gewoon de dagelijkse dosis in. Ik kom in principe elke dag minimaal 1.5 uur buiten met de hond, dus zal ook van de zon wel vitD krijgen...
IK HEB DAT DE LAATSTE WEKEN OOK!!! Komt het echt door de vitamine D??? Ik zie steeds vanuit m'n ooghoeken "beestjes" hele kleine zwarte vlekjes. En word wakker 's ochtend met mega droge ogen. Ik neem een dosis van 20 microgram. Is een gelcapsule.m
Roodje, die Vit D en Omega 3 mogen altijd. Maar als ik zwanger raak, stap ik over op de zwangerschapsvitamine, met dit als aanvulling denk ik. Panter (en andere meiden), je kan je Vit D heel eenvoudig laten onderzoeken via een bloedtestje. Een TE hoog gehalte is ook niet goed. Je Vit D moet tussen de 20 en 70 ug/l zitten. Mijn gehalte was 25.8, laag dus. Omdat mijn FSH te hoog is, slik ik nu tijdelijk 4000ie per dag, dat kan je FSH verlagen. Ik hoop dat het werkt... Panter, verder gaat het redelijk. Erg op en af zeg maar. Ik wil weten waar ik aan toe ben, heb ontzettend veel moeite met de onduidelijkheid en het grote vraagteken. Ik hoop dat ik na vanmiddag wat rust kan vinden en weer wat positiever kan denken. Komt vast goed, heb er een goed gevoel bij.