Geweldig Chaben! Goed te horen! Fijn dat je de stoel al hebt voorverwarmd! Ik ben op van de zenuwen. Zometeen een verjaardag. Was deze dag maar voorbij! *zucht*
oh roodje...moet steeds aan je denken. Hoe ist gegaan? Vraagje voor een ieder: hebben jullie ook een echo foto van de terugplaatsing gehad?
Dames ben weer terug in NL! Fuerteventura was super, ben lekker uitgerust en klaar voor de 2e ICSI poging! @DutchDiva: gefeliciteerd meid, wat super dat je zwanger bent na de 1e poging!!!! @Panter: heb even teruggelezen en wat balen voor je!! hopelijk kun je ons snel beter nieuws melden @Chaben: ik heb geen echo foto gehad van de TP. Duim voor je dat je over 2 weken een mooie positieve test hebt! @Roodje: Duim voor je meid, je krijgt nu ook een TP toch? Verder alles goed met de meiden? Vrijdagochtend om 10.00 uur in het zh geweest voor evaluatiegesprek, was een lange dag want we kwamen pas om 2.30 uur aan op schiphol bijna verslapen maarja Ik mag 13 september weer beginnen met decapteptyl en de week erna is de eerste echo alweer. Krijg nu 250 gonal-f toegediend zodat er meer eitjes groeien...pfff ben weer benieuwd! Fijne dag vandaag allemaal..hier geniet ik van mn laatste dag vakantie en van het zonnetje
Pinda, welkom terug!! Roodje, en en en? Chaben, alles goed gegaan dus, super!! Hier een beetje in de mineur. Maar ga straks weer werken en dan heb ik afleiding.
Hi Meiden! Het was zo hectisch vanochtend! Vanochtend om kwart voor 10 naar het VUMC gebeld en de cryo was goed ontdooid, dus m'n vriend en ik zaten al half te janken op de bank van de spanning. Om half 11 was ik in Amsterdam bij de acupuncturiste (ze heeft een 2de praktijk 2 straten bij het VUMC vandaan!) Om kwart voor 12 zaten we in de wachtkamer en om kwart over 12 liepen we dolgelukkig naar buiten! De arts zei dat het embryo "heel er mooi" was, dus niet gewoon mooi, nee heel erg mooi zelfs! Ik heb er een fotootje van! Ze zei ook dat hij zelfs de afgelopen uren alweer veranderd was en dus heel mooi doordeeld! Dit keer ben ik veel rustiger en heb ik er meer vertrouwen in! Bedankt voor jullie belangstelling
Roodje, wat een knapperd!! Dit is 'm gewoon Pinda, welkom terug!! Chaben, de duimen draaien!! Rest van de meisjes: zwaai
Thanks Kiekske! Volgens mijn vriend lijkt ie op z'n vader. Als het een meisje is hoop ik toch echt van niet haha
Ze hebben geen namen genoemd @ Panter, maar dat zou best eens kunnen! Ik hoop dat ik dit keer m'n kalmte en rust kan bewaren. Met name de tweede week. Die zat me vorige keer wel erg dwars. Het mooie is dat mijn vriend vanaf maandag 3 weken vrij heeft, dus we gaan allemaal leuke dingen doen om onze zinnen te verzetten! Een fijne gedachte dat ik die 2de week niet in m'n eentje hoef te beleven!
@roodje: waw, dat ziet er heel positief uit! Duimen duimen duimen. @pinda: Hopelijk heeft de reis je deugd gedaan. Veel succes met poging 2. @chaben: Ik heb er een foto van gezien, maar ik kreeg hem niet mee. Ik denk dat ik morgen misschien zelf weer eens ga bellen ivm met mijn afspraak in Jette als ik de tijd vind. Weet nog steeds niets meer en dat maakt mij toch wel een beetje ambetant. Voor de rest heb ik mij dit weekend zo rustig mogelijk gehouden. Was alleen thuis, mannetje was op fietsweekend. Hij kan elk ogenblik thuiskomen, Joepie!!
Hej Meiden, Hier begin de buikpijn op te zetten, het lijkt wel pasen in mijn buik ! Lopen en zitten doet pijn.. en mijn buik is opgezwollen! Morgen de eerste echo, ben eens benieuwd hoeveel eicellen er groeien, het voelt alsof ze klaar zijn om te springen, maar dat had ik de 1ste poging ook en toen waren ze nog lang niet groot genoeg :-S... We wachten maar f af.... @ Roodje, wauw dat ziet er mooi uit! Hopelijk blijft ie mooi 9mnd plakkeN! Ik duim voor je! En wat leuk dat je er een foto van mee krijgt! X
OOOhw wat goed roodje, gefeliciteerd en wat een mooie foto! Dit wordt hem hoor, wat kan er nou bijna nog mis gaan met zoon mooie cryo! En Chaben wat goed lekker broeden nu!! Ga heel hard voor jullie duimen!!! @ mona, zo te horen zijn jou eieren lekker aan het groeien, ben benieuwd hoeveel je er hebt! @ panter hoe voel jij je nu verder? beetje bijgekomen al?
Mona, spannend hoor!! Me, goed dat je het even rustig aangedaan hebt. Lin, ik voel me klote....nog steeds geen eisprong te bekennen..vandaag dag 26 van mijn cyclus. eierstokken zijn in staking
Hallo allemaal... Ik ben ff uit beeld geweest, heb af en toe wel het eea gelezen! Ik heb echt een mega dip gehad en moest gewoon wat afstand hebben. Nu ben ik lekker aan het opkrabbelen en in afwachting van mijn menstruatie.. Vu had wel gezegd dat je cycles van slag kon zijn en het "wat" langer kon duren maar dit slaat alles... 2 maanden verder en nog helemaal niets... Heb zelfs netjes lopen temperaturen elke ochtend om mijn eisprong te spotten, elke dag 36.5 of 36.6... Dus volgens mij geen eisprong En dan heb ik ook nog ovulatie stokjes gebruikt om m op te sporen maar ook daar geen succes in geboekt... Hoe lang kan het duren zeg... Het vu zei dat als ik eind sept nog niet menstrueerbik weer moet bellen. Maar zoooo lang is toch niet normaal??? X
Meiden wat is dat toch met die eitjes hier! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid... want dit is echt kut! dikke knuffel
Chaben, de eerste keer kregen we ook een foto van de echo (bij de verse TP) dit keer niet. We hebben wel zelf een fotootje gemaakt van de embryo op het tv scherm @ Mona hoe laat is je FM morgen? Spannend joh! Wat een vreemde situatie @ Panter Kan me voorstellen dat je je klote voelt. Je kunt ook niet meer doen dan afwachten toch?! @ Jenka wat vreemd dat het zo lang wegblijft meis. Was je voor de behandeling wel altijd regelmatig ongi? Hier flinke rugpijn en af en toe een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en liezen. Heel af en toe misselijk, maar een stuk minder dan voor de TP. Misschien omdat de Ovitrelle uit mijn lijf gaat? Verder gaat het goed. Ik doe heel erg rustig aan
Hier contact gehad met arnhem. Moet amh laten prikken...ivm verdenking vervroegde overgang. Nou lekker...dat roep ik al 2 jaar en ze bleven volhouden dat dat niet kon. Bleven zeggen dat de antrale fm liet zien dat er genoeg eicellen waren. (terwijl mijn mama met 37 in de overgang kwam, zou ik er te jong voor zijn???!!??) En daar komen ze nu op terug, want zonder amh bepaling zegt die fm dus niks...Nou maar duimen dat amh goed is. God laat het niet waar zijn....