Hej Panter, Wat goed dat je het voor elkaar hebt gekregen dat je goede pijnstilling krijgt... Ik krijg ook pijnstilling en iets om rustig/ontspannen te worden.. Moet bij de punctie een uur van tevoren al daar zijn voor de cocktail aan medicijnen haha... Weet alleen niet wat ik precies krijg.... Maar ik vind het al een fijn gevoel dat ik weet dat ik tenminste iets krijg... @ Kiekske, heerlijk zeg 30 graden, ben jaloers! Geniet er lekker van meid! Ik maak me ook geen zorgen hoor over het spuiten in mijn buik, maar meer over buikpijn hebben van het groeien van de eicellen... Ik ben helemaal niet bang voor de spuiten... Meer voor wat de hormonen met me doen, maarja probeer het maar over me heen te laten komen, kan er toch weinig aan doen... we zullen we zien! X
Oh meiden, ik zou ook jaloers zijn als ik thuis zat en één van jullie hier... Het is hier mooi, warm, ontspannen, kortom: heerlijk. Een aanrader. We hebben blijkbaar het weer dat hier normaal in juli ofzo pas is: iedere dag rond de 30 graden. En dan meer 30 + dan 30 -. Maar op de vraag of ik al bruin ben: nee, niet echt. Ik ben namelijk een typetje dat supersnel rood wordt, dus ik smeer me erg goed in. Ik word dus maar langzaam een beetje gekleurd. Maar ik heb nog tot de 23e. Vandaag in ons 2e hotel aangekomen, aan de costa de la luz. Mooi! Even een paar daagjes strand. Hoe gaat het verder met jullie, met de zenuwen, met de spanning, enz? Hier lijkt het er op dat ik vandaag nog of morgen ongesteld ga worden. Let's hope so. Het mag ondertussen wel! Dan kan ik eindelijk een beetje gaan rekenen. En me druk gaan maken over de hysteroscopie, hoewel ik dat niet wil, maar het gaat vanzelf. Het is iets nieuws, iets onbekends en dat vind ik altijd eng. Als ik ongesteld word, is de hysterescopie over ongeveer 20 dagen...
Ik up hem ff! Er was nog iemand die in juni start, dus ju zijn we weer makkelijker te vinden. Alles goed meiden??
Hey Kiek, hoe is ie? Lekker aan het genieten?! Al ongi inmiddels? Hier alles ok. Ben die kl*te pil alleen helemaal zat. Ben blij dat ik er niet meer aan hoef als we straks een kindje hebben!
hallo dames, ik heb een druk weekend gehad dus niet echt tijd om op zp te kijken. @ kieske ooh ik ben jaloers hoor.. ik zou ook wel graag op vakantie willen hahaha. wij wachten alleen even totdat we zwanger zijn. @ panter, deze week begin jij met spuiten toch?? spannend!! Gelukkig viel de instructie heel erg mee. zie je er nu al wat minder tegen op om te beginnen met spuiten? voor mij duurt het ook niet meer zo lang volgende week woensdag Oh oke daarom zitten jullie dus in arnhem.
Hoi ik heb vanochtend te horen gekregen dat we beter kunnen starten met ivf, ik heb een lage eicel reserve en om alle tijd zo goed mogelijk te benutten gaan we vast op de lijst. ik krijg de informatie avond eind juni, dus ik start niet in juni. Ondertussen gaan we nu door met de 2e iui vanavond starten met prikken. Hoop dat ik hier vast mee mag lezen en kletsen om ervaringen te delen
@ Summerbloom Tuurlijk mag je meelezen en kletsen! Gezellig! Hopelijk lukt het deze IUI en is IVF niet nodig
@ Summerbloom, welkom hier! Leuk dat je met ons mee komt kletsen! @ Roodje, ik ben die pil ook meer dan zat..... Ik begin over 3 dagen met de 3de strip... als die op mag ik bijna starten met spuiten... Waar ik het meeste van baal ik die bruine afscheiding de hele tijd.... Wij hebben nu ook bijna vakantie, maar nog geen idee wat we gaan doen... later dit jaar hebben we nog 2 weken dus misschien dat we dan nog f lekker met zijn tweetjes (hopelijk 3tjes) naar de zon gaan... X
Summerbloom: welkom! Pilslikkers: idd verschrikkelijk! Zo'n hekel aan dat ding... Nog even!! All: ik ben eindelijk ongesteld!!! En volgens mij heeft een zonnesteek zijn werk gedaan... Heb natuurlijk nooit over 20 dagen de hysteroscopie, maar pas over 40 ofzo. Heldere henkie in the house...
@summerbloom, welkom! leuk dat je mee komt praten. Ik hoop ook voor je dat deze iui al raak is en dat ivf niet nodig is. @ mona, Wat vervelend dat je daar zoon last van hebt. ik ben ook wel blij als ik er vanaf ben hoor. maar dan beginnen we met alle hormonen dus zal niet veel beter gaan denk ik. Ik heb echt last van moodswings en nachtelijk zweten. Maar ik denk dat het bij mij een combinatie is van stoppen met roken en de pil.
Dat nachtelijk zweten heb ik ook sinds een paar weten, maar leg nu dat jij het zegt eigenlijk pas de link met de pil@ Lin Gaat het stoppen met roken goed? Ik ben zelf nu 2 jaar gestopt en zou niet meer willen roken! Volhouden hoor! Het is voor een goed doel!
Ik heb gelukkig geen last van nachtelijk zweten.. Wel meer last van hoofdpijn en ook heb ik het idee dat ik wat zwaarder aan het worden ben... broeken zitten bij heup/benen wat strakker... Maarja alles voor het goede doel.... X
Summerbloom, welkom!! @ pil, ik heb er helemaal geen last van...alleen van het feit dat ik hem steeds vergeet, ondanks dat ie bij mijn tandenborstel ligt!!! Nou ja, gelukkig wel steeds binnen 12 uren ingenomen...maar toch..ben hem nu al 2x vergeten. Hier idd nog 4 dagen en dan start het injecteren. Spannend, maar het gaat wel goed komen. Heb heel veel moeite niet te roken, en voel me daar schuldig over als ik wel eens de foute keuze maak een peuk te bietsen. Maar goed, zal wel los gaan lopen. Die ene peuk in de zoveel dagen zal het wel niet vergallen. Ga vanacht de nachtdienst weer in, zal dus even wat minder online zijn. liefs
@ panter..ook jij bent dus nig niet zolang gestopt. ook ik rook heel af en toe nog. maar heb gezegd zodra we beginnen met spuiten stop ik daar ook mee. Maar het is wel moeilijk he haha. vooral nu de behandeling zo dicht bij komt.
@all bedankt voor het warme welkom! jullie zijn wel net een stapje verder dan ik dus waarschijnlijk ga ik jullie veel vragen als ik lastig wordt moeten jullie me er maar uitschoppen @roodje blijf hopen dat het niet nodig is maar ben wel blij dat de gyn ons al wou inschrijven en zo kunnen we zoveel mogelijk eitjes benutten. @mona moet je 3 strippen achter elkaar slikken, zonder stopweek? dat lijkt me idd vervelend @kiekske begrijp dat je lekker even op vakantie bent, heerlijk geniet ervan @libabylin knap hoor dat je helemaal gestopt ben met roken! mij lukt het nog steeds niet om helemaal te stoppen, elkeer weer die tegenslagen steek ik er weer 1 op @panter spannend dat je gaat beginnen met injecteren hoe lang moet je prikken? ik ben over de eerste schrik heen wist al dat het er aan zat te komen maar als het echt wordt komt het toch hard aan. vanavond goed gepraat met vriendlief en we gaan er samen voor.
Ik was al maanden gestopt en meteen na het icsi gesprek moest ik roken haha. Nu natuurlijk weer hooked....en door de spanning is het helemaal bijna niet te doen om niet te roken. maar ik hou vol, heel af en toe maak ik eens een uitglijder..maar so be it. Ik rook nu mss 3 peuken per week...vroeger rookte ik 2 pakjes per dag. Heb besloten dat ik me er niet langer schuldig over ga voelen, want juist daardoor maak ik mezelf gek.
Summerbloom, ik was ook in shock na het icsi nieuws....gek is dat want ik wist dat het er aan zat te komen! Je komt er straks wel in...het word straks allemaal wat makkelijker in de zin dat het verstandelijk te behappen is. Gevoelsmatig soms niet...en soms wel. Ik start zaterdag met spuiten en spuit iig door tot halverwege juni. Heb 8 juni eerste FM, en de week erna zal de punctie zijn...
Kiekske, ik heb jou over het hoofd gezien...sorry! Wat fijn dat ongi er is!! YEEEJ nu kun je door. Hysteroscopie valt mee, heb ik ook gehad. ook een laparoscopie gehad, die was minder Maar goed, alles bleek perfect in mn buik!