Haai, wat ik heb begrepen is mijn oestradiol veel te hoog, wat een hoog fsh onderdrukt. Dat met een verhoogd oestradiol het fsh niet betrouwbaar is. Maar dat heb ik dan weer van google geplukt...heb nog steeds niks van arnhem gehoord...dus nog niet helemaal zeker of er groen licht komt.
Kiekskem, jeetje...clamidia? Ben je daar nooit op getest qua antistoffen dan? dat is het eerste wat ik moest doen. Wat klote dat de poging weer uitgesteld gaat worden! bah het zit je niet mee...
Panter, even afwachten dus nog. Ook spannend weer. Wanneer verwacht je iets van Arnhem te horen?? Ik ben zeer regelmatig op soa's ed gecontroleerd in dit traject. Ook daarvoor heb ik me wel laten testen. Er is nooit iets uitgekomen, ook nu weer niet. Hidden C kan je niet vinden via een normale bloedtest, dat is het verraderlijke ervan. Het is enkel op te sporen in je menstruatiebloed. Ik heb zelfs een hysteroscopie en baarmoederbiopt gehad en daar is het ook niet uitgekomen. Nu dus wel na onderzoek van mijn menstruatiebloed. Voor mij vallen nu een paar puzzelstukjes op hun plaats: bijna altijd lage buikpijn en de verhoogde ontstekingswaarden in mijn bloed. Gelukkig is het makkelijk te verhelpen met antibiotica. Ik was helemaal geschokt toen ik het hoorde, want als iemand voorzichtig was met mannen, dan was ik het wel. Enkel tijdens mijn vorige en nu mijn huidige relatie is het condoom aan de kant gegaan. Na getest te zijn. Dus waar dit vandaan komt??? Geen idee. Ik heb begrepen dat dit niet direct een soa is, maar echt een bacteriele infectie die zelfs van een wc bril kan komen. Misschien in een sauna opgelopen?? Geen idee. Weet alleen dat het nu zo is en dat we beide aan de antibiotica zullen moeten. Maar dan is het ook weg en klaar. Balen dat we weer moeten wachten, maar liever wachten dan pogingen weggooien die toch geen kans van slagen hadden.
@ all dank u dames, het is wel spannend weer! @ kieske, Jemig, dan schrik je ook wel even zeg. Ik heb er nog nooit van gehoord ook, of nou ja niet deze vorm. Maar wel goed dat het nu is opgespoord en dat er wat aan te doen is! Ik hoop voor je dat hierdoor niet de poging wordt uitgesteld. @ panter Al wat gehoord van Arnhem? Ben wel benieuwd! hoop ook dat jij snel mag starten. @ roodje Hoe is het met jou verder meid?
Nee heb nog niks gehoord, en van google word ik ook niet echt blij haha. wat moet ik nu van mijn oestradiol denken....
Hier om 16.55 uur een mailtje van arnhem dat ze voor maandag een afspraak voor echo hebben gemaakt in arnhem. Dat is niet de bedoeling, maar telefonisch niet meer te bereiken...ik doe de echo's nml in leeuwarden. Heb ze een mail gestuurd, en moet nu maandagmorgen leeuwarden nog bellen om te horen of ze me er die dag nog tussen kunnen proppen. Lekker verhaal weer, in mn dossier in arnhem staat dat ik de metingen hier doe...ik bel dat steeds door en nu zit er zo'n mutsje die daaroverheen leest en nu kom ik in de knel. Hopelijk komt het nog goed!! wat betreft mn oestradiol, die is te hoog...maar dat kan nog schommelen heb ik begrepen. En alleen een verhoogd oestradiol zonder laag amh is niks om zorgen om te maken.
@panter: pfff wat naar weer meid! Hopelijk kunnen ze je ertussen plaatsen en heb je snel duidelijkheid! Hier ontploft mijn buik zowat :s gisteren gedroomd dat ik 40 eitjes in mijn buik had, zei het zh: mevrouw u heeft overstimulatie we kunnen geen punctie doen! Werd zwetend wakker! Wanneer is het eigenlijk overstimulatie weet iemand dat? Moet morgenochtend naar het zh, hoop dat mijn droom niet werkelijkheid word!
Hej meiden, @pindakoek, volgensmij boven de 20eiblaasjes ofzo.. @ kiekske, pff das schrikken zeg, nooit geweten dat je het ook via de wcbril kon krijgen.. Best akelig hoor, zeker als je zelf zoo voorzichtig bent geweest.. Hier f een dip, sinds vanmorgen last van krampen, echt een half uur heel hevig, zoals ik normaal de eerste dag heb, en dan begint ook altijd het bloedverlies, nu ''nog'' niet.. Maar wel pijnlijke onderbuik en rug... 1ste poging werd ik 2w na pinctie ongesteld, dus dat zou dinsdag zijn... Bleh vind die onzekerheid echt afschuwelijk..
Ik vind er niks aan haha! Wc bezoekjes zijn een hel.... Zou een innesteling ook echt zoveel buikpijn kunnen geven?
Ik werd er snachts wakker van...was vreselijke pijn. Duurde bij mij 3 dagen warabij ik echt dat ongesteld te worden.
@Mona: spannend ik duim voor je!! Zo nu even aankleden en dan op naar het ziekenhuis, hopelijk is alles goed en heb ik geen overstimulatie! Heb zo'n ontzettende pijn in mijn buik Heb ook veel slijm van onderen....
@kiekse: wat vervelend zo ineens...?! Hopenlijk is het snel weg met die antibiotica @pindakoek: heel veel succes vandaag! @panter: vervelend zeg, zulke dozen die niet goed lezen en maar wat doen...hopenlijk kan je in leeuwarden terecht. @monatoetje: ik heb de hele 2 ww op en af buikkrampen,steekjes, en pijntjes gevoeld hoor. De eerste ww deden mijn borsten ook ontzettend zeer, de tweede week helemaal niet..maar nu pffff ze ploffen mijn bh uit. Maak je maar niet ongerust, ik weet dat dat wachten lastig is...nog even volhouden..ik hoop het zoooooo voor je!!! xxx
Nou dames ik heb 12 eitjes superblij!! waarschijnlijk vrijdag of zaterdag punctie, heb woensdag vervolg echo
@ pinda! ooh wat goed! Ik heb morgen de punctie!! ik heb alleen vrijdag een echo gehad, er zaten toen 9 en nog wat kleine omheen. Dus hoop dat er ook nog een paar zijn bijgegroeid haha. Maar ja aan de andere kant vorige keer had ik ook een paar lege follikels. @ chaben, wel grappig dat de utro zoveel doet, want ik was niet zwanger en had precies hetzelfde. Zo zie je maar weer dat in de ww je niet te veel moet aantrekken van de kwaaltjes.. Hoe voel jij je nu verder? is het al wat bezonken?
@ Pinda, wat een goed nieuws meis!! Ben super blij voor je! @ Lin, Jij ook al zo'n mooie score! Hopelijk zit er in alle follikels een mooi eitje! Ik duim voor je! Heel veel succes morgen! Ik heb er sinds gisteren weer wat raar's bij... Heb last van warmte/zweet aanvallen... Werd vannacht wakker en mijn borst, rug en gezicht waren drijfnat... En ook vandaag met boodschappen doen brak me het zweet uit en werd ik heel licht in mijn hoofd, kreeg het gevoel of ik flauw zou vallen!! En het is heel vochtig van onder.. Utro is het niet want dat is veel dikker, afscheiding is echt heel waterig... Bah wat is dat wachten toch lastig! Ik zal er de komende dagen waarschijnlijk niet veel zijn ivm de vakantie! X