1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Hai even een ego bericht.
    vanochtend een telefoontje van het ziekenhuis....en helaas geen bevruchtingen.
    3 waren helemaal niet bevrucht en de 4 e was uitelkaar gevallen.
    Nou...dat was wel echt een domper..ben er ook een beetje van af
    dit was onze 2e poging....we hebben er nog maar 1.
    Ik weet niet wat we nu moeten...hier blijven of naar het buitenland.
    Maar ja eerst dit maar verwerken

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Huh lin??? Wáááát????!!!!
    Wat vreselijk zeg! :(

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Lin wat een ellende! Waarom is het toch zo oneerlijk!
    Hele dikke knuffel! xx

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Lin: jeetje meid weet even niet wat te zeggen, vind dit zo oneerlijk!!!! veel sterkte :(
    @Jenka: thanks zal wel lukken met de pregnyl prik, wel jammer dat ik vanavond nu niet met jullie kan afspreken..maar hopelijk begripen jullie dat wel :p

Oja heb een blog gisterenavond aangemaakt..zie mijn handtekening ;)

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh Lin wat verschrikkelijk meid :(
    Hoe kan dat???
    Wat zei de arts?
    Ik vind het zo erg voor je! *dikke knuffel*

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Lin,wat shit zeg,ben er gewoon stil van...heb er geen woorden voor. Sterkte en een hele dikke knuffel

7. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Ooooo nee lin, wat verschrikkelijk! Sterkte! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Dikke knuffel...

8. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden..

@ lin, wat ontzettend klote zeg! Hoe kan dat nou?? Vind het heel erg voor je...

Hier ook GEEN goed nieuws! Ben ongesteld geworden en de test is negatief!

@ pinda, succes zaterdag!

X

9. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    oh lief meiden, krijg gewoon tranen in me ogen van jullie berichtjes hahah..
    Ik dacht vanochtend hup lin weer een nieuwe dag.
    Maar ben nog steeds heel emotioneel. En vooral omdat we nu echt een hele poging kwijt zijn.

@ mona ooohh nee... ik heb echt geduimd dat je mooi zwanger zou worden. En dan natuurlijk stiekum van een tweeling. sterkte meid en een dikke knuffel.

Ik wil graag wel even jullie advies... of mening.
    Wat moet ik nu??? ik wacht eerst het gesprek in leeuwarden af. Maar ja omdat het onze laaste kans is. Wil ik er goed over nadenken wat we daar mee gaan doen.
    Ik heb altijd gehoord dat dusseldorf heel goed is. Zijn er nog andere goede suggesties?

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Mona: balen zeg!! veel sterkte! had je nog cryo's?
    @Lin: begrijpelijk dat je emotioneel bent, dit kun je niet zomaar even wegstoppen!! Ik weet niet wat je moet doen...volg je hart zou ik zeggen...:( Denken jullie al na over andere mogelijkheden om een kind te krijgen, of zeg ik nu iets heel vervelends??, als dat zo is moet je het zeggen hoor...

Pregnyl gisteren gezet en viel na een half uur al in slaap op de bank. Nu nog steeds moe en gelukkig hoef ik niet zoveel meer te doen vandaag voor mijn werk...

11. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ pinda spannend hoor.. Heel veel succes he morgen. EN hopen op een mooie oogst:D

Nou we hebben het er gister over gehad. donorzaad. Maar mijn vriend heeft wel zaad, alleen niet heel veel. Dus het moet wel mogelijk zijn.
    En hij wil ook echt heeel graag een kind van zichzelf. snapik, want ik ben ook niet klaar voor adoptie omdat ik zo graag 1 van mezelf wil.

Dus zoals het nu staat willen wij echt wel door met icsi, ook als wij er zelf voor moeten betalen.
    Maar weet niet zo goed wat we moeten doen. welk ziekenhuis..

12. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Mona ook hier een dikke knuffel voor jou! Het is ook allemaal zo klote!

Lin dat lijkt me ook heel erg moeilijk! Wanneer zet je die stap om naar buitenland te gaan! Ik weet wel dat DD heel goed is en ook een heel Nederlands team hebben!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    lin, moeilijk qua zh...in principe is umcg goed zh...en daar doen ze het belangrijkste werk. Anders is dusseldorf nog een optie, daar schijnen ze wonderen te verrichten. Wat zegt de gyn van het gegeven? Mss mvolgende poging stimuleren met menopur?? Dat heeft weer goede invloed op kwaliteit van eicellen.

Mona wat balen!!! :( Sterkte meid met deze teleurstelling.

Hier FM gehad. bms 6.8mm en foll allemaal kleiner dan 10.
    Gaat weer lekker in mijn buik.

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jeetje meiden wat een pech op dit topic :(
    Het lijkt bijna vervloekt!
    Wat erg Mona! Ben je al terug van vakantie?
    Lin, heel begrijpelijk dat dit tijd nodig heeft. Dat kan je niet in 1 dag verwerken mop! Doe rustig aan! Wij willen de derde poging (als we die nodig hebben) in België gaan doen. Weet nog niet waar precies.

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

#2735 Kiekske, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2012
    Mona, niet leuk :(

Lin, jeetje wat een klap meid... Misschien is DD idd nog een optie. Als je meer info wil, dan vraag maar!

Hoe is het met de andere meiden?

Hier volop aan de antibiotica en de afspraak voor de uitgangsecho voor de volgende cyclus is al gemaakt! Fijn om dat in het vooruitzicht te hebben. Krijg weer wat meer vertrouwen, ook wel fijn...

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Mona,shit...wat n rot nieuws,hele dikke knuffel

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    kiekske fijn dat je weer wat vertrouwen krijgt meid. Hoop doet leven!!

Roodje, vervloekt? Nee joh, we hebben gewoon pech. Volgende ronde word vast beter.
    Kan me wel indenken dat iedereen hier wat negatief word, we hebben veel pech met zijn allen en de mogelijkheden zijn beperkt met de 3 vergoede pogingen.

Ik denk dat de druk daarom zo hoog is...de eindstreep hijgt in onze nek.
    Wat kunnen we eraan doen? helemaal niks...afwachten of geluk ons nu wel eens ten deel valt.

liefs

18. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Dat mis het ook panter... het einde van de vergoede behandelingen is in zicht, nu wel bij ons in ieder geval. Het gaat zo snel.
    Daarom wil ik ook echt een goede keuze maken wat te doen.

Ik was gister niet in staat om verder met de gyn te praten haha.. kon mijn tranen niet bedwingen.
    Dus heb vandaag gebeld en gelukkig kunnen wij volgende week vrijdag terrecht.
    Ik wil eerst dus ook even dat gesprek afwachten..of hun met andere suggesties komen.
    ik zal ook even aangeven dat dusseldorf in onze gedachten zit en kijken wat zij daar over denkt.

19. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Lin, in het zkh zullen ze zeggen dat DD geen meerwaarde zal hebben, dat zij je ook kunnen bieden wat er in DD geboden wordt. Dat is mijn ervaring iig.

Je moet je gevoel echt volgen. Bij twijfel, niet doen. Dat is tenminste mijn mening. Maar ik ben dan ook klaar met Ned op dit gebied, ben deze week ook weer tegen vanalles aangelopen.

Wat DD je kan bieden: o.a. uitgebreider standaard onderzoek, Assisted Hatching, IMSI voor je man, protocollen op maat gemaakt.
    Gaat je gedachte er naar uit, dan adviseer ik je alvast een afspraak te maken voor een intake. Je kan deze ook weer gewoon afzeggen als je toch niet wilt gaan. Bij Dr S is ondertussen een wachtlijst tot half januari volgens mij. Dit is puur voor een intake, de behandelingen daarna kunnen in principe meteen starten. Als je duits goed is, kan je bij een duitse arts wel eerder terecht. En tussendoor bellen heeft ook nut, want er zijn regelematig uitvallers.

Denk er serieus over na. Als ik iets heb geleerd in dit traject is dat je wel pro-actief moet zijn. Ik snap ook dat dit heel moeilijk is. Maar als ik dat niet was geweest, had ik nog lang niet op het punt gestaan waar we nu staan en in Ned waren wij gewoon uitbehandeld geweest.

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kiekske: zal even alle afkortingen die jij nu gebruikt hebt googlen..hihi :p wanneer begin jij nu in DD?
    @Roodje: vervloekt nee dat lijkt me niet, het is gewoon een ***traject wat we moeten volgen met zoveel dingen die mis kunnen gaan! Hopelijk heb ik straks een paar die ingevroren kunnen worden maar ben echt wel bang dat het straks bij de ontdooiing weer mis gaat :( de verse moet gewoon lukken dit keer!!

Vandaag thuis gebleven. Die Pregnyl spuit heeft me niet goed gedaan...ben moe, misselijk en mijn (.) (.) doen mega zeer...maar dat was al voor de Pregnyl. Whaaah! ben echt zenuwachtig!!

Deel Deze Pagina