Gezellig dat je meekletst @ NJS! @ Lin wij moeten a.s. vrijdag weer langs het ZH voor een gesprekje Dan hoor ik denk ik meer. Hopelijk kunnen we snel weer een ronde inplannen (over anderhalve week moet ik ongesteld worden, dus zou fijn zijn als ik binnenkort mag beginnen met spuiten) Mijn ei was trouwens, geheel in tegenstelling tot de vorige keer (vlak voor de cryo tp) precies op tijd op dag 13 van m'n cyclus. Ik wilde deze ronde niet zomaar voorbij laten gaan dus heb ovutesten gebruikt en gericht geklust. Je weet maar nooit! Hoe is het met jou? Een beetje bekomen van de teleurstelling?
@Roodje: you go girl je weet het maar nooit inderdaad, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Whaaah...mag bijna bellen..ben op van de zenuwen...
Oh super! Dan weer lekker broeden! Ik heb voor het eerst erover gedroomd dat ik een punctie en een terugplaatsing had gehad!
@ roodje mwah beetje ups & downs, begrijp het gewoon niet zo goed. Maar ja.. hoop dat ze vrijdag iets kunnen zeggen. @ pinda yeaaah! wat goed! heel veel succes... je zal nu bijna wel op de stoel zitten. Spannend!! @ NJS Welkom!
TP is goed verlopen. Van de 15 eitjes waren er 13 bevrucht. 9 zijn er embryo geworden en 1 daarvan zit in mijn buik nu Ben super blij!!!!
Welkom trouwens NJS, sorry ben je door mijn hele situatie vergeten.. Hier is een foto van ons mensje (hopelijk) in wording...
@njs welkom @panter: dat soort berichten horen we graag...positief! @Roodje: idd..niet geschoten is altijd mis @ Pinda: wauw fantastisch meid, mooi embryootje en wat een goede score...9 bevrucht! Hopenlijk is deze op dit moment mèèr dan genoeg, ik duim voor je wanneer mag je ook alweer testen??? Sorry dat ik niet altijd op iedereen reageer, maar ik lees wel alles en denk en duim met jullie mee! Zelf: we hebben vandaag de eerste echo gehad. Best spannend...klopt het hartje...groeit het goed... Maar hij/zij ligt qua groei prima op schema en het hartje klopte prachtig!!!!! Zoooooo happy
oh chaben, wat is dat even spannend geweest dan! lijkt me zo'n mooi moment! En het is denk ik ook een geruststelling.
Ja, zeker, een hele geruststelling. Je weet natuurlijk dat je zwanger bent, maar (toch wel door alle verhalen eigenlijk) is de bevestiging van alles is ok tòch wel heel fijn. En nog is het ongelofelijk hoor!!! Maar het nieuws land steeds beter, er is een soort oneindig happy gevoel van binnen en een big smile op mn gezicht. Ik vind het heerlijk! En echt. dit is wat ik elk van jullie ook echt gun... Bij mij klinkt het vrij makkelijk...1e icsi en meteen raak, maar ik heb hiervoor ook een rouwproces gehad van 7 jaar waarin er door de artsen gezegd werd dat mijn man en ik geen kinderen samen zouden krijgen...nooit. En dan gisteren de 1e echo,hihi. Dus houd moed dames, Hoop...doet leven!
@Chaben: super gefeliciteerd!!! de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! Oja en heb nog steeds een hele zware buik, pijn bij het hoesten in mn buik en misselijk met vlagen..hopelijk goed nieuws...
Chaben, wat fijn dat alles goed is!!! Joepieee het eerste succesverhaal van ons topicje! Pinda, geen OHSS hoop ik? Lin, hoe gaat het met jou? Ben je die enorme klap al wat machtig? Wanneer mocht je ook alweer naar gyn voor gesprek? Ben benieuwd wat hun visie is. Kiekske, hoe gaat het met jou? Aan het opladen? Hopelijk succes in DD!! Suus, kan jij wat opladen na al die tegenslagen? We zijn nu een dikke 4.5 maand verder dan juni en jij hebt helemaal nog geen kans gehad. Is dat niet ontzettend frustrerend? Hier gaat alles goed. wachten op nov....wachten...haha wachten is mijn leven. Ben inmiddels wachtkunsternaar
Panter, hier ook wachten... Ook tot november... Dus mijn leven ziet er een beetje hetzelfde uit denk ik op het moment Maar gelukkig ook goed nieuws: Pinda met een pindaatje in haar buik En Chaben met een supermooie echo! Genieten meid!!
@ panter, ja ups & downs... Weet je wat het nu is... ik kan nu even nergens na toe leven ( geen volgende behandeling) dus alles staat evenstil. dus ga je veel nadenken. En dan merk je dat afgelopen jaar veel is gebeurd. Dus hoop dat ik snel weer kan uitkijken naar een volgende behandeling. Heb stiekum wel een paar sigaretjes gerookt Hoop ook iets meer duikelijkheid te krijgen morgen bij de gyn...maar zelf denk ik dat ze zullen zeggen dat we gewoon pech hebben gehad Heb hier wel even mooi opbeurend verhaal. Vond het wel herkenbaar en ik denk aan aantal van jullie ook. Hoop dat het ook bij ons zo afloopt Nanette kreeg Koert na een lange weg
Haha lin die sigaretjes Wat dacht je dat ik heb gedaan na de miskraam? Ik heb een heel pakje leeg gestoomd. ( en wel meer dan dat) Maar nu mezelf weer herpakt, wel lastig soms. Ik heb gewoon 2 maanden weer gerookt en nu opnieuw in de eerste moeilijke 3 maanden na stoppen. Komt goed hoor, niet schuldig over voelen. Straks als alles weer begint laat je het weer. Dat teveel tijd om handen ken ik...ik probeer dan altijd maar feest te vieren. uitgaan enzo...drukke agenda met leuke dingen met vriendinnen. Anders lijkt het heel doelloos. En dat feest vieren kan niet tijdens een behandeling, dus doe ik het in de wachtmaanden voorafgaand aan de babyactie. Morgen naar de gyn dus, ik ben erg benieuwd!