@ summerbloom Je mag alles vragen! Ik hoop dat je iets aan onze antwoorden hebt! Oh kiekske wees blij dat je op vakantie bent want het regent hier als een malle!
hej meiden, Summerbloom, vraag maar raak hoor, hopelijk kunnen we je helpen! Ik vind het in ieder geval niet vervelend hoor.... dus je mag blijven @ panter, 3 sigareten in de week zullen toch niet zoveel kwaad kunnen denk ik hoor... Kan me voorstellen dat het in stress situaties heel moeilijk is om niet te roken.. Heb gelukkig zelf niet gerookt, maar kan me voorstellen dat het heel moeilijk is.. En vroeger rooktte iedereen gewoon tijdens een zwangerschap.. Ook mijn moeder, en werden de kindjes ook gewoon gezond geboren..Doe gewoon waar je je goed bij voelt... Als je je door een sigaret beter voelt, so be it! Bij mijn weten is een laparoscopie dat ze via 3 kleine sneetjes met een camara in je buik gaan en zo je organen kunnen bekijken, en bij een hysteroscopie gaan ze met een camara via de vagina naar je baarmoeder... volgensmij kunnen ze dan alleen je baarmoeder en eierstokken bekijken...... X
Hallo Meiden, beetje ruzie met mijn mail want dacht dat niemand meer gereageerd had maar dat was dus wel zo... Heb wel geen enkel emailtje gezien... Ik heb ook meer dan genoeg van die klote pil... Ga na de zwangerschap er ook niet meer aan beginnen... Zelf rook ik ook nog... Wel alleen bij gelegenheden dus niet iedere dag... Ben gestopt en ook weer begonnen... Echt zonde maar ja is niet anders... Zo gauw ik begin met spuiten stop ik met roken en drinken. Maar zou het niet lukken en moeten we weer enkele maanden wachten dan kan ik niet garanderen dat ik niet meer rook...
Dacht dat het al aan mijn email lag, maar jij hebt het dus ook Suusje? Ik krijg ook geen waarschuwingsemails meer! Hoe kan dat nou?
Je kunt je abboneren op een topic@ Mona Als je dat niet hebt gedaan dan krijg je idd geen mails, maar ik had wel een abbo op dit topic en nu krijg ik geen mails meer! Strange strange strange!
Panter: had jij verdoving bij je hysteroscopie? Ik krijg dat wel, ze gaan namelijk ook met de pipelle aan de slag (sneetjes maken in baarmoederwand, krijg je een betere doorbloeding en een grotere kans op innesteling). Roodje: als je op youtube zoekt op hysteroscopie, krijg je een heel duidelijk filmpje. Ik kreeg er de kriebels van... All: wie was er niet in shock na het icsi-nieuws? Volgens mij is werkelijk iedereen dat. Het moet bezinken, er komt angst voor het onbekende, enz. Ik hoop zo dat het voor jullie allemaal bij 1 keer blijft, maar mocht dit niet zo zijn, de 2e keer ben je waarschijnlijk rustiger. Je weet wat er komen gaat. Het valt echt mee! Het spuiten ed dan, emotioneel is het best pittig, zeker als je een tp hebt gehad. Die laatste 2 weken zijn de ergste. Maar dat weten de iui dames natuurlijk ook...
Oh Kiekske ik weet niet of ik daarnaar kan kijken! Ik ben gek op horrorfilms, maar operaties kan ik dan weer niet tegen!
Hysteroscopie is idd dat ze met een camera in je BM gaan, om te kijken of je eileiders op de goede plek zitten en er geen myomen zitten of verklevingen. Ik denk dat ze het bij jou wel onder narcose doen, bij mij wel iig... Summer, fijn wat van je te horen!! Dacht al dat je ff verdwenen was, maar wist niet waarom
Panter: onder narcose? Toe maar! Dat den ze in gent niet. Ik krijg volgens mij dezelfde verdoving dan bij de punctue: infuusroesje. Hoop ik tenminste. Maar ze hebben het me beloofd en als ik moet bellen hamer ik er ook nog eens op. De aanhouder wint
Hallo.. Ik ben ook nog steeds niet helemaal gestopt hoor. Was een week gestopt en na die week rook ik ongeveer 2 op een dag soms 3. Ik haal zelf niet, maar wel veel rokende mensen om me heen dus zo nu en dan vraag ik een sigaret. Bij ons hebben ze gezegd als ik tijdens de behandeling rook heb ik al 1 kans minder. En dat wil ik niet riskeren. Dus vanaf volgende week woensdag ga ik ook niet meer roken. geeft me denk ik ook wel weer wat rust hoor, nu toch onbust ermee bezig.. wanneer mag ik weer een peuk hahaha. Het si echt een kut verslaving. Maar ik wil ook absoluut nniet roken tijdens de zwangerschap en al helemaal geen rokende moeder worden. Over Hysteroscopie kan ik niet echt mee praten ik heb zoiets nog nooit gehad
Yeaaah ik heb net goed nieuws gekregen van het ziekenhuis, er was een plekje vrijgekomen of ik eerder wilde starten!! tuurlijk wil ik dat... Dat wil dus zeggen dat ik 23-05 ga starten met de decapeptyl, 26-5 mijn laatste pil slik en 4-6 mijn uitgangsecho heb! Gewoon 3 weken eerder dan gepland was!! Ik ben zooo blij!!! Volgende week begint het dus al.... whaaaa X
Shit, zie dat mona op 4/6 pas start met puregon...dan ben ik al een week aan het stimuleren... Shit zeg...ben ik straks toch nog eerst zeker.... Mona, jij moet eerst hoor, ik schijt in mn broek haha. Maak jij de weg vrij voor mij? Goed eitjes groeien, en de punctie eerder dan ik hoor!
Hahahaha... Kunnen we niet een schema maken? Start decapeptyl Mona: 23-5 Echo Mona: 4-6 Punctie: Mona: rond week 25 X
Er is al een schema! Moet je een aantal pagina's terug! Iedereen heeft al ingevuld wanneer ze beginnen, maar omdat er ff geen nieuwe mensen bij waren gekomen die hun schema al wisten is ie niet meer ge-update. Je kunt jezelf erbij zetten!
Sorry maar dat knippen en plakken is niet handig op m'n blackberry, anders had ik dat schema ff voor je tevoorschijn getoverd, maar als je het lijstje zelf even kunt opzoeken dan graag!