Pinda dat denk ik ook! Maar er zijn wel uitzonderingen al zijn die maar zeldzaam! Panter ze kunnen dat toch in de waardes van het bloed zien of niet? Dat de waarde lager is dan dat die ongeveer moet zijn. Tenminste ik heb dat al eens gehoord!
Ze zullen in eerste instantie 2x bbloed prikken. Dit om te kijken of de waarde stijgt. Bloedverlies kan ook bij een BBZ horen...en met ivf/icsi heb je daar ook een grotere kans op. Ik vind het erg spannend voor Pinda, hoop dat alles goed zit.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om positief te blijven! Meestal klopt de intuïtie van een vrouw wel! hoop zo voor je dat het allemaal goed is...
Heb net mijn mk gehad...ging naar de wc en zag een groot stolsel wat rekbaar was..denk dat dit soort placenta was Als ik de foto's op google zie lijkt het er een beetje op. mijn buik doet nu ook geen pijn meer opeens...
Pinda een stolsel lost op in water en een vruchtje niet. Klinkt wel erg als MK. Bij mij zakte de pijn ook af na het verliezen van het vruchtje. Wat vreselijk jammer en klote voor je. Let er wel op dat je ivm infectiegevaar geen tampons mag gebruiken!! Sterkte meis!!
Pinda, wat erg meis! Vind het echt heel klote voor je! Sterkte... Denk niet dat het een placenta was, maar gewoon het vruchtje zoals panter zegt.. Placenta wordt pas rond 10w aangelegt... Dikke knuffel meis!
Owww pinda, schat wat verschrikkelijk!!! Kan ook wel janken... Ik heb je ge-apt... Als er iets is, laat het weten he... Sterkte xxx
@ chaben, keek naar je banner, gaat lekker he? Hoe voel je je? @ all, ik heb vandaag een tp gehad van een blastocyst. Alle twee waren goed ontdooid maar de blasto heeft het gewonnen... Voel me lekker.. Voel wel een beetje een pijntje in mijn baarmoeder maar niet overheersend. Hoef me geen zorgen daar over te maken toch?? Ik mag 5 november testen... Dit gaat m worden meiden, voel het!!! Roodje hoe is het met jou??? En hoe is het met de rest?? Xxx
Dank jullie meiden! Hopelijk daalt het Hcg snel....@jenka: telefoon staat uit..moet hem ff in de oplader stoppen
Jenka, ik had die pijn ook. Kan al innesteling betekenen. een blasto is klaar voor innesteling. Ik had na TP steeds ongikrampen...heeft al met al een dag of 4 best pijn gedaan met vlagen, en daarna werden het kleine krampjes. Spannend!!!
@Jenka: dit gaat hem worden meis Kan nog niet geloven dat het voorbij is..ben benieuwd wat het zh morgen zegt en hopelijk hebben we wat aan de 8 overgebleven cryo's...
@Jenka: Ja negen weken vandaag, gaat allemaal zo snel.. ben erg moe steeds en standaard elke avond rond 8ten begint de misselijkheid, boops zijn zeer gevoelig, maar verder voel ik me prima! een soort van eeuwige smile op mn gezicht,hihi. Jij zit nu dus in de ww...spannend weer! ik bid en duim en hoop voor je mee.x @dutch diva: bijna 13 weekjes alweer, hoe voel jij je? heb je al een buikje? @pinda: ik vind het echt zo rot voor je.. sterkte vandaag, zal wel raar zijn allemaal.x
Pinda meid veel sterkte vandaag Jenka wat goed! Spannend weer! Ik ga natuurlijk weer voor je duimen! Hier gaat het verder goed. Ik heb me alvast gestort op het maken van kleine kerstkadootjes voor de familie en het is lekker om creatief bezig te zijn Chaben en Diva, zo blij dat alles bij jullie goed gaat! Wat zijn jullie uitgerekende data? Hoe is het met de rest vd meiden?
@ pinda: veel sterkte meisje! @jenka: veel succes met het wachten! Hier is nog vollop afwachten. Nog een goede 14dagen en dan gaan we kunnen starten met de eerste spuit.