Ja, toevallig net gebeld, week 1 start deca, week 3 uitgangsecho en start puregon en ik ong week 5 punctie.. Moet donderdag ongi worden en dan moet ik f terug bellen dan moet ik met pil starten en krijg ik de precieze datum's... X
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en mijn huisarts gebeld...ze gaan morgen kijken of ik enige zekerheid kan krijgen..hoe en wat weet ik ook niet maar wil niet 2 weken gaan wachten! Bloedverlies was vanmorgen gestopt...
Wat goed dat je gebeld hebt meid! Met zo'n onzekerheid kan je niet nog 2 weken doorlopen... Ik hoop dat ze je bloed nogmaals gaan prikken en dat je gewoon even in de gaten gehouden wordt. Knuf...
Dames, hoe gaat het?? Ik ben zooo onzeker en nerveus... Voel met vlagen mijn buik, beetje steekjes ( lijkt op dezelfde steken als je gaat rennen na het eten ). De vorige keer had ik nog de pijn van de overstimulatie dus heb geen vergelijking.. Ik was gister moe, maar dat kon ook van mijn ochtenddienst komen.. Het is te vroeg om te testen of wat te zeggen natuurlijk.. Ik wil toch eerder dan 5 nov testen, wanneer zou t kunnen?? Nu op dit moment beetje zeurende pijn vlak boven mijn schede en beetje misselijk ( is ook niets he?? ) maar zou ook komen omdat ik gesnoept heb en cola light heb gedronken ( kon het niet laten, wel spijt van ) Iemand die mij een beetje gerust kan stellen... Ik wil niets liever dan het al weten.. Sorry voor mn ego berichtje
Spannend allemaal Jenka!! Ik duim heel hard!!! Pinda, goed dat je gebeld hebt meid. Hopelijk toch nog goed nieuws! Hier uitslag amh binnen, via mail dus zonder enige uitleg. Mijn AMH is 2.3 ug/L Is dat voldoende om niet in overgang te zitten voorlopig? Ik word in januari 34 jaar.
Jenka, spannend! Panter, als het in dezelfde waarde is gemeten dan die van mij (en dat weet ik dus niet zeker) is het goed. Als je kijkt dat die van mij met mijn 31 jaar op 0,50 zit, kan je heel erg blij zijn! Kijk hier eens: Anti-Mullerian Hormone (AMH) Test to Determine Fertility En hier: Open Forum Lees bericht En nog een om het af te leren: AMH Fertility Test, Anti-Mullerian Hormone
Thanks kiekske!! Ik geloof dat ik wel goed zit als ik die grafiekjes bekijk. Jammer dat de arts er geen uitleg bij mailde, want daar word ik weer onzeker van. Muts ben ik ook he!?
@panter: ik heb er niet heel veel verstand van, maar weet dat bij een vrouw tot 40 die waarde tussen 1,0 en 12,0 is. Alles onder 1,0 is te laag...dus je zit wel laag, maar niet tè laag volgens mij @jenka: meid ik begrijp je gevoel van"ik wil nu weten waar ik aan toe ben"! Maar elke vrouw en elk lijf is weer anders, dus het is zooo moeilijk te zeggen hoe het er voor staat bij je... Ik had wel dezelfde steekjes, krampjes en pijntjes net als jij, dus wie weet! Ik hoop het echt voor je! wanneer mag je testen? ik 12 dagen na terugplaatsing (test in ziekenhuis) @pinda: Super van je dat je door heb gezet! Het hele traject is al moeilijk genoeg, en 2 weken wachten is gewoon onmenselijk. ze kunnen je hcg meten, als die steeds verder stijgt, gaat het goed! De echo kan niet veel eerder want met 6 weken begint het hartje pas te kloppen, en afhankelijk van je innesteling ook wel s bij 6,5 week. dus is logisch dat ze wachten tot dan, maar je hcg zegt gewoon al veel. By the way, met een hcg van 238? zoiets...ben je zwanger, het gaat er nu om, stijgt je hcg en groeid je kindje, of daalt het hcg en wordt het een miskraam. Ik heb vandaag ook weer een verhaal gehoord van iemand die een zwsch test deed...zwanger, maar nog een week lang een menstruatie kreeg. Zij heeft een geweldig gezonde dochter Ik hoop me gek hiero...voor jullie allemaal, maar even int bijzonder voor pinda en jenka. Roodje alles goed met jou? derest vd meiden, heel veel succes voor jullie ook. x
Nee, heel begrijpelijk! Snap dat ook niet. Zat er geen bijlage ofzo bij? Hier nog wat linkjes: Labgids http://www.saltro.nl/PDF/OVERZICHT%20BEPALINGEN%20SALTRO%20versie%2024%2013%20augustus%202012.pdf Zie pagina 12 Je zit keurig meid!
Thanks kiekske, had idd ook een stukje gevonden op ivf moeders. In Düsseldorf, die arts daar...de zegt dat rond de 30 jaar je amh op 2 perfect is. Ik zit met mijn bijna 34 jaar op 2,3 dus zit goed als ik alle links en berichten mag geloven. Joepieee!!!
Dat zal vast een stuk rust geven! Dat betekent dat je eicellen in principe nog gewoon van goede kwaliteit zijn! Nu hopen dat je volgende frummeltje lekker blijft plakken! Wat voor actie wordt daar op ondernomen?
Iik zit nu aan de provera t/m maandag. Dan word ik daarna ongesteld. op dag 1 start ik met progynova 2x4mg per dag. Als bms dik genoeg is start ik met utrogestan en dan na 3 dagen is de TP. Mocht ik er zwanger van worden dan moet ik de progynova en utro gebruiken tot 8 weken zwangerschap.
@panter: hopelijk is de uitslag goed!! ik heb er niet zoveel verstand van Nu meteen verder met de volgende poging of niet?? @Chaben: thanks meid, ja het is gewoon zo onzeker en voel me er echt *** onder...vandaag toch weer een test gedaan..en uiteraard nog steeds hetzelfde streepje, kwaaltjes blijven ook aanhouden maar dat zegt niks natuurlijk...hopelijk kan de huisarts mij morgen duidelijkheid geven...misschien kijken naar mn bm mond ofzo? Las ook dat je bloed kan verliezen door een blaasontsteking? bij de tp moest ik plassen dus hebben ze dat afgezogen..moest wel goed drinken.. @Jenka: spannend zou toch nog een weekje wachten met testen
@Panter: ohh mn vraag is al beantwoord hopelijk meteen raak! wat raar dat je door moet gaan met de utro tot week 8. Tegen mij werd nu gezegd dat ik kon stoppen met de utro...
Ik heb geen eigen eisprong deze cyclus (kunstmatige cyclus). Dus mijn lijf maakt geen progesteron aan. daarom moet ik ermee doorgaan tot de placenta is aangelegd, want die maakt het daarna aan. Jij had toch cryo in eigen cyclus?
Nee dit was een verse TP na de punctie. Volgens haar aan de telefoon had ik inmiddels zoveel progesteron binnengekregen dat dit wel genoeg was....
na punctie gaan je follikels wel progesteron aanmaken, dan is 14 dagen utro genoeg hoor. Had ik ook na verse poging. Bij mij groeit helemaal geen eicel Mijn lichaam word gefopt dmv hormonen.
Nou...pff dokter kan niks voor me doen..echo maken heeft nu nog geen zin en bloed prikken ook niet, ze zegt soms kan het iets dalen en dan weer stijgen en dat zegt niets...dus nu maar afwachten....Tot 7 november dan wacht ik ook wel..wacht toch al 2 jaar en 10 maanden...:x
Panter, hopen dat dit jouw poging gaat worden!! Pinda, jeetje zeg, daar schiet je dus ook nog niks mee op... Ik zat nog te denken... Zou je niet zo'n CB digital kunnen doen die je aantal weken zwangerschap aangeeft. Die zat op 1-2 weken en zou nu dan toch op 2-3 of 3+ moeten staan? Misschien dat dit nog iets is? Sterkte meid met deze veel te grote onzekerheid...