1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja aan zoiets zat ik ook te denken kiesk... misschien kun je dat doen pinda.
    Heb je wel een beetje afleiding meid?
    Wel een goed teken dat het bloeden is gestopt..oh meid ik hoop het zo voor je!!

@mona ooooh gelijk de eerste week beginnen. spannend hoor..dus nog even flink los met oud en nieuw:p

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Pindakoek: jeetje meid wat een vreselijke onzekerheid... Ik hoop zo voor je dat alles in orde is, maar wat duurt wachten lang...

@Panter: mijn arts zei tegen mij dat ze bij een vrouw van rond de 30 een ahm van ongeveer 2,0 verwachten en dat dat dus 'normaal' is. Ik zat daar wat onder en kreeg daarom een hogere dosis Puregon. Jouw waarde klinkt dus super!

Wat lief dat jullie naar mij vragen. Ik vind het hier best lastig om over mijn zwangerschap te vertellen, want het is jullie ook zo gegund en ik vond het in het traject altijd lastig om ermee geconfronteerd te worden. Maar hier dan toch een update:
    Hier gaat het eigenlijk prima. Ik ben wel nog steeds enorm moe en vaak misselijk maar ik ben vooral dankbaar dat ik die kwaaltjes al zo vroeg in het traject mag hebben. Ik zie nog niks aan mijn buik, maar ik merk wel dat het van binnen harder aanvoelt. De eerste positiebroek is dan ook een feit en als ik wakker word omdat mijn blaas vol zit dan denk ik wel een bolletje te kunnen voelen op de plek van de baarmoeder.
    Mijn uitgerekende datum is trouwens 3 mei.

3. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hey meiden...ik kon het niet laten "alvast" een zwangerschapstest te kopen..ik had ook echt voorgenomen tot dinsdag te wachten maar ik zat vanmiddag zo te malen en heb de test gedaan.. Vette domper natuurlijk! Hartstikke negatief natuurlijk!

Zeker nog te vroeg??? Ik denk niet dat het gelukt is. Voel me verder gewoon...

Kwam trouwens een leuke site tegen, kan je de dag van je terugplaatsing invullen ( gewoon of blastocycte ) en dan zie je hoe lang je al zwanger ( zou kunnen zijn ) bent en wanneer uitgerekend. Misschien al eens gezien maar zet hem er toch ff bij.

Bereken uitgerekende datum en zwangerschapsduur

Pinda hou vol he meid. X

Dutchdiva, niet schuldig voelen ook jij hebt geknokt en gelukkig is het gelukt! Het is je gegund meid! Op naar 3 mei!!!

Groetjes

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Is vast te vroeg geweest mop!
    Het kan nog alle kanten op toch??

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, wanneer heb je tp gehad? Toch nog maar net geleden? Dan ben je nu nog veel te vroeg meis.

Diva, wat fijn dat het zo goed gaat!! Je bent de kritieke weken al voorbij, nog even en je buik gaat enorm groeien en voel je je wondertje. De misselijkheid zal straks hopelijk ook wat afnemen.

Hier de laatste provera geslikt. Nog even en er zal TP zijn als emmie goed ontdooit.

6. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Panter, wat moet het voor jou weer een lekker gevoel zijn dat je er bijna bent... Ik duim echt mijn duimen eraf voor je!!!

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat lief! Dank je!!

Hoe is het met jou Jenka? Hoe lang na TP zit je?

8. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    5e dag... Dinsdag was de tp. Ik voel nul komma nul:(:(:(

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Joh maak je niet druk, ik voelde de laatste keer ook helemaal niks.
    Was er ook van overtuigd dat het niet gelukt was...en was wel hardstikke zwanger.

Ik voelde bij elke zwangerschap andere dingen:
    zwangerschap 1 hardstikke misselijk en enorm zere boobs.
    Zwangerschap 2 beetje zere boobs, verder nergens last van
    Zwangerschap 3 voelde ik helemaal niks, noppes, nada.

Moraal van mn verhaal:
    Wat je wel of niet voelt zegt geen drol. écht waar!!

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hmm dan ben ik bang dat ik gewoon 8 dagen in de stress zit..

Hoe voel je je eigelijk??? Je hebt zoveel meegemaakt op dit gebied??

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka, jij vroege tester! Veel te vroeg meid, blijf hoop houden!

Pinda, hoe is het met je?

Panter, oh wat hoop ik dat dit jullie poging gaat worden!!! Duimen draaien!!

Hoe is het met de andere meiden?

Hier woensdag de uitgangsecho. Als alles goed is, mag ik volgende week weer starten. Hoop is er, angst ook volop. Bah, wat is en blijft het eng!!! :(

12. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jenka: de moed nog niet opgeven meid! Het kan nog alle kanten op.

@Panter: bijna een terugplaatsing! Tof!

@Kiekske: Hopelijk mag je volgende week starten.

@Roodje: (ik dacht toch dat het roodje was) Hoe is het met de kerstcadeautjes? Jij was toch bezig met ze al in te pakken toch?

Als alles verloopt zoals verwacht, start ik eind volgende week met mijn eerste icsipoging! Ik start op dag 1 van cyclus met bloedprikken en op dag 2 moet ik 's avonds mijn eerste spuit krijgen. Na een week pas moet ik dan een andere spuit krijgen. Ingewikkeld schema. Veel bloedprikken en vanaf dag 7 (denk ik) beginnen de echo's. Spannend allemaal.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    jenka, ik ben wat wiebelig. Aan de ene kant hoop, maar door alle tegenslagen ook angst.
    Ben wisselend vrolijk en depri. Eigenlijk ben ik sinds de laatste MK gewoon emotioneel labiel.
    Nou ja dat gaat ook wel weer over. Nu maar alle hoop op deze poging richten, het moet toch een keertje goed gaan?
    zwanger worden is het probleem niet hier, zwanger blijven wel.

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, wat spannend meid. Ik duim heel hard voor jullie!! Deze poging moet het langverwachte wonder maar eens brengen!!

15. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej meiden,

@ Jenka, probeer je niet te druk te maken meis, tis denk ik nog te vroeg geweest die test! Kan nog alle kanten uit en ik blijf hier vrolijk door duimen dat het de goede kant uit gaat!

@ Kiekske, spannend meis! Ik duim heel hard voor jullie het deze poging het gaat worden voor jullie! Kan me wel voorstellen dat heen en weer geslingert wordt door emoties van hoop en angst!

@ NJS, Spannend meis je 1ste poging! Succes met de echo komende week!

@ All, hier verder niet zoveel nieuws! Probeer een beetje het zwanger worden los te laten en er niet teveel mee bezig te zijn, al is dat super moeilijk! De angst dat het nooit zal gaan lukken begint wel toe te slaan nu!
    Donderdag verwacht ik mijn menstruatie (hopelijk niet, kleine kans dat het spontaan gelukt is omdat we precies goed geklust ;) hebben deze maand doordat ze op de echo bij het evaluatiegesprek zagen dat ik die dag mijn eisprong zou hebben) Maar mocht ik ongi worden moet ik f bellen voor de definitieve datum's, maar zoals het er nu uitziet start ik komende week weer met de pil en dan week1 deca en week 3 uitgangsecho en start puregon en ongeveer in week 5 de punctie..
    Ga deze poging shiatzu massage krijgen, begin er 8weken voor de behandeling mee en daarmee gaan ze proberen me wat rust in mijn lijf en hoofd te geven, hopelijk werkt het!

X

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter, dat hoop ik voor jou ook echt. Jij wacht al zoveel langer...

NJS, klinkt als een apart schema. Maar wie weet is dit wel HET schema...

Mona, hopen dat die menstruatie niet komt!!! Maar anders komt je volgende poging ook alweer snel. Spannend weer!

Ik heb mijn schema nog niet gekregen, dat krijg ik woensdag. Ik ben zo bang dat er een cyste ofzo te zien is en dat het niet door kan gaan. Maar goed, we zien wel. Als dat zo zou zijn, dan stoppen wij denk ik even met behandelingen, want manlief wordt 13 december weer geopereerd! En dan hebben we kans op spontaan. Dat zou ook wel leuk zijn. Maar toch...voor nu gaan we voor deze poging!

17. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    @ kiekske, wat een positief nieuws! Op naar next week met de start van DE poging!

@ njs, spannend meid...heel veel succes gewenst!!!

@ panter.. Tuurlijk MOET het een keer lukken! Ik weet dat ik mn duimen eraf draai voor je en ik denk de rest van de meiden hier ook!! Snap dat je emotioneel bent, het is ook niet niks. Hoop dat je er wel met anderen over kan hebbben die je steunen! Knuffel x

@ mona, hoop dat de shiatsu massage werkt.. Heb na de tp een reiki behandeling gehad... Hoofd ook leeg gemaakt, ook een aanrader.. Heel veel succes.. Hoop het echt voor je!

Hoe is het met de zwangere???

En de rest natuurlijk???

18. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hey dames,

Sorry dat ik lange tijd niet heb gereageerd!! ff ego berichtje: net getest met kv 2v5 en teststreep is donkerder als controlestreep..vorige week was de teststreep iets lichter...kan dat als je een miskraam heb gekregen? pfff weet niet wat ik moet verwachten 7 november op de echo...en stom..heb me aangemeld voor MvM..die vrouw komt morgen..nouja heb nog wel HcG in mijn lijf dus kan wel wat urine doneren...:)

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, als er nog een restje zit dan kan dat. Maar je kunt ook bij the lucky ones horen die gewoon zwanger blijven en onschuldig bloedverlies hebben. Ik ben erg beniuewd wat de echo uit gaat wijzen. heb nog wel een beetje hoop voor je moet ik zeggen.

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Maar dan zou de zw.test toch een minder 2e streepje geven? Thx dat je hoop hebt..ik heb dat niet echt...:(

Deel Deze Pagina