nee hoor, als er een restje zit dan denkt je lijf nog steeds dat het zwanger is en blijft hcg produceren...op het moment dat je alles kwijt bent word een test lichter. Maar zolang er nog wat zit maakt je lijf gewoon hcg aan, omdat het denkt zwanger te zijn.
Mmmm oke..nou afwachten dus pfff...heb ook wel een beetje bloedverlies bij ontlasting of gemeenschap...
Dat klinkt meer als een geknapt bloedvaatje in je baarmoedermond. Bij druk gaat dat dan weer wat bloeden. Oh meid ik krijg toch steeds meer hoop voor je!!!!
Ziet er goed uit pinda, maar zo'n test kan je toch ook krijgen als er nog restweefsel in je baarmoeder zit. Maar aangezien het bloeden is gestopt krijg ik toch wat hoop. Al wil ik je geen valse hoop geven...het kan echt beide kanten op.
Hallo meiden, Panter, kiekske, NJS: wat een spannende tijd voor jullie! duimen draaien hier al blauw, heel veel succes Mona: Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind los te laten,..maar heel goed dat je manieren zoekt te ontspannen. Stress kan zoveel invloed hebben. Ook jij heel veel succes meid! Pinda: Ik weet tis een grote uitspraak...maar ik heb zò voor je gebeden, ik denk ècht dat je gewoon zwanger bent! Van deze kant hoop ik het ontzettend voor je...7 november toch? Jenka en Roodje: hoe is het met jullie? xxx
Oooeh pinda vind het zo spannend voor je! Het ziet er tooch wel echt na uit dat je hartstikke zwanger bent. Nog even een weekje wachten en dan heb je echt duidelijkheid! @njs.. spannend meid! heel veel succes en dat alles nu maar goed mag gaan! @ mona hoop voor je dat het helpt! zal zeker wel ontspannend zijn. @ panter hoop echt vooor je dat het nu allemaal goed gaat! jij hetb indd al zoveel meegemaakt op dit gebied, wordt tijd voor een blijvertje! @ kieske oooeh spannend allemaal hoop zo dat je gewoon kunt starten hier gaat het goed! ik ben net een week ziek geweest, maar ben weer helemaal opgeknapt en flink aan het sporten! Voel me verder wel heel goed! af en toe met vlagen weer een down moment, maar ach dat zal ook wel niet helemaal weg gaan. Wij kunnen pas 18 feb in DD terrecht dus dat duurt nog wel even.
Hey meiden! Vanmorgen heb ik met ochtendurine een goedkoop testje gedaan.. Kreeg een heeeeeeeel licht streepje (?!) lijkt op de onderste test van pinda. Voel nog helemaal niks... Zo onzeker. Ik ga van het weekend nog maar eens testen.. Mijn voornemen het gewoon af te wachten verschuif ik door... Ben blijkbaar toch niet zo geduldig als dat ik dacht! Hoe is het met de rest??
Kan iemand mij vertellen of ik mij zorgen moet maken.. Ik heb een verschrikkelijke pijn in mojn baarmoeder en lies.. De ene keer dikke steken en de andere keer een drukkend bijna brandend zeurende pijn. Ik vind het niets zo...
Volgens mij ben je zwanger Jenka. Je lichaam maakt zoiezo hcg aan, want eerst had je een witte test en nu al een licht streepje. Volgens mij is daar vanbinnen het een en het ander aan het gebeuren en is dat heel positief! Pinda, ik hoop echt ook voor jou dat het goed mag gaan. Ik vond het alleszins een goed teken dat je test donkerder werd en dat het bloeden niet verder heeft doorgezet! Hier blijven we afwachten tot volgende week.
@Meiden: bedankt voor de opbeurende woorden, hoop ook echt dat ik zwanger ben!! @Lin: jeetje 18 februari pas hoezo niet eerder dan?? @Suus: succes weer met de deca, ik duim voor een snelle start met de stimulatie en mega veel eitjes @NJS: mijn duimen draaien overuren ook voor Panter en Kiekske uiteraard @Jenka: meid volgens mij gebeurd er wel wat van binnen hoor...had ook een beetje kramp gevoel in mn bm dus kan best innesteling zijn...wellicht dat ik ook rond de tijd van NOD bloed verloor..we weten het pas zeker volgende week maar heb hier een positief gevoel over! Zou alleen wachten met testen tot 5 november
jenka, je urine is nu minder geconcentreerd dan als je ochtendurine gebruikt. kan best dus dat je nu geen streepje plast, en morgen vroeg wel weer. je bent extreem vroeg met testen, je hcg schommelt in het begin nog zo. Suusje, wat spannend!! gaat het spuiten goed? Nu eens een keer een goede afloop voor jou hoor! Ik duim!! NJS, hoe is het met je? Roodje? met jou? hier nog niet ongesteld na de provera. benieuwd hoe lang ik er nog op mag wachten. heb wel ineens een hoofd vol puisten.
Hello Ladies, Wat hoopvol allemaal weer die verhalen hier! @Suus Mijn duimen draaien voor iedereen, maar voor jou dubbel! Hopelijk mag dit jaar je nog geluk brengen meis! @Jenka idd wat Panter zegt. Je urine is 's middags niet zo geconcentreerd als 's ochtendsvroeg. Bij mijn zwangerschap vorig jaar heb ik pas 3 dagen na NOD positief getest... @Pinda Hoop houden meis. Nog een weekje en dan heb je meer uitsluitsel. Wat enorm moeilijk he dat wachten? @Lin jouw geduld wordt ook op de proef gesteld als je pas in Feb aan de beurt bent. Of vind je het wel lekker ff time off voorlopig? @Panter Krijg je altijd puistjes als je ongi moet worden? Hopelijk mag jij gauw een eskimootje bij je dragen! @Mona geen acupunctuur dus? @Kiekske *knuffel* Het wordt tijd dat je eens wind mee hebt meis! @NJS Hopelijk gaat deze poging jullie geluk brengen! Ben je tevreden over de kliniek? @Chaben & Diva Blij te horen dat alles goed met jullie en de beebjes gaat. Kunnen jullie al echt genieten? Merken jullie al veel van de veranderingen in jullie lichaam? @Deb lang niks meer van je gehoord. Hoe gaat het met jou? Hoop niet dat ik verder iemand vergeten ben Ego: Hier afspraak verzet. Had gisteren weer naar het ZH gemoeten voor de planning, maar vriendlief kon geen vrij krijgen van werk ivm spoedgeval, dus heb vd week een nieuwe afspraak gemaakt voor eind volgende week. Dat weekje extra wachten maakt toch niet meer uit. Ondertussen hou ik me lekker bezig met creabea doen en meditatie/yoga. Oh ja en heb vorige week de 50 tinten grijs trilogie uitgelezen. Leest lekker weg Komend weekend een nachtje naar m'n mams in Belgie. M'n zusje is daar ook met haar vriend. Echt zin om iedereen weer te zien! Lekker door het bos wandelen enz
Gister had ik ook wat op het werk. Mijn collega's houden zoveel rekening met me (not) en hebben in de pauzes nooit geen ander onderwerp dan hun bloedjes van kinderen. Deze keer de discussie: onze pietje is vandaag voor het eerst alleen thuis, oh ja? mijn klaasje is bij zijn oma, oh ja? mijn siepje gaat straks voor het eerst naar zwemles en bladiebladiebla. Ik was het zat en zei: "mijn kinderen liggen in de vriezer." Kwam er behoorlijk morbide uit maar ik pieste bijna in mijn broek van de gezichten van mijn collega's. Moest zo ontzettend lachen om mijn eigen opmerking dat het schaamrood mijn collega's op en aan vloog. Met andere woorden, zij vonden mijn opmerking behoorlijk schokkend. rare humor heb ik toch ook.... ( maar het is toch zo...mijn cryo's liggen in de vriezer)
Hej meiden! @ Panter wat een top opmerking! Dat ze maar eens nadenken.... Sommige mensen snappen echt niet dat zo'n gesprekken kwetsen kunnen zijn, kan me daar zoo aan ergeren!! @ Roodje, nee geen acupunctuur.. ze had voor me nagekeken wat het beste voor mij zou zijn en dat is shiatzu massage.. in princiepe is ook alles wel goed bij mij kwa cyclus enzo dus volgensmij is dit voornamelijk voor rust in mijn lijf te krijgen! @ Jenka, idd wat de rest al zegt, je kunt als je zo vroeg test beter ochtendurine gebruiken meis! Duim voor je! X