Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 Hier istie!
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie Thanks!!! Heb het bijgewerkt!! X
Hej lin! Ja idd, ik zie het nu pas haha! Spannend he... Tis gewoon volgende week al.... Moet er echt nog f aan wennen hoor.... Had me ingesteld op 14juni... Maar ik zie dat jij pas een echo krijgt als je al met stimulatie van eicellen bezig bent.. Ik moet juist voor ik begin met stimuleren voor een echo komen... Om te zien of alles er normaal uitziet en hoeveel eenheden ze me moeten laten spuiten... Toch gek he dat het overal anders is... X
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie
AAaaaaah ja die punctie. krijg er al rillingen van hahaha.. Maar toch denk ik niet dat we ons zo druk moeten maken hoor. @ mona, ja klopt. ik hoef pas een echo als ik een week met de gonal F spuit. Misschien zit er verschil in onze problemen zeg maar. Bij mij is namelijk helemaal niks mis, en mijn vriend heeft gewoon slcht zaad, of nou ja slecht. heeeeeeeel weinig. Ik weet zo even niet meer wat het bij jullie was
Ik krijg pas een echo op stimulatiedag 12. Volgens ZH zie je pas na 10 dagen stimuleren wat. Met het lange protocol doen ze geen uitgangsecho omdat je lang aan de pil zit en daardoor geen cystes kunt ontwikkelen aldus mijn ZH. Ik verwacht in week 24 de punctie....schijt ook bagger. Maar het schijnt wel in max 15 minuten klaar te zijn. Dat overleven we wel meiden!!!!
ohw ja Mona ik zie het al. Wel vreemd opzich verschilt ons verhaal niet heel erg. Bij jullie ligt het ook aan het zaad. Ik snap dat ook niet zo goed waarom wij dan toch verschillende hormonen krijgen. Als ik de eerste echo krijg dan kunnen ze eventueel wel de dosis opvoeren zeg maar haha mocht dat nodig zijn.
Oh ja dat zou ik nog vragen, ik zat toen bij gyn. En ik zag toen een folder liggen van een fertiliteitsdagboek. Ik heb hem toen besteld. Maar is wel heel leuk hoor. Kun je alles in bijhouden. Echt heel persoonlijk. Zijn er meer die dat toevallig ook hebben? Of hebben mensen er belangstelling bij?
Vertel er eens wat meer over lin? Ik ben altijd wel van de dagboeken bij bijzondere gelegenheden... Panter: je hebt heerlijke pilletjes die je gewoon rustig door de punctie heen slepen. Komt goed!!
Volgens mij zit er veel verschil tussen het lange en het korte protocol... Mona en ik krijgen na 12 dagen Decapeptyl spuiten een echo om te kijken of de natuurlijke cyclus helemaal uitgeschakeld is... vanaf dan spuiten we pas hormonen om eitjes aan te maken.. mij leek dat dagboek ook leuk maarvtwijfelde heel erg...
Doen we het hier nog anders: ik krijg een uitgangsecho voordat ik begin met spuiten, dan een echo rond dag 8 en daarna nog hoe ik het doorgegeven krijg vanuit het zkh. De 1e poging moest ik me na de echo van dag 8 meteen de volgende dag melden. Dat was toen donderdags. 's avond meteen pregnyl zetten en zaterdags punctie. Dat was de sneltrein. Bij poging 2 op dag 10 echo en vijf dagen later weer. Nooit een punctie gehaald. Nu weer hetzelfde protocol als bij poging 1, dus ben erg benieuwd of het weer zo snel zal gaan. Bij mij ziet het er dan als volgt uit. Bellen op dag 1 van menstruatie. Dag 3 start deca voor 7 dagen. 2 dagen na start deca komt menopur erbij. En dat was het. Ieder zkh doet het dus anders roodje. Mocht je twijfelen, bel ze gewoon om uitleg te vragen.
Raar he dat iedereen hetzelfde gaat doen, maar toch weer net iets op een andere manier, zal wel per ziekenhuis verschillen! Bij ons doen ze idd voor dat je begint de stimuleren een echo om te kijken idd of er geen cystes zijn (volgensmij kun je die ook krijgen van het spuiten van decapeptyl, meen zoiets in de bijsluiter gelezen te hebben... En na een week puregon spuiten weer echo en dan om de dag tot de punctie... Ik moet zeggen ik zie niet zo op tegen het spuiten zelf en ook niet echt tegen de punctie... zal allemaal best wel pijn doen, maarja dat zijn maar 10/15 min, daar komen we wel over heen... en ik krijg als het goed is ook iets van pijnstilling en iets om rustig te worden... Ik zie meer op tegen wat de hormonen met me zullen doen.... Ik heb daar bij de IUI best last van gehad... Was echt een emmotioneel wrak haha! Ik ben wel benieuwd naar dat dagboek, waar kun je dat bestellen?? Liefs
@ Lin, wat moet ik bij dat dagboek voorstellen, is het echt een boek met lege bladzijdes waar je zelf alles in moet opschrijven... Of staat er ook iets in waar je kunt invullen hoe je zit met spuiten/afspraken enzo.... X
Ik moet ze toch bellen als ik weer ongesteld word na m'n laatste pil. Dan vraag ik het wel meteen. Ik zie ook wel op tegen de bijwerkingen van de hormonen. Als de pil al zoveel met me doet, wat zullen die injecties dan doen? Ook voor de punctie ben ik wel zenuwachtig, maar ik ga zoals Panter eerder al zei gewoon zeggen dat ik Oxazepam en/of Diazepam ga gebruiken bij de punctie. 15 min kunnen heel lang duren als je pijn hebt! Ik wil gewoon pijnstilling!