1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Super bedankt meiden, miss idd nog te vroeg...

@ roodje, ja gewoon ook ff genieten, doe je goed.

@ panter, nog ff geduld meid.. Dit wordt jouw poging, moet gewoon!!! Goed gevatte opmerking, terecht!

@suusje, gaat het prikken goed?

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Panter: rare humor? ach, ze mogen best een schrikken!

Verder blijven mijn duimen draaien hoor voor jullie!!!

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Panter: die is goed! Ja soms word je ook gek van mensen die alleen maar over hun kids kunnen lullen pfff!! Hoop dat het snel raak voor je is en de kinderen goed ontdooien ;)

Hier vanavond MvM over de vloer gehad..heb echt lang mn plas opgehouden..echt een knaller van een test was het...ohhhww er gaan nu zoveel gedachten door me heen van vreugde en verdriet..weet gewoon niet meer wat ik moet voelen :(
    Hier is de test..toch een beetje happy dat ik door mijn urine nu meer pregnyl kan maken voor anderen vrouwen. Wisten jullie dat het maken van het goedje 9 maanden in beslag neemt?!

4. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauw pinda, die test ziet er goed uit! Ik denk gewoon dat jij een van de gelukkige bent die gewoon zwanger is :) .. Zei die vrouw van MvM er niks over?

Xx

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Pinda, ziet er goed uit. Ik hoop zo dat je bij de zwangeren hoort meid!!!

Hier ongi, dus gestart met de progynova. Zit weer in de race!

6. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ panter! Wuhahahahaha lag helemaal dubbel, Wat had ik graag hun gezichten willen zien.
    Soms is het niet verkeerd dat mensen het eens horen. Zo klagen vriendinnen van mij wel eens over hun kinderen en zeggen ze ook ach ik moet dat ook helemaal niet tegen jou zeggen.
    Dan moet ik ook wel lachen. Ik zeg nee hoor klaag maar ik kan niet wachten totdat ik straks kan klagen over die van mij.

@ jenka, jjjeuh wat spannend, zullen we dan toch hier overspoeld worden met zwangeren! ik duim voor je hoor! Heb je vanochtend ook nog een testje gedaan?

@ pinda
    Waaauwww wat een moooie test! En wat goed dat je met moeder voor moeders mee gaat doen! Had ook niet anders verwacht! haha ik denk dat iedereen hier wel zou mee doen

@ panter zie je nieuwe berichtje wat goed dat je weer in de race zit. Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis?

@ kieske weet je al iets meer? Kun je beginnen deze maand?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    15 nov heb ik de eerste bms meting. Is die dik genoeg dan hoor ik dan ook meteen wanneer de tp is.

8. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Jenka heb je nog een keer getest?

Pinda die test ziet er super uit! Blijf voor je duimen!
    En ik hoef deze keer niet mega veel eitjes! Die had ik de vorige keer al... ;)

Panter spannend zeg! hopelijk is het de 15de oke en heb je snel een TP! Je verdiend het...
    En je opmerking vind ik helemaal geweldig!

Roodje: Heerlijke boeken he! Geniet van je weekend! Wat maak je eigenlijk allemaal zag dat je crea bezig bent!

Kiekse hoe is het met jou?

Zwangere ladies geniet er lekker van!

Hopelijk heb ik iedereen en anders sorry hiervoor maar ben er niet helemaal bij! Het spuiten gaat goed maar slaap heel slecht en ben dus kapot!

9. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Ja getest, en die was witter dan wit :(

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, wat lullig...was het dan toch nog een pregnylstreepje die posi test?
    Balen hoor!! :(

Suusje, lastig dat je zo slecht slaapt. Komt dat van de hormonen, of heb je daar anders ook last van? Ik duim voor 10 mooie eicellen voor je meid. dat is een veilige marge zodat de punctie deze keer wel kan doorgaan! dat MOET gewoon hoor!!

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh Jenka dat is klote! Volgende keer ook niet meer zo vroeg testen!
    Hele dikke knuffel!

Panter nee is echt van de hormonen! Slaap nooit helemaal vast maar nu is het echt een ramp! Hebben we ervoor over he..

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka, niet leuk :(

Panter: Jahoe, jullie poging weer van start!!!! Goede opmerking naar je collega's!

Lin, hoe bevalt de rust eventjes? Heb je nog gebeld of je eerder terecht kan?

Pinda, mooie test!!! En nu plassen maar! En dat gewoon 10 weken lang, want jouw beebje blijft gewoon lekker zitten!

Suusje: duimen draaien voor een mooi aantal!

Ego:
    Ik heb gisteren mijn uitgangsecho gehad en die was goed. Heb mijn schema gekregen en morgen wordt de medicatie bezorgd.

Schema:
    - dag 1; start neusspray
    - dag 3: start 225 ie menopur (ochtend) en 225 ie Gonal-F (avond)

Op dag 8 1e echo en dan hoor ik hoe verder. Spannend weer... :)

13. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Kiekse moet je dan morgen ook meteen beginnen?

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Suusje: nee, als ik ongesteld word. Ik verwacht 7 nov, dus as woensdag.
    Dr S verwacht dat het schema ongeveer 13 dagen zal duren, dus rond de 20e de punctie. Ben erg benieuwd of ik dat ga redden...

15. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Panter ik heb geen pregnyl gehad... Miss een foute test of zo

16. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ kieske
    waauw wat goed!!! Dit wordt jou maand hoor! Je verdient het zo!

Nou de rust is ergens wel even lekker.. wil dit jaar ook niks meer doen hoor( gebeurd ook niet haha pas feb intake).
    Heb nog niet gebeld doe het morgen even. Ik dacht ik probeer 1 keer in de 2 weken te bellen om dat vragen of ze ook een plek eerder hebben hihi.
    Ik hoop dat wij in januari op gesprek kan komen. Wil namelijk graag in februari kunnen starten hihi dan heb ik namelijk wel lang genoeg gewacht

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    @pinda wat een mooie knaller van een test voor MvM! Ik hoop echt dat het goed zit meis!

@Jenka, wat raar dat de test nu wit blijft. Heb je een ander merk dan de vorige keer?

@Panter, yes! Je gaat er weer voor! Dit wordt 'm!

@Kiekske, eindelijk volgende week ook weer van start. Moet een lekker vooruitzicht zijn na al dat wachten!

@Suus, wat irritant dat je zo slecht slaapt. Had ik een tijdje terug ook en dan zat ik 's nachts om 4u met hevige slaap en een kopje thee op de bank! Drama!
    Boeken zijn geweldig, maar nu ze uit zijn heb ik afkickverschijnselen! Haha
    Ik probeer een fotootje te posten van mijn crea uitspattingen! Ik haak kussentjes, dekentjes en randjes aan pannenlappen. Mega burgerlijk, maar een heerlijke bezigheid en fijn om zo goedkope kerstkadootjes te scoren ;)
    En verder ben ik nog een vest aan het naaien met de stof die ik in Leeuwarden had gescoord en een bijpassende col aan het breien. Tijd tekort!

18. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Whahhaha nou roodje klinkt harstikke leuk toch! Burgelijk of niet.
    Ik wou dat ik de tijd had voor dat soort dingen.

19. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hej,

@ Suus, shit meissie dat je zo slecht slaapt! Hopelijk als je start met de puregon gaat het over... Dit gaat jouw poging worden ik voel het gewoon :)!

@ Roodje, Idd erg leuk, zou willen dat ik wat creatiever was..

@ Jenka, balen meis! Wanneer zou je eigelijk mogen testen?

@ kiekske, wat goed meis! Ik ga heel hard voor je duimen!

@ All, vandaag is mijn menstruatie begonnen, en dan zou ik naar AZM moeten bellen voor datum's.. Zaterdag starten met pil, 3 januari start decapeptyl en 15-1 uitgangsecho... wordt weer spannend!

X

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ik heb ook tijd tekort! Weet niet hoe ik het allemaal deed toen ik nog een fulltime baan had!
    Huishouden, sporten, hobby's, sociaal leven enz!

Ik krijg die foto 's niet gepost met deze telefoon. Misschien kan vriendlief straks ff helpen

Deel Deze Pagina