Kiekske ook al bijna weer in de race, spannend!!! Heb er een goed gevoel over bij je. Waarom weet ik niet...nou ja eigenlijk wel...heb veel vertrouwen in DD. Zou daar ook wel heen willen, wie weet als ik straks zelf mn rijbewijs heb Jenka, mss is er wel een innesteling geweest, maar is het toch weer afgebroken? Heb je een foto van je posi test? Ik heb nml eens een indroger gehad...met kv2v5 euro Mona, wat top, eindelijk data om naar toe te leven!!! Whieehoeeee!! Hier mega ongi...en meteen na de eerste dosis progynova doodmoe. ik moet 2x2 tabletten van2 mg slikken. Lees overal dat dat een enorm hoge dosis is? Jenka hoeveel moest jij slikken?
Roodje wat knap zeg!!! Hier ook aan het haken geslagen, alleen nog maar proeflapjes gemaakt want moet de slag nog te pakken krijgen. Maar zo mooi als jij het kan zal het mij zowieso nooit lukken
Tuurlijk wel Panter! Leuk dat je ook bent begonnen. Het is echt verslavend! Ik heb het mezelf 2 maanden terug geleerd dmv youtube en een boekje! Dat kan iedereen leren als je het geduld hebt (ik heb na dag 1 het in de hoek gesmeten, maar de volgende dag toch weer opgepakt!) Beetje bij beetje leer ik steken bij. Op internet staan zoveel haakblogs.
Roodje super gaaf zeg, erg knap! Panter, zat ik ook al aan te denken, was ook een goedkoop testje. Ik heb gewoon pech, hoop echt niet dat ze maandag met positief nieuws komen of zo... Ik moest eerst 3 dagen 1x 2 mg toen 2 dagen 2x 2 mg, daarna een week 3x 2 mg en na tp week 2x2 met 3 x utro... Mona wat goed, weer in de race.. Duimen draaien! Xxx aan iedereen!!!
Wauw roodje, knap hoor! @ Jenka, hoezo hoop je niet dat ze met positief nieuws komen maandag????? En ja ik ook weer in de race, al duurt het nog wel ff... Eerst nog f goed de feestdagen vieren hihi en dan vol goede moed weer verder! X
Haha Mona bedoel heb de hoop opgegeven... Denk gewoon dat het niets is. Staat er idd een beetje raar! Geniet zeker ff van die dagen!! Ga je wat speciaals doen? Ik ga naar Egypte tussen kerst en oud en nieuw.
Roodje, wat een creatieve uitspattingen!!! Mooi! En wat een snoepig poezenbeestje Panter, hoe gaat het met je rijlessen? Hoe lang nog? Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft DD! Ik heb er ook een goed gevoel bij en mannetje ook. Die is afgelopen woensdag voor het eerst meegeweest en had er een beter gevoel bij dan bij Gent. Dus ik hoop dat ons voorgevoel klopt... Vanmorgen is hier de medicatie geleverd. Het gaat nu weer echt beginnen
OOh kiesk spannend hoor, komt nu echt dichtbij! Ik heb ook een goed gevoel. @ roodje jeeej knap hoor... En ziet er heel leuk uit. @ mona nou wel spannend.. kun je dit jaar nog lekker rustig aan doen en genieten van de rust. En in het nieuwe jaar gelijk van start. @ jenka, snap wel een beetje wat je bedoeld. Maar ja natuurlijk hoop ik voor je dat het alsnog positief wordt, Maar als jij het zelf al zo aanvoeld zal het ook wel zo zijn. Vaak klopt de intuitie van een vrouw wel. Maar moet je maandag wel naar het ziekenhuis voor een bloedtest? @ panter hoe is het? nog last van bijverschijnselen? las al dat je erg moe was. Gelukkig is het maar voor even. Je hoeft als het goed is nu niet lang eraan toch?
Kiekske wat spannend!! Whieehooeeeee het gaat bijna beginnen!! Lin, ik heb de 15de echo. maar mocht ik zwanger worden dan moet ik deze rommel nog tot 12 weken zwangerschap nemen. ben dus van plan er nog wel ff aan te zitten
Panter, hoop het zo voor je...die progynova gaat makkelijk af maar die utro is zo vies. Lin, ja maandag testen met bloed en dan smiddags uitslag. Net als panter tot 3 mnd zwangerschap de progynova en utro. Maar ben bang dat mijn intuïtie niet liegt, doet ze nooit nl. Ik put hoop uit de dames die zwanger zijn, en weer beginnen..
@Jenka: neeeee @Pindakoek: ik ga steeds harder voor je duimen zeg! Maar zonder je te ontmoedigen, wil ik wel eerlijk tegen je zijn en zeggen dat de test van MvM donkerder uitslaat dan veel andere soorten testen... Ik hoop echt dat je zwanger bent, maar probeer niks uit die test af te leiden! @Roodje: jeetje, wat goed!
Hallo meiden, Roodje: wat ben je creatief zeg, mooi hoor!! OOOwhh Jenka en pinda....wat een spannende week voor jullie Ik denk aan jullie en hoop het zò....
Waw, roodje, echt mooi! Superleuk! Ik weet niet meer wie het schreef (ik denk Kiekske), maar ik verwacht ook te starten eind deze week en dan punctie rond de 20ste. Dat zal echt wel mooi gelijk lopen, waarschijnlijk! Jenka, moet jij morgen bloed laten prikken? Pinda, jij wordt deze week eindelijk verlost van de stress!
Heeej meiden, Vrijdag telefoon gehad van het ziekenhuis! Mag 2 weken eerder stsrten! Dus nu moet ik rond 20dec starten met de deca.. Straks f bellen wanneer precies, had bedenktijd tot vandaag of we eerder wilden starten! x
Wat goed@ Mona! Hoefde je vast niet lang over na te denken?! Jenka, succes vandaag meis! Ik duim voor je!
@Mona: wat goed !! @Roodje: idd lekker crea bea bezig hoor! @hier: ziek gemeld vandaag, voel me niet lekker..misselijk, moe bleeh!! hopelijk is het snel woensdag!! Oja..en de buurvrouw is ook zwanger..is een week later uitgerekend...dat is wel grappig