@lin: begrijpelijk dat je jaloers bent meid zou ik ook zijn!! Hopelijk is het bij iedereen snel raak! Haha enorme memmen, heb al cup E..en ze zijn nu super pijnlijk..zonder bh echt niet te doen!
Deb gefeliciteerd zeg!!! @ de zwangere dames... Ik mocht willen dat ze zeer deden die tata's van me... Ik voel niets, zijn niet groten oid. Ik wil een teken van dat het goed zit!!!! Maak me zorgen...
Kwam bij mij ook pas een dikke week na de posi test Jen! En de ene vrouw heeft meer kwaaltjes dan de ander toch? Zegt niks mop! *knuffel*
Jenka, ik kan me je ongerustheid goed voorstellen, maar wat roodje zegt: bij iedereen is het anders. Bij mij kwamen de echte kwaaltjes ook pas later. Verder denk ik dat het voor ons zooo onwerkelijk is, dat je altijd wel een beetje ongerust bent. Ik heb de 10 weken echo al gehad en nog denk ik wel s...zou toch allemaal wel goed gaan. Ik denk dat ik pas helemaal overtuigd ben als dat kleine aapie in mn armen ligt! hihi. enuhhh, dames...tijd voor een leuke banner???!!! xxx
Jenka, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar soms voel je gewoon niks terwijl je wel hardstikke zwanger bent. Rond een week opf 6 stijgt je hcg explosief en dan beginnen de meeste kwaaltjes op te komen. Hier wel zere memmen, van de progynova. Mén wat doen die dingen pijn...dat zal nog wat worden als de utro er straks bij komt. *rent snel naar de hema voor een enorme oma-bh*
LOL @ Oma beha voor Panter Die dingen zitten wel het lekkerst! En Hema heeft goede kwaliteit ondergoed. Hoe lang moet je die Progynova nu nog gebruiken? @ Chaben Ik had eigenlijk meer in m'n onderschrift staan, maar dan kreeg ik steeds een foutmelding omdat er teveel stond! Een banner past er niet meer bij denk ik! @ SuuSje wanneer moet je voor een FM eigenlijk? Ben vanaaf alleen thuis. VL is in Rotterdam op een verjaardag. Ik had niet zo'n zin om de hele avond in een rokerige huiskamer te zitten. Daarbij is onze auto kapot, dus hij is met het OV. Had ik ook geen zin in... Heb een heerlijk stukje zalmfilet bij de visboer gehaald (VL lust geen zalm) en lekker aardappeltjes gebakken net met spercieboontjes opgepeuzeld. Mjammie!
Als alles goed gaat dan nog een week of 12. gaat het niet goed dan mag ik over een week of 4 stoppen.
Jeetje 12 weken! Het gaat vast goed! Alleen zere tieten of nog andere bijwerkingen? Hoe voel je je verder?
Ik voel me verder hardstikke goed, heb me in geen tijden zo goed gevoeld. Blijf die pillen gewoon altijd slikken denk ik.
Hey meiden, Panter, wat goed te horen dat je lekker in je vel zit. Dat verhoogd de kansen @ roodje, ja snap ik wel maar de vorige keer toen ik niets meer voelde was het getopt met leven.. Vandaag voelde ik na de hele dag shoppen een drukkend gevoel in mijn schede/ lies streek. Ook geen idee wat het betekend. Op alles let ik, continue internet raadplegen en wil nog steeds elke dag op de clearblue digitaal plassen om te kijken of mijn hcg is gestegen...stom he?! Heb wel een mega opgezetten buik ( lijk wel zwnger ) ,door de utro, verstopping en ophouden vocht ( denk ik ) en 4 kilo zwaarder... Zucht... Nog 17 dagen wachten... Sorry voor het " gezeur "... Het helpt een beetje het hier te ventileren. Jullie snappen het allemaal. Manlief wordt soms gek van me... Thnx voor het aanhoren iig
@ jenka, is toch logisch. Die onzekerheid ook, je hebt eerder mee gemaakt dat het mis ging. Hier kun je even lekker van je af schrijven. Maar wij hier gaan keihard mee duimen hoor dat alles goed blijft gaan! En probeer ook een beteje vertrouwen te houden. Heb je onder tussen al wat meer last van kwaaltjes?
@Jenka: heel begrijpelijk meid, maar blijf positief en maak een mooie zwangerschapsbanner aan @Lin: hoe gaat het met jou? Hoe gaat het met iedereen? Hier heb ik gisteren even gesnuffeld op internet naar baby namen met vriend en we zijn nu al uit de namen
Dat doen jullie goed Pinda!!!! Snel geregeld! Nu hopen dat je ze leuk blijft vinden met die rondgierende hormonen...
Hey meiden, Dat onbehaaglijke gevoel is niet weg en gaat niet meer weg... Vandaag waren we in het zkh voor een echo omdat ik mega buikpijn had. Zou nu op 5 weken en 5 dagen zitten. Te vroeg om een hartje te zien maar je zou wel een vruchtzakje met dooierzakje moeten zien en bij mij was geen dooierzakje te bekennen. Nu zei de gyn dat het wel eens ( zelden) voorkwam dat het later te zien was maar eigelijk moet je met 5,5 wel dat zien. Volgende week weer terug voor controle... Ben ten einde raad... Straks 2e mk in een paar maanden tijd.. Hoe gaat het met de rest???
Oh Jenka, wat hoop ik voor jou dat je bij die uitzonderingen hoort... Sterkte met het eindeloze wachten meid... Roodje, hoe is het met jou? Hoe is het met de rest van de meiden? Hier alles goed. Vorige week woensdag gestart met de neusspray en vrijdags met de menopur + gonal F. Gaat helemaal prima. Morgen 1e fm... Vind het doodeng na de laatste twee pogingen. Maar goed, zal er toch aan moeten geloven...
Jenka, wat naar meid! 5.5 is zo pril nog, het is helemaal niet raar dat ze dan nog niks zien. Vind de uitspraak van je gyn dan ook wel een klein beetje raar. Heb je volgende week weer een echo? Ik hoop toch echt dat ht goed zit. Steeds een MK krijgen is gewoon echt klote en ontzettend verdrietig. Dat mag niet gebeuren hoor!! Kiekske, wat spannend dat je morgen 1ste fm hebt. Hopelijk deze keer een aantal mooie follies te zien!! Ik duim me suf hoor, ook jij verdiend wel eens een beetje geluk. ( een beetje veel geluk please) Hier alles goed, donderdag bmsmeting. Ben benieuwd, vind het doodeng allemaal. Ik hoop zo dat het nu eindelijk wel eens een keertje goed gaat.
@ Jenka Ook ik hoop dat je gyn ernaast zit en dat je volgende week toch een klein boontje mag zien op de echo. Zou het verschrikkelijk vinden als je weer een mk krijgt meis. Hopelijk loopt je beeb een beetje achter in groei en heeft je gyn zich gewoon vergist. Ik gun het je zo! @ Kiekske kan me voorstellen dat de FM spannend is morgen! Hoe laat moet je? Hopelijk groeit er een mooi aantal follikels. Ben super benieuwd! Met mij gaat het goed. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten, maar blijf nog steeds af en toe angstig ondanks de echo van vorige week. Dat gevoel dat het nog fout kan gaan blijft toch een beetje in mijn achterhoofd spoken... @ Panter bmsmeting as donderdag! Er is vast een mooie laagjesopbouw, die had je vorige keer zelfs zonder medicatie! Jouw BM word een gespreid bedje voor jullie mooie kleine eskimo
@Jenka: Ooohh meis ik gun jou zo een mooie zwangerschap toe!! Hoop dat de echo van volgende week een mooi boontje laat zien!! *dikke knuffel* @Kiekske: duim voor een goede fm vandaag!! waarom gebruik je eigenlijk neusspray?? @Panter: deze keer moet het gewoon goed gaan meid!! Dit wordt jouw ronde!! @Roodje: lastig hé om zo positief te blijven, ben ook pas gerust gesteld als we de volgende echo hebben gehad en het kindje gegroeid is! Maar het moet gewoon goed gaan...zou emotioneel kapot gaan als het nu mis zou gaan..helemaal omdat mijn buurvrouw ook zwanger is en een week later als mij is uitgerekend...