1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Suusje, hoe is het met jou? Al fm gehad?

2. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ pinda ja gaat hier wel goed hoor. Gister toch maar eens een testje gedaan. want ben nu al 8 dagen over tijd. Nou is de kans heel klein. Maar ja ach roodje bewijst maar weer dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
    Maar helaas hartstikke negatief! hahah had ook niet anders verwacht.

@ jenka, oh jeej had je al zo'n raar gevoel en dan zien ze ook nog eens niks op echo. Wordt je nog onzekerder van.
    Volgende week wordt echt heel spannend dus.

@ Kieske ooeh spannend hoor. wat gaat het snel bij jou he. Lekker om niet zo lang aan de hormonen te hoeven. Ik ben benieuwd hoeveel er zitten hoor!
    Heb je die ook in DD? of gewoon in nederland?

@ panter. Ooh spannend hoor! Heb je ook al enig idee wanneer er een terugplaatsing kan vinden? Als alles goed gaat zeg maar?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lin, als alles goed gaat heb ik maandag of dinsdag Tp denk ik..
    Lastig 8 dagen over tijd en dan toch nega test...bah!! Lichaam van slag van alle hormonen van afgelopen tijd?

4. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Ja dat denk ik ook hoor..
    maar ja ik ging zo uitrekenen en toen dacht ik duurt toch wel lang zo. En ik weet dat ik nu voor 3 weken terug mijn eisprong heb gehad.
    Maar begin nu ook wat buikpijn te krijgen dus het zal komende dagen wel los breken

5. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben net terug van mijn eerste fmmeting. Was echt blij met het resultaat: 10 grote - middelgrote eitjes en nog een paar kleintjes. Baarmoederslijmvlies was nu al 6,5mm, wel nog een klein beetje vocht. Mijn maximum tot nu toe. Deze namiddag krijg ik telefoon over hoe het nu verder moet. Normaalgezien komt vanavond de menopur erbij. Mijn gyn gokte op een punctie zondag of maandag.

@jenka: Jij wordt toch ook niet gespaard he meid van al die onzekerheid. Ik hoop voor jou op een late innesteling, waardoor ze nu misschien nog niets kunnen zien. Hebben ze nog eens jouw hcg laten prikken? Ik duim mee voor jou.

@kiekske: weet jij al iets meer? Want wij gaan blijkbaar redelijk gelijk op he.

@panter: goed dat de terugplaatsing in zicht is!

Aan alle zwangeren: geniet er met volle teugen van!
    Aan alle niet-zwangeren: hopelijk mogen we allemaal snel volgen!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    NJS spannend meid!! Al bijna punctieklaar!!

kiekske, hoe was jouw fm?

hier begint de spanning te stijgen, zo stom. ik was zo relaxt en ben nu weer zo bang.

7. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Logisch Pantertje! Je TP komt nu echt dichtbij! :)
    Zou het vreemder vinden als je tot maandag of dinsdag zo relaxed zou blijven eerlijk gezegd!

@ NJS Zondag of Maandag punctie is supergoed nieuws! Je maakt ineens een sprint naar de finishlijn! ;) Wat een mooie aantallen ook op de FM.

@ Kiekske Ben zo benieuwd naar je FM!

@ Suus hoe gaat het met jou meis?

@ Lin jammer van je nega test. Ik hoop stiekem dat je gerommel niet doorzet en dat je over een tijdje toch een posi test in handen hebt ;) de wonderen zijn idd de wereld nog niet uit!

@ Pinda Het blijft idd moeilijk. Heb me vanochtend weer aangemeld bij de vlos. Wilde dat eigenlijk pas doen na de 2de goede echo, maar ze hebben me de vorige keer ook heel goed bij gestaan met de MK, dus dacht het kan geen kwaad me al aan te melden. Ik ben constant bang dat ik het 'jinx'. Durf ook nog niet echt iets te kopen (zag je andere topic!)
    Hopelijk kan jij lekker buikjes vergelijken met je buuf straks! :)

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Panter: logisch die zenuwen weer! Ik snap je helemaal meid! Maar je zal vast een goed echo hebben. Het is nu kunstmatig, dus je lijf reageert vast goed. Komt goed meid!

NJS: Wauw, wat een mooie echo!!!!! You go girl!!!

Roodje, pinda, probeer positief te blijven meiden!!!! Jullie minimensje zit gewoon goed op zijn plekje!!!

Lin: balen van de witte test meid... Wie weet is het een latertje...

Ego: vandaag 1e FM. Zo zenuwachtig... Ik ging liggen zag het scherm en schoot weer vol. Maar nu van blijdschap!
    6 Grotere follikels en 2 kleintjes. Baarmoederslijmvlies 6 mm. Het ziet er goed uit!!! Ik ben zo blij :D :D :D

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske wat een supernieuws!!! Whieeehoeeeeeeeeeeeee!!!

10. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

I love Dusseldorf!!!!! :D :D
    Blijkbaar hoef ik dus nog niet op te geven...

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Natuurlijk niet meid!! Zo te zien ben je nog prima te stimuleren, w.s 8 follies dat is gewoon een normaal gemiddelde score.

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik wil mee met die trein!!!!

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zo te zien stap je zometeen gewoon in! Whieehoeee wat een score meid! Weet je al wanneer punctie is?
    Hou je plekje voor me vrij in de trein? ;)

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Nee, weet nog niet. As vrijdag weer een echo. Ik vermoed zelf maandag.

Wij stappen gewoon tegelijk in Panter! Dit is onze rit! :D

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    tsjoeketsjoeketuuttuut!! Ik hoop het!! St al klaar op perron :D

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ook, kaartje in mijn hand! Zie je me zwaaien???

Ik geloof er deze poging om de een of andere reden ook heilig in. Ben even the secret aan het uitvoeren volgens mij. Heb ook een visionboard gemaakt...

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hij is mooi hoor!! Ik zie je nog niet staan op perron...ik heb knalroze muts op.

Dit gaat hem worden hoor!! ik heb ondanks mn wiebelige gevoel ook hoop dat door de med's deze keer de zwangerschap wél in stand blijft. Nu "alleen" nog even zwanger worden.
    Dus we gaan zometeen hand in hand de zwangerentrein in!

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, wat zou dat toch geweldig zijn!!!!!

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Kiekske: wow wat een supernieuws meid!! En mooi plaatje heb je gemaakt! Hopelijk wordt dat voor iedereen op dit topic de waarheid :D

20. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net tel gehad. Morgen enkel bloedprikken. Dan weer wachten op tel in namiddag. Zou kunnen zijn dat punctie zaterdag al doorgaat. Gaat plots wel heel snel. Maar ja, we zullen nog wel genoeg moeten wachten.

Deel Deze Pagina