Lees morgen even goed bij! Ben kapot na een druk dagje maar wel met goed nieuws! NJS jij gaat opeens snel zeg! Kiekse we lopen gelijk op denk ik! Panter spannend zeg die aankomende TP! Hier ook eerste fm gehad en ik had 6 eitjes! Een ander zou een beetje teleurgesteld zijn denk ik maar ik ben helemaal happy! Eindelijk eens een normale groei! Was wel alles aan 1 kant! Aan die kant zitten ook nog 5/6 inactieve eitjes en in de andere eierstok ong 12 inactieve! Vrijdag weer terug! Ben eens benieuwd!
Suus wat fijn dat er nu geen ohss komt! En 6 is een mooie score hoor!! Oh wat gaat het goed hier op t forum deze maand, iedereen komt bijna goed nieuws brengen. Er gaat een positive flow over ons topicje
Jeetje dames, wat gaan jullie hard inene allemaal, maar wat geweldig dat het er aan zit te komen voor jullie! 2e wagonnetje van dit treintje wordt gewoon gevuld hoor! ik voel het nog steeds aan mn vruchtwater dames Suus: 6 is prima hoor, je hebt maar 1 goede nodig Jenka: wanneer moet je voor de echo vlg wk? Pinda: ook spannend voor jou de 21 ste! Roodje: Ik had ook die ongerustheid in het begin, maar gaandeweg wordt ik toch steeds zekerder hoor.( ik hoop jij ook) Verder: vandaag 1e afspraak verloskundige. geweldige afspraak geweest, ze was erg relaxt, klikte goed, hartje weer even gehoord. Baarmoeder zit al erg hoog ( dacht ik al want heb ook al echt een zwangere buik) en....tralala....nòg een keertje een termijn echo volgende week! stiekum best wel leuk, kan ik nog even gluren.... verder nog steeds erg moe maar voorderest gaan het prima en voel ik me steeds meer en meer ècht zwanger!
Hej Meiden, Sow kijk ook een dag niet en heb een hoop bij te lezen! Maar gelukkig veeeel goed nieuws!! @ NJS, meis jij gaat snel! Ik duim op een mooie score voor je! @ Kiekske, wauw meis wat een mooie score!!! Dit gaat jouw ronde worden ik voel het!!! En je hebt me overtuigd, na poging 3 in AZM wordt het bij ons ook DD!!!!!! Yihaaa (hopelijk is het niet nodig, maar ik hoor er zoveel goede verhalen over!) @ Suusje, wauw meissie, eindelijk eens een normale score voor je!! Ik gun het je zooo... Dikke knuffel! @ Panter, spannend meis, duim voor je dat je cryo's mooi ontdooien!!!! Hier nog 4 weekjes geduld! Bewaren jullie nog een beetje positieve energie voor mij ! X
Woehoe Kieske!!!!!!!!!!!! Geweldig! Dit wordt jou maand hoor hahahahahaha. Ben ook zo blij dat wij nu naar dusseldorf gaan En jij laat nu maar zien dat het de moeite waard is. @ NJS ooeh spannend meid, het gaat echt ineens heel snel bij jou. Misschien zat al de punctie spannend hoor. @ suus, nou snap het wel, maar 6 is een mooi aantal hoor! Vooral als je jou geschiedis ziet. Gaat vast helemaal goed komen. @ panter duurt voor jou ook niet lang meer. Spannend hoor Jullie zijn nu met zijn 4e een beetje tegelijk. Heel spannend. Hoop dat jullie allemaal in die trein kunnen springen! @ mona het gaat helemaal goed komen bij jou. De trein stopt bij jou ook nog! En dan hoop ik dat ie in maart\april ook nog even stopt in het hoge noorden.( of misschien nog iets eerder)
Suus: eindelijk een mooi resultaat voor jou meid!!! JOEPIE!!! Mona: natuurlijk bewaren we nog positieve energie voor jou! Leuk dat ik je overtuigd heb Lin: voelt het als een goede keuze nu, DD?? Ik had er vanaf het begin al helemaal een superpositief gevoel bij en nu blijkt dat gewoon terecht te zijn. Ben zo blij dat wij de overstap hebben gemaakt! Chaben: fijn om te horen dat het goed gaat met jou en beebje! En leuk dat je al een buikje begint te zien!!
@Lin: hij stopt vast en zeker bij jou!! @NJS: spannend de punctie en idd supersnel gegaan allemaal! Veel succes! @Mona: ik duim voor je en strooi alvast wat hcg @Chaben: super dat alles zo goed gaat! Vanaf nu mag iedereen het weten want je bent over de 12 weken @Suus: mooi aantal, enne je hebt maar 1 goeie nodig Phoeh...hier super misselijk...wel goed teken maar pfff wat naar is dit...
YEAH Panter!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben so happy voor jou!!!!! Eindelijk mag je weer!!!! Eén of twee beebs?
Dit wordt jullie superbeeb!!!! Wat ging je ook alweer gebruiken naast de utro? Sorry, ben een zeef op het moment...
Hoop zo dat dit het voor jullie is Panter, dat de progynova en utro hun werk doen. Want een mooier sintkado dan dit kan je niet krijgen!!! Ik mag denk ik ook rond de sint testen...
Wel mooie datum voor posi test, 5 december. Vind het retespannend maar volgens gyn had ik grote kans dat het weer zou lukken. Ik hou maar weer hoop, en ga vanaf woensdag plat. Ga alleen overeind om de hond even een plas te laten doen op veldje om de hoek en om zelf naar wc te gaan. Wie weet helpt het...
Dat was mijn voornemen ook als ik een TP heb gehad. Plat voor een paar dagen. Lekker rustig aan, geen dingen doen die ik niet wil, zodat ik daar ook niet over kan stressen. Goed voor mezelf en beebje(s) zorgen! Liggen we straks 'samen' in bed Panter!