Groot gelijk roodje, dat.je pijnstilling wilt... Mij is gezegt dat ik dat zal krijgen samen met iets waar je ontspannen van wordt... X
Thanks voor de link, ik heb hem besteld! Heb de verdwaalde ooievaarversie besteld. Ben benieuwd hoe het eruit ziet, denk dat het wel goed is voor de verwerking ook!
Hallo, zou ik bij jullie mogen aansluiten? Ik heb mijn intakegesprek van ivf achter de rug. Ik ben momenteel bezig met het nemen van de pil. Dit moet ik nog doen tem 1 juni. Daarna starten de inspuitingen. Mijn punctie is gepland in de week van 18juni. Me x
@ Me, welkom! Tuurlijk mag je mee kletsen! Altijd fijn om dingen te kunnen delen met meiden die precies weten wat je doormaakt! Net op kraamvisite geweest... Arghhh wat een dotje... En dan komt mijn verlangen naar een eigen kindje nog meer opspelen!!! Weet al precies hoe die babykamer er uit moeten komen te zien.... Was het maar al zover....... Hopelijk komt onze grote droom uit! X
@Allen: bedankt voor jullie reacties meiden, het afscheid was emotioneel maar mooi! Ik merk dat de emoties erg hoog liggen de afgelopen dagen. Mijn moederdag was echt vreselijk, maar dat geldt vast voor meer mensen hier... Ik was geen kleinkind meer (dit was mijn laatste grootouder), maar ik ben ook nog steeds geen mama. Echt pijnlijk... En tegelijkertijd schaamde ik me voor dit gevoel, maar ik kon het echt niet ombuigen... Ik wil ook zo graag een datum weten waarop ik mag gaan beginnen... Dit moet gewoon lukken *zucht*... De komende vier dagen ga ik samen met mijn man lekker uitwaaien op Terschelling... Hopelijk een beetje tot mezelf komen... Pff, soms word ik vrij moe van mezelf... (Hopelijk jullie nog niet al te veel...)
@ Dutchdiva Logisch dat je zulke gevoelens hebt. Het is niet niks als je een dierbaar iemand verliest. Je hoeft je echt niet te schamen voor je gevoel. Ik heb ook een moeilijke moederdag gehad. Geniet lekker met je mannetje van Terschelling. Ik ben er een paar jaar geleden geweest en vind het heerlijk daar! Lekker uitwaaien en straks met frisse moed er weer tegenaan. Ik hoop voor je dat je snel een datum krijgt. Dat er een eind komt aan je onzekerheid en je ergens naar toe kunt werken. Hi Me083! Gezellig dat je meekletst. We hebben een lijstje gemaakt met iedereen's schema. Wil je jezelf er ook even tussen zetten? Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie Me083
Hahah dan gaat het ineens heel snel met alle berichten. Ik zie dat de link van het dagboek er al op staat en dat een aantal hem al hebben besteld. Ik was eerst ook wat sceptisch, maar ben nu wel blij dat ik hem heb hoor. DE behandeling staat ook nog even duidelijk beschreven. En je kan gewoon wat dingen voor jezelf bij houden. Is ook wel leuk voor later denk ik. Ik had ook nog een boek er bij besteld. De ooiervaarsclub. Heel leuk en herkenbaar boek. @roodje, ik krijg ook pas een echo ongeveer een week voor de punctie. Maar het is wel apart dat iedereen het weer anders heeft. @ dutchdiva, fijn dat je er weer bent, wel heel lekker voor jullie om even uit te waaien op terschelling, hoop dat jullie wat mooi weer houden. @me083 leuk dat je er ook bij komt. We hebben zo al een mooi clubje! Nog leuke plannen voor vandaag???? wij hebben hier bloemetjes markt, dus ik ga maar even de bloemetjes buiten zetten haha
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo 01 06: laatste pil ca. 04 06: eerste spuit (normaal gezien zal het menopur zijn) week van 18 juli: punctie + terugplaatsing
Panter - ICSI1 30 april eerste pil 19 mei start lucrin 22 mei laatste pil 29 mei start gonal-f 8 juni uitgangsecho punctiedatum: tussen 10 & 20 juni Kiekske- ICSI poging 2.1, 1e kindje April: start DHEA Cyclus juni: rond dag 21 hysteroscopie + pipelle Cyclus juli: start ICSI 2.1 in spontane cyclus Stimulatie: 7 dgn decapeptyl + 300 menopur Exacte data: ? Kan pas gaan rekenen wanneer mijn cyclus eindelijk weer op gang is gekomen... SuusjeLove ICSI 1ste kindje 12-03 start pil 30-05 Eerste spuit decapeptyl 03-06 Laatste pil 11-06 Start echo 11-06 Eerste spuit puregon Punctie +/- week 26 RooDje -ICSI 1ste kindje 26/04 Eerste pil 30/05 Eerste spuit Lucrin 06/06 Laatste Pil +/- 09/06 Eerste spuit Puregon 22/06 1ste uitgangsecho Punctie +/- 28/06 Linbabylin - ICSI 1ste kindje 16/04 Eerste pil 23/05 start decapetyl 04/06 start Gonal-F 11/06 1ste uitgangs echo punctie +/- 18/06 Monatoetje84 06-04: Eerste pil 23-05: 1ste spuit decapeptyl 26-05: Laatste pil 04-06: Eerste echo +- week 25 punctie Me083 13-05: eerste pil 25-05: eerste echo 01-06: laatste pil ca. 04-06: eerste spuit (normaal gezien zal het menopur zijn) week van 18 juni: punctie + terugplaatsing Sorry had in het vorige juli geschreven ipv juni Me
Had misschien beter eens goed gelezen, voor ik begon te typen want ben nog iets vergeten. Is ook voor ons eerste kindje en het zal combinatie ivf/icsi zijn.
Volgens het schema idd hoeft panter morgen pas te starten met spuiten... Komt nu echt heel dicht bij allemaal he..... X
Ja ik ging net weg bij de acupuncturist en ik moest eerst een nieuwe afspraak maken, dus ze zei 30 mei. Ik dacht Holy sh*t dan gaat mijn eerste spuit er ook in!
Lin, je wilt te snel Morgenavond gaat de eerste spuit mijn lijf in...bbbrrrr!!!! Komt nu echt dichtbij...spannend!!