Nouo wat stom ik had vanochtend een bericht geplaatst maar die is helemaal niet zichtbaar. Dus nog meer keer hihi... Panter wat een mooie beeb heb jij terug geplaatst gekregen, snap je zorgen wel een beetje. Al is het alleen al door je verleden. Komt vast allemaal goed meid! @ kiekske wat spannend er is zelfs nog 1 bij gekomen!! Wordt spannend met de terugplaatsing!! @ Suus, jij ook al zoon mooi aantal! Gaat goed hier! met sinterklaas hebben we weer een paar zwangeren erbij!! @ NJS Hoop dat bij jou ook alles is goed gegaan, En dan je nu een mooie beeb in je buik hebt! Ik ga vooor jullie allemaal duimen!!
Panter, er zijn meiden die echt van veel minder goede embryo's zwanger worden. Geef de hoop niet op meid! Ik ben vandaag 'even' op en neer gegaan naar DD voor mijn infuus. Vanmorgen om 8 uur vertrokken, net thuis. Beetje gaar... Ook meteen even naar onze kinders geïnformeerd en ze zijn er nog alledrie. Helaas kon ze me niks over de kwaliteit melden, want het lab had bespreking en die kon ze niet bellen. Ik ben zo zenuwachtig. De vorige keer is alles gestopt op dag 4. Dat is morgen... Ben erg in twijfel of ik morgen weer zal bellen. Ben zo bang dat ik anders za-ochtend een klap krijg, dat ze ineens afbellen dat de tp niet doorgaat ofzo. Bah, ben op van de zenuwen...
Kiekske, die wonderemmie houd zeker niet op, die wil veel te graag!! En je hebt nu maanden dhea geslikt, en een andere zh...ik heb vertrouwen!! Kan me je angst voorstellen, gewoon morgen even bellen meid. Dan is je hart gerust en kan je zaterdag ontspannen de tp in. Wij gaan verdorie zwanger worden samen!!!!
Hallo allemaal! Eersten vooral sorry dat ik zolang ben weg geweest. Achteraf gezien merk ik wel dat ik er deugd van gehad heb en dat ik zo minder aan alles dacht. Ik heb eigenlijk niet zoveel stress gehad tot nu toe en kon het mooi loslaten. Laatste dagen veel platgelegen en tv draait overuren! Eventjes vertellen dat er allemaal gebeurd is ondertussen: Zaterdag punctie gehad onder volledige narcose! Zalig! Was superrustig toen ik binnenging. Resultaat 15 follikels aangeprikt. Tot en met deze namiddag wist ik niets meer. Gisteren nog een controle echo gehad vr baarmoederslijmvlies en vocht. Kreeg groen licht. Als er een terugplaatsing ging zijn, mocht ze doorgaan. Vandaag ging ik tussen 10u en 12u tel krijgen. Je kunt het al raden 11u57 pas ging mijn tel! Ik was op van de zenuwen. Tot 11u ging het goed, maar vanaf erna...Amai. En nu stand van zaken. Van de 15 follikels waren er 12 of 13 rijpe eicellen. 10 ervan werden bevrucht. De 2 beste hebben ze teruggeplaatst. B+ kwaliteit. Ik denk dat het blastocysten waren. We kregen de keuze 1 of 2. En 6 laten ze nog een nachtje doorgroeien en of er daar cryo's gaan zijn, weten we binnen 14 dagen per post. Morgen ben ik gelukkig nog een dagje thuis en dan weekend. Dat worden nog 3 zeteldagen! 4 dec bloedprikken voor uitslag. Weet nog niet wat ik ga doen, misschien weer een beetje rust pakken op forum of niet.ik zal wel zien. Weet wel dat ik veel aan jullie denk allemaal! @ jenka: ik wil je veel sterkte wensen! 2 miskramen op korte tijd verwerken, is niet niets! @ panter: je hebt een terugplaatsing gehad!! Jij testen op 5 dec? @ kiekske: punctie ook alweer achter de rug. En zaterdag terugplaatsing! Ik duim dat ze alledrie mooie emmy's worden! @ suusje: krijg jij binnenkort ook terugplaatsing of heb ik erover gelezen? @ zwangeren: fijn te lezen dat alles heel goed met jullie gaat! @lin: las dat je op ongi zat te wachten. Is die er ondertussen al? @mona: jij mag binnenkort ook weer van start gaan zeker? Of heb ik het mis voor? Hoop dat ik niemand vergeten ben.
@ NJS wat super!!! Nou 1 van die 2 moet vast uitgroeien tot een mooie baby. Of misschien allebei wel Spannend hoor. Nou nog wachten tot 4 dec! Voordat je het weet is het zover. Ik duim voor jullie allemaal! Oh ja mijn ongie, die is vanacht losgebroken. En niet zo'n beetje ook.
NJS, Suusje: WAUW!!!!! Wat goed!!!! Wat een hoop meisjes met een beebje of embryo ('s) in hun buik hier ondertussen. Ik hoop zo ontzettend dat ik morgen mag volgen.... Heb vanmorgen gebeld. Met een zeer legale vraag overigens. Ik moet morgen pregnyl spuiten en wist niet of dit voor of na de tp moest. Maar goed dat ik even gebeld heb, want moet de spuit dus meenemen... Maar toen ik ze aan de telefoon had, heb ik meteen gevraagd hoe het met onze monstertjes ging. Zij krijgen iedere ochtend om 8 uur bericht van het lab: ze lagen nog alledrie in de embryoscoop. Betekent dit dan ook dat ze nog goed delen?? Ik legde uit dat dag 4 een zeer cruciale dag is voor ons en ze was zo lief: Ik loop even naar het lab. We hebben één hele goede en de andere twee lopen ietsje anders, maar ze verwachten dat die nog bijtrekken. Het wil nog niks zeggen natuurlijk en we wachten morgenvroeg maar af, want als het mis is, horen we dat vlak na 8 uur al... Ben iets rustiger, maar nog steeds bang. Pfff... duimen, duimen...
Zodra emmies stoppen met ontwikkelen worden ze uit de embryoscoop gehaald hoor. Dus dat ze er nog zitten is posi!! Ik had ook 1 snelle jelle en 2 wat langzamere...maar die konden toch voor cryo doorgaan. Ik brand kaarsjes voor je emmies meid, hoop op goed nieuws morgen!!!!
@suusje: ook 2 emmy's in je buik! Wanneer mag jij officieel testen? @kiekske: Ik blijf duimen voor jou. Nog 1 dag en dan zitten ze in je buik! Ik had wel een paar vraagjes voor jou. Gaan ze ze alledrie terugplaatsen? Eerst waren er 2 en dan plots 3, misschien domme vraag van mij, maar wil dat dan zeggen dat het om een eeneiige tweeling gaat? Hebben ze in DD iets gezegd over het gebruik van kinderaspirine na terugplaatsing?
@suusje: sorry ben hier nogmaals, maar zie dat je ook online bent. Hou jij je ook zo rustig mogelijk momenteel? Ik lijk momenteel getrouwd met mijn zetel en tv!
NJS, nee, het is geen eeneiige tweeling. Het gaat echt om een embryo dat niet leek te delen en later toch is begonnen. Wondertje toch?? Maar ik dacht in eerste instantie ook aan een eeneiige tweeling. Ik moest de dag na de punctie beginnen met zowel utro als kinderaspirine. Iedere dag neem ik er eentje. En dan morgen weer pregnyl 1500 en dat ook nog op dag 3 en dag 6 na tp. Ik hou me ook rustig hoor, de komende dagen. Ga geen risico lopen. Dat wordt lekker films kijken en lezen! Mijn duimen draaien ook volop voor jullie meiden!!! Op naar de trein!!!
@kiekske: dat is inderdaad een wondertje! Ik heb gisteren ook navraag gedaan bij mijn behandelende arts ivm kinderaspirine. Hij zei dat er niet echt iets van bewezen was, maar dat ik het mocht nemen, als ik dat wou. Hij sprak ook van 1 per dag. Gisteren naar apotheek geweest. Is dat ook aspirine 100 dat jij hebt? En los jij dat eerst op in water, want had dat gelezen, maar handig lijkt mij dat niet. Alles blijft op de bodem liggen. Had gisteren toevallig bijsluiter gelezen en dat maakte mij eerst wel een beetje bang. Niet gebruiken bij zwangerschap, beetje tegenstrijdig hè. Ik heb vandaag voor het eerst 3/4 de van een tabletje genomen. Maar ben blij dat jij het ook moet nemen. Mocht het kwaad kunnen, zouden ze het anders toch nooit toelaten, denk ik.
Het is idd aspirine 100mg. Ik lag gister op de uitslaapkamer voor mijn infuus, hoorde ik ze daar tegen iedereen zeggen dat ze wel aspirine of ibuprofen mochten pakken, maar geen aspirine. Denk vanwege het verdunnen van het bloed, en daar krijg ik het juist voor. Ik slik gewoon een heel aspirientje door, los het niet eerst op.
Meiden ik heb een kaarsje aan gestoken voor ons allemaal! NJS ik lig lekker op de bank onder een dekentje! Heb ook wat krampen nu! Kan ook door mijn darmen komen! Hmm hier in NL doen ze niks extra's....
Je moet ook niet zomaar op eigen houtje dat soort dingen gaan slikken hoor..kijk naar mij met mijn dunne bloed. aspirine zou hier meer kwaad dan goed doen. Ik ben er voorzichtig mee...slik alleen foliumzuur en vit D3 in de normale dosis.
Ik ben ind ook bang om zoiets te nemen! Wil misschien wel eens gaan google op etenswaren die misschien nu goed zijn! Zo hoorde ik van een vriendin dat ananas nu helemaal niet goed is! Vind ik gelukkig ook vies...