1ste ICSI poging in Juni

Discussion in 'MMM clubs' started by RooDje, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    granaatappelsap schijnt goed te zijn...ach ik denk maar:
    In gebieden met hongersnood worden vrouwen zelfs nog zwanger...volgens mij is zwanger worden gewoon een kwestie van geluk hebben. En kan je dat bijna niet beïnvloeden door wat voor voeding wel/niet te nemen.

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik zou dat ook niet zomaar gaan nemen hoor! Bij mij is alles voorgeschreven. Daarnaast vsm Puur mama, omega 3, foliumzuur en vit D.

Verder iedere dag een glaasje granaatappelsap en zorgen voor warme voeten (ook 's nachts!).

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Daar heb je helemaal gelijk in! Zelfs alcoholisten en drugsverslaafde raken zwanger!

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Hihi is dat echt zo met die warme voeten? Heb altijd koude voeten!

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Blijkbaar... Warme voeten zorgt voor een betere doorbloeding van je lichaam. Joh, het valt te proberen toch...

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    3,233
    0
    36
    Female
    Simpelveld
    Ja dat zeker! Ik ga maar opzoek naar warme sokken!

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    en stofzuigen en dweilen ook de eerste dagen na tp niet doen...schijnt een nare beweging te zijn voor je baarmoeder...

ZH zei dat ik alles mocht doen, zelfs bungeejumpen. Maar je leest zoveel online dat ik aan mezelf merk dat ik ongewild toch allerlei voorschriften ga volgen.

Een mens zit raar in elkaar....

8. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ik denk dat voldoende slapen, gezond eten, niet roken en geen alcohol het beste zijn.

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Nou, ik denk niet dat wij raar zijn. We moeten al zoveel moeite doen, het gaat niet vanzelf, dus wil je er toch alles aan gedaan hebben... Ik ga ook zometeen maar even stofzuigen, want dat doe ik de komende dagen idd ook niet! :D

10. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    hihihi hier na 3 dagen niet stofzuigen net een sneeuwstorm in huis door de witte kattenharen en witte hondenharen. Vanaaf lief aanzetten tot stofzuigen en de wasmand van boven naar beneden tillen en vice versa :D

Die jongen heeft het zwaar...

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh, dat gaat hier ook zo hoor Panter! Ach ja, kan hij ook wat doen, dit is zijn manier om voor de baby te zorgen ;) :D

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    NJS als je de kinderaspirine gaat slikken kan je ook Asaflow 80mg kopen in Belgie. (niet verkrijgbaar in NL, heb het mijn stiefvader destijds laten halen in Turnhout, uiteindelijk niet gebruikt)
    Is een lagere dosis kinderaspririne dan in NL verkrijgbaar is.

Succes allemaal meiden
    Hier branden de kaarsjes ook volop voor jullie!

Kiekske het gaat goed komen met jouw wonder emmies!

13. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Dat zei ik gisterne toen meneer begon te zeuren dat ie uit zijn werk alleen de grote boodschappen moest doen.
    "dit is jouw kans om bij te dragen aan een zwangerschap, kan jij er ook eens iets aan doen."

Toen ging ie zonder morren en belde me vanmorgen dat ik niet de was mocht doen omdat hij de wasmand wel zou tillen. De boodschap is aangekomen ;)

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Wat lief van jouw mannetje Panter! Die van mij doet het wel als ik het vraag, maar anders gebeurt er niks hoor... Ach, hij heeft het superdruk met werk op het moment en doet daarnaast nog zoveel voor mij. Ook superlief!

15. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    we hebben schatten van mannen!!

16. NJS

NJS Actief lid

Oct 8, 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik kan daar ook van meespreken. Hier ook zo'n schat in huis.

@panter: ik neem het niet zonder medeweten van gyn hoor. Daarom dat ik hem er gisteren over aansprak. Had hij gezegd dat ik niet mocht, ging ik het zeker niet doen. Verder neem ik zwangrschapsvitamines, omega 3 en nog extra foliumzuur apart. Daar kun je toch geen overdosis van krijgen, want de overschot plas je uit.
    Ik drink sinds vorige maand elke dag een glaasje granaatappelsap en begin het zelfs lekker te vinden. Ook probeer ik elke dag een halve avocado te eten. blijkbaar zou dit ook ergens goed voor zijn. Onder het moto baadt het niet, dan schaadt het niet. Hihi

@suusje: ik lig ook onder een dekentje met lekkere warme pantoffels aan. Heb dat ook ergens gehoord van die warme voeten. 's Avonds lekker dicht bij ventje zijn voeten.

17. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ik heb ook de afgelopen dagen doorgebracht op de bank onder een fleecedekentje met pantoffels aan. En 2 katten die vechten om op schoot te mogen haha.

tussendoor wel vaatwasser in/uitgeruimd en hond uitgelaten want tja..die zal ook eens moeten piesen. Maar lief doet de lange wandeling en ik alleen de poep en plasrondjes.
    Na vorige tp was ik na 4 dagen weer aan het werk...deze keer hou ik wat rust.

18. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Jenka, hoe gaat het met je? Hoe is de cytotec "bevallen"? Je hoort zulke tegenstrijdige verhalen over dat spul...hoe voel je je verder?

Kiekske, ik heb vannacht mn kaarsjes laten branden en hoop dan ook dat je een tp hebt vandaag en dat je een cryo overhoud.

19. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Meiden die TP hebben gehad, hopelijk blijft de emmy plakken en kunnen jullie snel mee in de zwangerentrein!!
    @Kiekske: hoop op goed nieuws, mijn duimen draaien meid!!

20. RooDje

RooDje Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    1,671
    0
    0
    Kiekske veel succes vandaag met de TP!
    *knuffel*

Share This Page