@ kiekske, nee helaas nog niet. Heb nu wel al 2 keer gebeld om te vragen of we eerder konden komen, maar er is nog geen plekje vrij. En Dr Scholtes heeft mij nog niet terug gemaild. Dus ik kan niks anders dan wachten. @ chaben, wat gaaf dat jij je baby al voelt. lijkt me heel speciaal.
Wat een mensen Jenka! Ongelooflijk hoe sommige mensen omgaan met hun kinderen... Lin, jammer... Gewoon volhouden en anders duurt feb ook al niet heeeel lang meer... Panter, hoe ik me voel? Af en toe nog krampen, vannacht een hele heftige toen ik mezelf uitrekte. En misselijk. Bah. Hoe voel jij je?
Klinkt goed kiekske!! Ik voel me goed, heb af en aan ongikrampen, ontzettend zere tieten met blauwe aderen & gekke tepels en heb steeds last van maagzuur. Kortom, het lijkt erop...hopelijk is het geen wishfull thinking!!
Die zere tieten heb ik ook! Maar ze zijn wel mooi! Van mij mogen ze zo blijven, lekker stevig Maagzuur had ik zondag ook een keer, niet fijn. Ik heb sterk het gevoel dat het raak is, voel me echt compleet anders dan de vorige keer. Ben er gewoon van overtuigd eigenlijk, wat ook weer heel eng is...
Suusje, jij had een dag 3 tp toch? Jouw frummel moet nog eerst lekker groeien en zal zich nu ongeveer in gaan nestelen. Blijf hopen meid, je hoeft ook niks te voelen. Oh, als ik zwanger ben, is 12 aug de uitgerekende dag Die van jou dan ook panter!
Kiekske, mijn datum is 11 aug Ik had geen blasto. Op freya kan je het berekenen adhv cryo TP dag en wat voor cryo je had. Suusje het kan nog best komen hoor. En de vorige keer voelde ik ook helemaal niks...en was wel zwanger
Mmm...moet je dan lid zijn van Freya? Of kijk ik er gewoon overheen? Pfff...zeker spannend. Hoewel ik er wel erg rustig onder ben...
Jep, 12-08-2013, een zomerkindje Zie me al gaan met mijn draagdoek en lekker buiten op een kleedje enzo. Droom....
Zou speciaal zijn...ik beval dan de 11de, jij de 12de en suus de 13de Wat zegt de calculator bij jou suus?