Ochtendurine is anders van samenstelling hoor...snachts produceren je nieren meer/anders urine dan overdag. Een streep is een streep heb ik altijd geleerd...dus ik denk dat je bloedtest ook wel positief zal zijn dan!!
ja maar na 10 min met een kv test? en het is echt super super licht kan toch ook een indrooglijntje zijn? of kan dat niet na 10 min?
Ik wilde niet teveel inlegkruisjes gebruiken, bang dat ik er een schimmelinfectie van krijg ofzo (kreeg ik vroeger altijd). Dus toen ik jeuk kreeg, meteen overgestapt op de wc papiertjes. Zit nog veel fijner ook! prima oplossing
Ik verschoon bij elke plasje mn kruisje....denk ongeveer om de 45 minuten. Door de katoenen bovenlaag van de inlegkruisjes van aldi geen schrale plasser. ( ik heb overactieve blaas dus moet altijd heel vaak plassen)
Probleem is dat je het niet zo goed kan zien mijn mannetje zegt dat het kleur op gaat naar die andere streep maar ik zie het niet zo goed achja morgenmiddag ben ik eindelijk verlost van al die vragen in mijn koppie waar ik zooo gek van word haha
oooh ja die inlegkruisjes... Ik had bij de eerste behandeling een schimmel infectie er een schimmelinfectie aan overgehouden . En ik verschoonde heel regelmatig. Maar ja ik liep bijna 3 weken met die dingen dus kans dat je het krijgt is wel aanwezig dan.. Lovely spannend hoor!!! Ik zou gewoon morgen ochtend even testen
Waw, veel geschreven allemaal! Nice, utroverhalen! Ik vind dat ook maar een vies gedoe. Overdag inlegkruisjes en 's nachts niets, maar dan wel een vuile pyjamabroek. Ik moet ook opletten met inlegkruisjes en irritaties. Maar ja, alles voor het goede doel hè! Ik voel af en toe lichte steekjes in onderbuik, maar noem het utro of denkbeeldige steekjes.hihi. Mijn lichaam heeft mij al zoveel misleid. Merk wel dat de kalmte die ik eerst had nu toch wel weg is. Terwijl ik juist nu zo kalm mogelijk zou willen zijn. Lukt dus niet... Vannacht ook veel dom gedroomd. Niet leuk bij het opstaan. Op borsten ga ik ook niet meer af. Die lijken constant anders en dan weer gelijk. ja, heerlijk toch die wachtweken...
suus ik heb 21 ste TP gehad en heb tot vandaag op de bank gezeten en me minimaal ingespannen. Heb nu ook nog 2.5 week vakantie maar ga vanaf morgen wel weer alles doen.
Ik probeer me rustig te houden, maar heb ondertussen al gestofzuigd en de was gedaan, wandel regelmatig met de honden en ben ook aan het werk. Maar doe wel minder dan normaal...
Suus ik ben pas net begonnen met alles trg te doen in huis , ik heb plat gelegen heel die tijd in bed mijn mannetje zorgde voor alles ik had bed arrest maar nu heeft mijn mannetje tandpijn we zijn deze morgen naar de tandarts geweest en er moeten 5 tanden uit en dat zal gebeuren onder volledige verdoving nu lig ik eventjes een half uur op bed omdat ik mijn utro heb moeten opsteken ...
lesly heb je zo'n last dan... ik ben zondag weer begonnen met werken... vond het wel weer lekker na al dat liggen...
Ja ik heb er super super veel last van en het raarste is dat ik nooit rugpijn heb als ik ongesteld moet worden.. Is toch wel leuk dat je trg alles kan doen maar doet het wel rustig aan he meisje