Ik hou mij ook wel rustiger dan anders. Ben sinds gisteren wel weer gestart met werken, maar als ik thuiskom, probeer ik zo snel mogelijk in de zetel te liggen.
Hoi meiden Net testje gedaan met ochtend urine , het is over was dik negatief zometeen nog die verplichte bloedafname gaan doen en deze middag naar de tandarts met mijn mannetje wilde jullie toch op de hoogte brengen
Achja Panter had het stiekem wel verwacht maar we blijven niet bij de pakken zitten wachten op nieuws of onze 5 Embryo's ingevroren zijn of niet en dan gaan we er trg tegenaan
@ lovely dat is wel even balen... Maar wel goed dat je niet er bij neer gaat zitten. Maar je moet het toch maar weer even verwerken. Dikke knuffel
Lovely: vandaag was dus echt de officiële testdag? Echt spijtig om te horen dat het misluk is. Even ter herinnering: was dit de eerste poging met 1 terugplaatsing? Ben het even kwijt.
Dankjewellie iedereen Linbabylin ja we kunnen niet blijven treuren he wij hebben gezegd we gaan er voor lukt het dan is het perfect lukt het niet gaan we door we weten dat er ook een kans in zit dat het met die resterende 5 pogingen niet meer zou lukken maar toch kijken we er met volle moed op aan NJS vandaag is het 11 dagen na terug plaatsing maar moest vandaag bloedafname laten doen dus ik veronderstel dat het wel vandaag mijn officiele testdag was.. ik heb zo'n pijn nu en moet veel plassen telkens kleine plasjes maar voel wel dat ze eraan komen precies mn rug doet ook opnieuw zo'n pijn.. eigenlijk is het mijn 2de poging maar mijn eerste poging was een paar jaar geleden en had geen cryo's deze keer waren het 2 verse Embryo's 8 cellig
lovely, ze doen een bloedtest altijd eerder dan een urinetest. it omdat de concentratie hcg in je bloed hoger is dan in je urine. Het duurt even voordat het ook in je urine meetbaar is.
Ja Panter maar dan alsnog zou die toch al wat meer moeten aantekenen toch? hij tekent helemaal niks aan , ja lichte indrooglijntjes maar daar hebben we niks aan he aaah komt wel goed we beginnen er gewoon trg aan met een opgegeven hoofd ik verwacht toch dat ze zullen zeggen Mevr u bent niet zwanger je mag stoppen met die utrogestan en dat is het
volgens mij gyn bestaan indrooglijntjes niet...ik heb 1x een twijfelachtig lijntje gehad op de kruitvat 2v5 euro testen. Dat was een grijze lijn.. Ik was toen niet zwanger. Heb ik een roze lijn, hoe licht ook....blijk ik altijd zwanger te zijn. Ik duim dus nog even door tot de artsen zeggen dat je niet zwanger bent.
Net telefoontje gehad niet zwanger HCG was mar 2 en van onze 5 Ebryo's is er maar eentje ingevrozen wegens stop in de vakantie word deze in Januari tijdens mijn gewone cyclus trg geplaatst indien die goed ontdooit
Toch nog balen he..Dikke knuffel. Maar meid je hebt een mooie cryo! Daar mag je heel blij mee zijn hoor. Ik weet dat het niet goed maakt dat deze poging is mislukt. Maar misschien een klein positief licht puntje. Ik las dat je binnekort lekker op vakantie gaat en daarna weer opnieuw gaat voor de cryo. Waar gaat de vakantie heen?
Hey meiden, Lesly wat jammer dat het niet is gelukt. Wel fijn dat jullie er een cryo aan over hebben gehouden. Blij te horen dat je nog zo positief ingesteld bent, maar probeer de teleurstelling ook rustig te verwerken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hou hoop! *knuffel* Beetje dubbel gevoel nu na de negatieve test van Lesly, maar wij waren vanochtend bij het ziekenhuis voor een echo. Ik wil het toch graag met jullie delen... Ik merk dat ondanks de kwaaltjes de angst blijft sluimeren en ik moest dus ook weer een traantje wegpinken toen ik het hartje van ons kindje weer zag kloppen. Het kindje was flink gegroeid en was nu bijna 3cm. Er zitten al armpjes en beentjes aan (op de echofoto helaas niet zo heel goed te zien) en we hebben hem/haar zelfs al zien bewegen. Echt magisch! Ik hoop ontzettend dat jullie dit ook zeer binnenkort mogen zien in jullie eigen buikjes, want echt er is niks mooiers! Dat is mijn kerstwens voor dit jaar! *emotionele knuffel voor jullie allemaal* Oh ik vergeet nog bijna te zeggen: Doordat ik nu een dag vooruit ben gezet (op 9 weken en 4 dagen) loop ik nu volgens mij gelijk met Pinda en zijn we dus op dezelfde dag uitgerekend
Ooh roodje wat lief voor die woorden. Maar meid jij hebt hier hard voor moeten knokken!!! En kijk naar die mooie echo's!! Echt geweldig. Wij mogen dit vast allemaal nog wel meemaken! Maar geniet jij lekker nu van jou moment!
linbabylin ja we zijn trots op onze Cryo maar nu nog afwachten of hij de ontdooing overleefd he en ik ga niet op reis maar het ziekenhuis sluit wegens de kerstvakantie denk ik maar weet er iemand van jullie met een hcg waarde van 2 of er dan eigenlijk wel een innesteling is geweest? Maar hoe gaat een terugplaatsing van een Cryo in je eigen cyclus ? dat is nieuw voor mij en dankjewellie iedereen voor de steun en de knuffels Roodje wat een mooi beebje heb je daar in je buikje doe er maar heel goed van genieten meid het is je van harte gegund ik gun het iedereen trouwens overal ter wereld die nu in de MMM zitten want dat zijn tenminste mensen die een kind met liefde maken wij gaan zeker niet spreken over ongelukjes dat je sommige hoort zeggen die op de normale manier zwanger geworden zijn ik heb er wel al 3 kids maar van mijn kant waren ze 100% gewenst
Lovely, bah, wat een slecht nieuws! Sterkte meid.... En roodje, jij geweldig nieuws! Wat een mooi frummeltje!! Genieten meid! Hier vandaag weer intralipid infuus gehad. 'even' open neer naar duitsland. Op de terugweg werd ik me toch misselijk in de auto! Is al de 3e middag op een rij. Zal de utro wel zijn. Maar fijn is anders, zeker als je aan het rijden bent. Even een vraagje: merkt iemand iets aan haar tanden van al die hormonen??
Kiekske, ik heb tandvleesontsteking van de hormonen gekregen...en zo erg dat ik er een kuur voor moet hebben omdat anders mijn tanden eruit vallen. Maar die kuur mag ik niet hebben als ik zwanger ben....nog ff afwachten dus.. heeft volgesn tandarts veel invloed op je gebit die hormonen. Kiekske die misselijkheid komt vast niet van utro, dan had je het nml constant gehad...