Heb je getest Panter?? Hier alles wel ok. Hoe zeker ik gisteren nog was, zo onzeker ben ik nu. Geen aanleiding voor, maar het wordt gewoon eng spannend nu...
Ja.... Dag 8 na TP negatief. Vorige keer was ie positief op deze dag... Het is mislukt denk ik.....bah! Spannend allemaal he kiekske? Ik ben zwaar teleurgesteld van mn nega test...dus hier is de spanning in 1x weg.
@ Panter, Wanneer zou je eigelijk mogen testen? Misschien is het gewoon nog tevroeg meis! Maar kan me heel goed voorstellen dat je er nu niet meer ingeloifd, ik blijf toch nog f voor je duimen hoor! Sterkte meis! X
Ik duim ook nog voor je hoor Panter! Het is nog te vroeg... Ik ga denk ik 5 dec als testdatum aanhouden. Voelt toch beter dan 4 dec ivm de pregnyl...
Hier ook zijn gangetje Vanacht zo'n rare droom gehad. was bevallen van een jongetje maar had een vet lang hoofd en was al 70 cm. Zag er niet uit hahaha.. Ik dacht dit kan noooit ons kind zijn. Ze hebben ander zaad/eitje gebruikt hahahah. Werd zo raar wakker... IK WIL GEEN BABY MEER haha. Ondertussen alweer bijgedraaid hoor. @ panter och meid.. snap je teleurstelling vooral omdat je de vorige keer wel al positief had getest. Maar het is indd nog wel heel vroeg dus het kan nog alle kanten op. @ all die lekker broeden.. Het woordt nu ook wel spannend he! Binnen een week weten jullie allemaal of het is gelukt! @ kiekske heb jij eigenlijk ook Cryo's? Wat ik weet dat je 3 had. Zijn ze alle 3 ook gegaan?
Hoop blijven houden Panter! Je bent er echt vroeg bij geweest! Lin, geen cryo's, die andere 2 waren al lang gestopt met delen. Dus wij doen het met onze ene wondertopper!
Hier blijft de spanning ook. Gisterenavond had ik nog een goed gevoel en vandaag is de angst voor negatief ook weer toegeslagen. Ik heb niet echt symptomen en de prikjes soms in mijn buik had ik tijdens poging 1 ook en zelfs vorige maand ook en toen was er ook niets. Dus daar ga ik ook niet op voort. Die moeheid wijdt ik aan de utro en borsten doen ook nog niets. het enige wat ik wel merk, is dat ik 'savonds lijn bh niet zo goed meer verdraag en dat ik hem losdoe voor de zetel. Weet nog niet wanneer ik ga testen. Mijn man zou het liefst hebben dat ik niet test en wacht op bloeduitslag, maar dat gaat zoiezo niet door. Ik zou dan op mijn werk opgebeld worden en als het dan negatief is. Ik kan hier niet zomaar weg. Zoiezo test ik 's morgens op de testdag (dinsdag dus), maar weet niet of ik vroeger ga testen. Ik vrees wel dat ik het tot dinsdag niet ga uithouden. Hihi.
Panter, geen zorgen meid.. Ik teste pas op dag 13 een licht streepje en op dag 15 was mijn hcg goed bij het bloedprikken! Dus houd hoop!!! Ik heb er een goed gevoel over schat
Thanks lieve schatten voor jullie opbeurende en bemoedigende woorden. Dat had ik echt even nodig...was meteen wat in de mineur geschoten omdat ik bij de verse poging wel op dag 8 al een licht positieve test had. Maar elke keer is anders ws. Ik hou me maar vast aan Jenka haar situatie...die teste idd ook eerst nega en pas laat posi. Jenka, heeft jouw gevoel het vaak bij het juiste eind? Bij Pinda zat je ook goed qua gevoel....hoop bij mij ook. Ik zit de hele dag al naar die test te loeren of er écht geen streepje op staat...hahah net of wil ik het streepje erop kijken... Maar nee...er staat echt geen streepje.
hahah nee weggooien kan ik niet....ik moet er zo nu en dan naar kijken En mocht ie wel positief worden de komende dagen...dan wil ik ook de begintest erbij kunnen leggen!
Das vast een goed teken!! Ik voel mn baarmoeder totaal niet...je bent vast hardstikke zwanger kiekske. Ik hoop het zo voor je!!!!
ja vreselijk irritant he dat wachten...tik tak tik tak elke minuut duurt een uur en een dag lijkt een week te duren!!!
misschien moet je dan morgen even om 14 uur wat eten...als dat helpt dan heb ik nog betere hoop voor je!!!!!!!