1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet veel wijzer geworden. Ik ga veel naar het toilet om te controleren. Daarnet weer een beetje bruine vuiligheid tussen de utro. Ben benieuwd wat het deze namiddag gaat doen.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @NJS: spannend meid! Zelf verloor ik veel bloed 2 weken na tp, nog meer zelfs als een ongesteldheid! maar...de 1e keer bij de tp had ik vooraf bruin verlies ong. 2 dagen en toen ging het over naar rood, het was toen helaas niet raak. Kan dus alle kanten opgaan! Succes!

3. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

NJS, spannens meid. Het kan echt nog alle kanten op. En dan is wachten op zekerheid zo zwaar....:(

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ego:
    Hier test met grijs streepje op plek van teststreep, even dik als controlestreep. Niet op de foto te krijgen...maar ik krijg wel hoop zo
    ;)

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Meiden, wat testen jullie toch vroeg! Ik duim voor je mee Panter!!! Ik ga nu mijn laatste pregnyl zetten...

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik ben gewoon hardstikke nieuwsgierig :D en heb geen pregnyl gehad dus hoef niet bang te zijn voor pregnylstreepje ;)

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ben ook erg nieuwsgierig, maar ben eigenlijk wel blij dat ik de pregnyl moet zetten. Dat houdt het te vroeg testen wel tegen...

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Toen ik ging plassen voor de zwangerschapstest had ik bij afvegen roze slijm en een klein beetje helderrood bloed. Daarom dacht ik dat ie toch negatief zou zijn, maar ik had toch een positieve test!

Spannend hoor meiden!

Kiekske ik vind dat nieuwe nummer van hem zo leuk! Word er helemaal vrolijk van!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    je kan wel vroeg testen hoor, dan is ie positief en weet je niet of dat van de pregnyl is of niet...

Ben je nog geen steek verder....

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend hoop dat het positief uitpakt Panter!

@Kiekske: succes met de pregnylspuit!

11. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik heb ook getest maar gewoon om zeker te weten dat de pregnyl eruit is! En die is weg! Dus geen gestress ALS ik positief zou testen!

12. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zal het over en uit zijn,vrees ik. Nog steeds bruinverlies en heb eens getast en zag ook een beetje helderbloed klaarzitten. Denk dat ik zaterdag of zondag gewoon eens ga testen, zodat ik uit de onzekerheid ben. Ik vrees dat ik geen tweede streep zal te zien krijgen.

13. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Roodje, gaat goed hoor... Bloed nu lekker helder rood, zal snel weer in mijn normale ritme zijn denk ik.

Panter, ik heb het zelden of nooit fout..( klinkt er arrogant ) maar heb gewoon af en toe van die " weetjes " en die kloppen meestal wel. Kan het alleen niet afdwingen zeg maar... Was dat maar zo.. Hahaha

Mijn man en ik hebben besloten pas na de zomer ( 2013 ) voor een cryo te gaan.. Tot die tijd gaan we zelf "klussen". Niet dat er een grote kans bestaat maar het geeft een beetje ruimte..

We gaan gewoon saampjes naar de acupunctuur ( jaaaa heb m zo ver er ook iets mee te doen ) en dan lekker hopen dat moeder natuur mij gunstig is gezind.

Iig geen ziekenhuis bezoekjes het komende half jaar... Dat alleen al geeft een heel erg bevredigend gevoel...

Nu maar hopen dat onze in theorie uitgedachte plan ook in de praktijk te brengen valt en ik niet weer in een halve cryo obsessie terecht kom;)

14. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jenka
    You never know... ;)
    Denk dat de acupunctuur je goed zal doen en hoop dat je komend half jaar een beetje rust gaat vinden.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jenka, dan hoop ik dat je het nu weer niet fout hebt!!

Goed plan denk ik om even pauze te nemen. Even elkaar weer terug vinden, leuke dingen doen en genieten. En je kan altijd besluiten om na maart ofzo de keus te maken om voor of na de zomer verder te gaan. En wie weet heeft je lijf het nu wel in de gaten en schiet je lief nog raak ook in de tussentijd!! Het zou fijn zijn, én is niet onmogelijk zoals roodje heeft bewezen.

NJS. ik hoop dat je gevoel fout is meid...maar wat je omschrijft klinkt niet echt heel goed..

Kiekske, hoe is het met je baarmoeder?? Nog last van?

Hier geen kwalen meer, tietjes doen minder zeer....oh ik hop zo dat ik morgen een roze lijntje op de test zie...want dit gestaar naar een grijzig lijntje wat er het ene moment wel staat en het andere moment weer niet lijkt te staan maakt me scheel :D

16. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Jenka, wat goed dat jullie even voor de rust kiezen. Ik hoop dat dit jullie half jaar wordt met een wonderbaby als resultaat...

Panter: ik heb een off-day. Voel me rot en dippig. Mijn borsten doen ongelooflijk veel pijn en zijn huge! Mijn buik zeurt en mijn rug begint mee te doen. Pijn in mijn liezen. Ben bang dat ik ongesteld ga worden. Bah.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, die pijn in je liezen heb je dat vaker? Want das wel een zw.schapsverschijnsel hoor!!! Net als zeurende buik.
    Oh meid ik heb zulke goede hoop voor je, hoop zo dat dat de waarheid word.

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ja, heb ik vaker. Als ik ongesteld moet worden...

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nou dat zou echt flink bagger zijn als dat gebeurd!!!

20. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ben bang dat het zeer bagger wordt... We'll see...

Deel Deze Pagina