1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    suusje: bij mij begon het bruinverlies al op dag 7. het echt rode rode kwam gisteren (dag 10).

panter: 1 ding weet ik nu zeker: die utro houdt blijkbaar mijn ongi niet tegen...

2. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Ik zou dat wel aangeven in zkh want is wel erg vroeg he!

Ik ga er ook maar van uit dat 2012 gewoon een k*t jaar was voor ons! Hopelijk 2013 een beter jaar!

3. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ NJS, ik betaal €55,- voor anderhalf uur.. en ik krijg het helaas niet vergoed v mijn.verzekering.. maarja alles voor het goede doel..

X

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    NJS ik gebruik utro samen met progynova en door die combi word je niet ongesteld.

Wat betreft ongi na TP...je kan vanaf dag 10 na TP je ongi verwachten staat in mijn papieren van de verse poging. Dag 7 is dus veels te vroeg hoor.

5. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

NJS, dat moet je zeker aangeven in het zkh, is echt te vroeg. Ik had het bij de 1e poging op dag 9, toen brak mijn menstruatie al door, dwars door de utro heen. Vandaar nu naast de utro ook 3x pregnyl. Voordeel: menstruatie blijft uit, nadeel: je voelt je zwanger.

6. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    NJS hoe lang was in je normale cyclus de periode tussen de eisprong en je ongesteldheid?

7. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga dat zeker zeggen tegen hen, want ik vond dat ook wel supervroeg, eerlijk gezegd.
    Ik ga zoiezo aangeven dat ik voor de innesteling gerief bij wil. Blijkbaar heeft de innesteling echt nu geen kans gekregen ondanks de rust en de vitamines. Ik wil meer dan alleen utro de volgende keer!

8. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enige voordeel was: wist nogal rap waar ik stond :( heb maar een korte wachtperiode gehad...

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja maar een emmie nestelt zich afhankelijk van de ontwikkeling 2-6 dagen na TP pas in.
    Dus als je dan dag 7 al ongesteld word heeft je emmie toch helemaal geen kans gehad...beetje (veel) jammer!!!

10. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    en het waren er zelfs 2!

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

hoe is het met jullie? Ik zag dat ik 55 pagina's achterloop, dat krijg ik niet bijgelezen, sorry! Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Hier een maand niet op het forum geweest. Eerst vanwege drukte en onzekerheid, later omdat de drempel om terug te komen te hoog geworden was. Ik moet nog even zien in hoeverre ik het weer op kan pakken. Ik hoop dat het goed moet jullie gaat!

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Diva, fijn wat van je te horen!!! Hoe is het met jou meid? Alweer 18 weken zie ik aan je banner, jeetje wat gaat de tijd snel voorbij zeg!!!
    Welcome back, af en toe en berichtje als jij dat wilt is ook prima hoor, het is niet verplicht superactief te zijn ;)

Met mij is alles goed hoor!!

13. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

heb naar ziekenhuis gebeld. Vertelde van het helderrood bloed en ben daarnet al mogen bloed gaan prikken ipv morgenochtend. En dan zal ik in de loop van deze week toch nog eens moeten teruggaan waarschijnlijk voor ongi dag 3. Ze gaan zien wat de gegevens zeggen.

Hey Dutchdiva, goed te lezen dat alles goed met je gaat!

14. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    net brievenbus uitgehaald: er zijn 3 cryo's!!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dat is goed nieuws!!! JOEPIE!!!

16. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Even wat betreft Utro...
    Bij mijn "verse" TP werd ik ongesteld op de dag van de bloedtest, dus dat was duidelijk.
    Na mijn laatste cryo tp werd ik niet ongesteld, daarom had ik hele goede hoop en had ik ook niet voor de officiele testdatum getest.
    Toen ik dit meldde aan de FA na de bloedtest vertelde zij het volgende:
    Tijdens een IVF of ICSI cyclus met een verse TP kan het zijn dat je menstruatie doorbreekt ondanks de Utro als de poging niet succesvol was, maar tijdens een cryo TP houdt de Utro een menstruatie tegen.

Ik baalde ervan dat ik dat niet eerder wist, want ik had echt een goed gevoel omdat mijn menstruatie wegbleef.
    Anderhalve dag nadat ik stopte met de Utro werd ik alsnog ongesteld.

Dat was overigens wel de laatste keer...
    Ik heb toen ook al mijn vitamines en flesjes tarwekiemolie (zelfs het foliumzuur!) weggeflikkerd en me er bij neergelegd dat we in December weer zouden beginnen met hormonen spuiten.
    Wel had ik nog ovulatietesten liggen en die heb ik wel gebruikt en blijkbaar met resultaat!
    Over iets meer dan 2 weken hebben we de termijnecho en tevens combinatietest. Daarna mogen we het eindelijk wereldkundig gaan maken. :)

Suus de dag van de zwangerschapstest had ik roze slijm en dacht ik dat het een verspilde ronde was maar ik bleek toch zwanger! ;)

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    NJS wat een geweldig nieuws! :D Gefeliciteerd!

18. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week woensdag heb ik een afspraak voor een shiatzu massage. Ben echt benieuwd!

19. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Super NJS! Dat bespaart je weer een hele weg...

Hier is het echt einde van de hoop en droom om in 2012 zwanger te worden...
    Nu echt ongesteld en een witte test dus ja dan is het duidelijk he...

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Suusje wat bagger...:( Bah!!!!

Deel Deze Pagina