Oh Suusje: ik heb ook nog 2x intralipid infuus gehad... Lin: dat zijn goede verzekeringen die DD volledig dekken. Met de andere vergoedingen red je het niet... Ik dacht: ik plaats gewoon een banner, ik geloof erin! Vond deze zo lief...
Kiekske wat geweldig nieuws meid, van harte GEFELICITEERD!!! Panter, ik duim nog steeds voor je hoor... knuf
Whahahah echt spannend hoor panter..!! @ kiekske, ja maar ik bedoel zijn dat aanvullende verzekeringen? Moet ik gewoon bij mij eigen verzekeraar kijken?
Nee, PNO en PMA zijn verzekeraars, net als CZ en FBTO enzo. Zij bieden verschillende pakketten aan. Bij PNO krijg je voor het buitenland volgens mij in ieder aanvullend pakket nog eens 100% van het nederlandse tarief en bij PMA in extra verzorgd 4. Is de moeite waard om je in te verdiepen, scheelt echt veel.
Kiekske: supergefeliciteerd! Panter: waarom nemen ze geen bloedtest? Dan ben je van de onzekerheid vanaf. Vanochtend eerste yogales gehad en deze namiddag serieuze over mijn toeren huilbui. Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen. Zaterdag opnieuw naar yoga en woensdag dan eerste massage.
Kiekske: heb enkel nog een vraagje voor jou. Wat heb jij allemaal gekregen na de punctie van medicatie? 3x pregnyl, 2x intralipid, aspirine 100 en utro? Of nog dingen? Ik ga vragen aan mijn dokter of hij mij ook veel meer kan geven voor de innesteling. Utro alleen is blijkbaar te weinig voor mij.
NJS bij ons doen ze geen bloedtest...zien ze de meerwaarde niet van in. Heb alleen bloedtest gehad bij posi test na mijn menstruatie omdat ze bang waren voor een BBZ. Mijn lichaam heeft dat zelf afgestoten, nooit is vastgesteld of het echt een bbz was. Maar mn hcg steeg wel ondanks dat ze geen zwangerschap zagen in mn baarmoeder. ( in eileiders zagen ze ook niks) Dit was in juni 2011.
Njs, heftige yogales... Maar wel goed dat je gevoelend/ emoties loskomen! Ik gebruikte na tp idd kinderaspirine, utro + 3x pregnyl. Daarnaast drink ik ook iedere dag een glas granaatappelsap en zorg ik voor warme voeten...
Hoi meiden Weet er soms iemand hoelang het duurt voor je je buikje kwijt bent van de hormonen? Normaal ben ik zo plat als een lat en nu heb ik een hele dikke buik precies 6 maanden zwanger wat ik weet dat het niet kan haha maar blijft toch verdomd vervelend is net van onder mn borsten tot onderaan dat geeft me wel geen leuk gevoel
Haaai!! Hier weer een twijfeltest met een iets duidelijker streepje dan gisteren. Deze zie je in daglicht gewoon, even breed als controlestreep maar weer héél licht...te licht om te beoordelen of ie nu roze is of grijs. Dit was met de predictor early....geven die indrooglijntjes? Hij stond er wel binnen de tijd. Nog geen duidelijkheid....bah!
@Panter: heb je een foto van de test? Zou geen predictor meer kopen je hoort zulke rare verhalen erover! Rij gewoon even langs de kruidvat en koop het huismerk, 2 testen voor 5 euro...en ze zijn goed en duidelijk
kruitvat is juist niet duidelijk....die geeft zulke gekke uitslagen met halve streepjes de laatste dagen...vandaar dat ik een ander merk heb gekocht. Foto lukt niet met mijn prehistorische camera maar zal het vandaag nog eens proberen...
Spannend panter! Kan je niet een clearblue kopen die gewoon zeht zwanger of niet zwanger? Is wel duidelijk... Ik blijf hoop houden!!
@Kiekske: die testen zijn niet heel gevoelig, pas als er een duidelijk licht streepje staat op een normale test zal die zwanger aangeven...hoe gaat het met jou, zit je al op de roze wolk? @Panter: ben benieuwd en strooi nog even wat hcg naar je toe!
Predictor is idd klote Ik vertrouw normaal ook alleen maar de kruidvat 2v5 of de CB digital Wat vervelend die onduidelijkheid
Pff panter wat een onzekerheid... wat gek van die kruidvat hoor er ind ook altijd goede verhalen over...
Dames ik wens jullie nog heel veel geluk tijdens het zwanger worden en met jullie zwangerschappen.. Maar hier eindigt het toch voor mij op dit forum ik voel alsof er al een kliekje gemaakt is en die blijft standhouden wat ook goed is , maar anderen weinig kans geeft om er nog bij te kunnen komen Het ga jullie goed en nog veel suc6 met zwanger worden ik zal alvast ook zeker niet opgeven Groetjes Lesly