Lesly wat jammer dat je dat zo voelt, maar weet dat het zeker niet bewust is geweest. Naar mijn idee hebben we je allemaal een warm welkom gegeven, maar ok. Pinda ik heb het geprobeerd maar dan zegt ie dat ik teveel tekens heb gebruikt dan is toegestaan in mijn handtekening?! Ik snap er niks van!
@Lovely: jammer dat je het zo voelt denk niet dat het de bedoeling is geweest van ons! @Roodje: zou je tekst inderdaad weghalen
Ik gebruik ook altijd de testen van kv 2 vr 5. Ben er supertevreden over. Zijn heel gevoelig en witwit is echt 0 hcg. Ik heb ooit eens gehad dat ik dacht dat ik heel licht iets zag als ik hel draaide en toen bleek dan hcg 3 was. Dus ze zijn echt supergevoelig. Overmorgen opnieuw naar yoga, hopelijk met een minder heftig einde dan gisteren. Deze ochtend opnieuw bloed gaan prikken, waarschijnlijk om te controleren dat alle waarden terug normaal zijn en dan is het afwachten tot 21 dec.
Lovely, hoe kan het dat jij dat zo voelt? Je schrijft nog maar zo kort mee meid...we moeten elkaar toch nog wat leren kennen? Ik vind het jammer dat je weg gaat hoor!!
@ lesly, jammer dat je het zo voelt. Ik denk ook dat het komt omdat iedereen nu weer op een ander punt is. Net een behandeling gehad Zwanger Nog wachten op een behandeling. Maar als het goed is begin jij in januari weer toch? Er zijn denk ik nog een aantal meiden die dan beginnen hoor. Het is natuurlijk geen moeten hoor.. Hahaha maar we hebben hier wel wat aan elkaar. En gezellig. En fijn om soms wat dingen van je af te schrijven. @ Kiek is ga eens even kijken want dat is zeker wel de moeite waard dan. Mag ik vragen waar jij zelf verzekerd bent?
Oeeeh ik zie trouwens dat verzekeraar PNO zelfs een 4e poging vergoed, als je de hoogste verzekering neemt. Moet er alleen nog even achter komen hoe het zit in het buitenland
Kost wel wat per maand 154 euro totaal. Maar dan heb je een 4e poging erbij en het buitenland wordt vergoed tot 2 keer wettelijk is bepaald in nederland. Hmm.. toch iets om over na te denken. Het is nu ook lastig om te zeggen, want ik weet niet of ik een 4e poging nodig heb. En ik weet ook nog niet wat de totale kosten zijn voor DD
Haha die lin, ouwe spammer Ik geloof wel dat als je wilt overstappen je een verklaring in moet vullen en ze je mogen weigeren als ze dat willen. Maar het fijne weet ik er ook niet van...
Spam maar raak Lin! DD tikt best aan hoor, sturen voor alles een rekening. Enkel voor de intake heb ik er geen gehad volgens mij. ICSI, dus punctie + lab kost al 2300... Dus goed uitpluizen loont zeker! Ik zit nu bij CZ en krijg dus maar 75% van het Nederlandse tarief. Ik krijg maar 1900 vergoed, ex medicatie.
Lovely, jammer dat je jezelf zo voelt meid. Het is lastig om in een bestaande club te komen, het heeft even tijd nodig. Je bent echt welkom hoor!!!
Lovely, wat jammer... Wil je het misschien niet toch wat tijd geven?? Panter, klink precies als mijn laatste "casus".. Ik ga zo nog geld op je inzetten!!!! Jij bent echt wel zwanger!! Zwangere hoe gaat het? Roodje skattie, idd ietsje minder tekst en je krijgt je banner. Ga je nog lekker meid? Leuke ( lekker zittende ) kleding geshopt??? Xxx
@Jenka: met mij gaat het goed, met jou ook? borsten zijn het gevoeligst..binnenkort maar een nieuwe bh kopen...ze werden eerst voller maar nu worden ze ook echt wel iets groter.. Gisteren bij het bbq restaurant gegeten op de evenaar ken je die? amper iets gegeten behalve fruit en patat haha
Verder gaat het goed trouwens! Nog steeds bij vlagen misselijk, maar kan alles goed binnenhouden gelukkig. Was ondanks de groeiende buik anderhalve kilo afgevallen Krijg ook beetje meer energie lijkt wel, dus ben weer lekker in huis aan het rommelen (niet teveel natuurlijk, mannetje doet ook genoeg!) Nieuwe broeken zitten een stuk lekkerder! Soms uit het niets bekruipt me weer zo'n angst gevoel. Dat ik over 2 weken op de echo geen hartje meer zie, ondanks dat we al 3 echo's met mooie hartactie hebben gehad. Verschrikkelijk gevoel waardoor het af en toe toch moeilijk is om te genieten... Nog 2 weken en dan mogen we weer gluren bij de beeb.
Roodje ben nog niet zo vr geweest om het gevoel te ervaren wat jij hebt maar geloof dat ik net zo zenuwachtig zou zijn... We willen tenslotte ook zoooooooo graag dat het goed zit! Pinda, nee ken ik niet.. Was t verder wel wat? Kwa sfeer enzo?
Vandaag geen streepje meer, moet morgen stoppen met hormonen. Jenka, helaas had je het mis deze keer...wie weet volgende tp meer geluk.
Oh panter klote zeg!!!!! Hier ook vanmorgen nog maar 1x getest voor de zekerheid... Maar net zo wit als dat het nu buiten is...