Verdorie panter, wat klote!!! Pfff, frustrerend zeg. en nu nog 1 cryo? wanneer mag je daar mee door? volhouden hoor, jouw tijd komt ook nog! knuf
ik heb geen vertrouwen in cryo's...deze topper van 12 cellen bleef ook niet zitten Ik wil na de laatste cryo weer terug naar gestimuleerde iui. Die stap zijn we overgeslagen....normaliter word dat wel aangeboden. Dat ga ik dus bij evaluatie vragen of we dat nog 12x mogen proberen...moet er niet aan denken dat we straks nog maar 2 kansen hebben....bbbrrrr.
Ja maar voor de zekerheid toch nog testje gedaan... Straks weer aan de pil! Toch denk ik dat het gewoon een kwestie van geluk is... Niet?!
geluk...dat hoop ik toch niet...we hebben niet veel geluk gehad de afgelopen 5 jaar...dus als het een kwestie van geluk is kunnen we het wel vergeten hier Hard werken word beloond....daar hou ik me maar aan vast.
Kiekske hoe was het bij je ouders? Hebben ze het droog kunnen houden? Panter misschien dat die laatste cryo toch voor een verrassing zorgt, ondanks dat je er niet in geloofd! Ik ga iig zeker weer voor je duimen! Als je voor gestimuleerde iui gaat, mag je dan wel weer gebruik maken van dezelfde donor als voor de ICSI? Mona ben je alweer begonnen met spuiten? Hoe is het met de rest van de dames? Ingesneeuwd vandaag of viel het mee?
Hallo Panter, ik lees dat het toch negatief uitgedraaid is. Verdorie toch! Ik ben ook eens benieuwd dat die cryo's bij mij gaan doen. Ben bang dat ze lijn baarmoederslijmvlies niet goed gaan krijgen daarbij. Ik moet zeggen dat ik wel een goede bloeding achter de rug heb. Was dat al lang niet meer gewoon. Vraag mij af of dat door dat aspirientje zou komen. Emotioneel sta ik wel heel wankel. De tijd van het jaar zal er ook wel mee te maken hebben zeker. Ben gisteren op mijn werk beginnen wenen. Hoop dat morgen yogales deugd doet. Hier niet veel hinder gehad door de sneeuw. Suusje: wanneer gaat jouw volgende poging door? Had jij cryo's? Of is het opnieuw volledig met punctie en al.
Roodje, die donor is afhankelijk van of ie er nog is. Als hij 25 kinderne heeft verwekt mag ie niet meer doneren. Ben je zwanger dan kan je 6 rietjes reserveren voor een broertje/zusje van je beeb...dus met die reserveringen meegeteld is er kans dat hij "op" is. Maar we hebben 3 donoren gekozen hoor..dus dat maakt niet uit. We kunnen altijd doorgaan. In principe kunnen we in janauri een tp doen maar even afwachten of ik daar dan ruimte voor heb in mijn hoofd en hart. Merk dat het me steeds meer gaat doen allemaal en ik niet lekker in mn vel zit. Ben niet meer die vrolijke spring in het veld vol positiviteit dan ik altijd was. Ik merk dat ik wat verbitterd raak....mss is een lange pauze ook niet verkeerd om mezelf wat terug te vinden.
Oh ok Panter ik wist niet dat jullie 3 donors hadden. Kan me goed voorstellen dat het z'n tol eist als je al zo'n tijd bezig bent en dat tijd voor jezelf nemen ook belangrijk is. Neem de tijd en als je wel eerder weer wil beginnen dan kan je jullie kleine eskimo alsnog uit de vriezer halen toch? Ik vind jou altijd zo sterk overkomen en je ziet altijd overal de humor wel van in! Zou zonde zijn als je dat kwijtraakt Pantertje! *knuffel*
Dan had je me 5 jaar geleden moeten zien...een grotere lolbroek dan ik was er niet. tegenslag? Ach over 5 jaar leven we nog wel was altijd mijn motto... En ja ik leef nog...heb besloten dat ik wil leven ipv wachten en ga genieten van mn leven. Misschien moeten we de kinderwens er "maar bij" doen ipv andersom... Het hele gebeuren neemt zo'n plek in in je leven...álles draait erom...op een gegeven moment vraag ik me af of we zonder de kinderwens nog wel een leven hebben samen lief en ik. Na ja...stof tot nadenken, eerst maar even een uurtje met de hond door de sneeuw banjeren. Daarna een lekker koppie thee en warme douche en ik voel me weer de koning te rijk. Geluk zit in de kleine dingen, daar wil ik weer wat meer naar kijken. Moraal van dit verhaal....ik ben aan het nadenken over het pad van mn leven...
@panter: Ik was vroeger ook een vrolijke, misschien naiëve, spring in't veld. Positief ingesteld en goedlachs. Ik merk dat daar praktisch niets meer van overblijft. En dat ik veranderd ben. Ik voel me ook echt een verbitterde vrouw, waar het negatieve overheerst. Ik heb geprobeerd om een paar maand pauze te pakken, maar mij is het niet gelukt. Ik merkte dat ik dat toch maar zag als tijdverlies en dat ik er toch nog steeds mee bezig was, ook al wou ik dat niet. Ik hoop dat het jou lukt, echt waar! Het is toch echt miserie als die kinderwens zo groot is. Wij op het forum verstaan elkaar, maar ik denk dat veel mensen dat niet kunnen begrijpen. Mensen, die hun kind bij wijze van spreken in hun schoot geworpen krijgen, kunnen dat verlangen niet begrijpen. Ik merk dat het mij allemaal teveel aan het worden is en hoop dat ik mijn steun ga vinden in yoga en massage en eventueel psycholoog. Ik hoop ook dat mijn gesprek op 21 dec iets positief mag brengen. Deze maand heb ik me wel voorgenomen om eens met niets rekening te houden. Eens echt foert te zeggen, hoop dat het mij gaat lukken! En panter, ik hoop ook dat je de rust vindt! Ik hoop dat de pauze jou opnieuw wat ademruimte geeft!
Panter, ik weet ff geen woorden te vinden. Moest gewoon even huilen... Had het echt gehoopt/ gedacht... Ik vind het knap hoe jij er mee om gaat, ik ben nu al depri en moest aan de psych. Jij komt zo sterk over en geeft ons allen kracht ( denk dat ik voor andere dit ook wel kan zeggen zo) ik hoop dat je je kan hervinden in welke keuze je ook maakt! Wij steunen je!!!! Dikke knuffel en sorry dat ik het mis had..
Thanks ladies!! Jenka, mss komt je gevoel in de toekomst nog uit...mss voelde je ook wel dat ik niet kinderloos blijf en heb je dat aan de afgelopen poging vastgeplakt. Hier bijna de ramen eruit door ijsballen...gisteren ook al...vandaag achter de jeugd aan gegaan....stuk of 8 waren het. Samen met lief er achter aan, elk een kant op. We hebben er eentje te pakken gekregen...en zijn laffe vriendjes hielpen hem niet eens.... benieuwd of ze terug komen, want ben nu alleen...lief is naar de nachtdienst. Heb de schoenen al aan en ben er klaar voor!!
Nou ik ga maar slapen, jeugd is niet terug gekomen..Heb wel een flinke ster/scheur in mn raam, maar gelukkig heeft dat ene joch ons mee naar huis genomen....zn ouders gaan het vergoeden.
Panter, wat ongelooflijk klote dat het toch niet gelukt is!! Sucks... En dan ook nog van die rotjong die je raam slopen. Jeugd van tegenwoordig... Wel goed dat je een van die mannetjes te pakken hebt gekregen en dat zijn ouders betalen. Denk dat die wel goed op zijn sodemieter heeft gehad... Vertellen aan ouders: ze vonden het geweldig!!! Helemaal stralen!!! Maar geen tranen hoor... Dat komt wel bij de geboorte... Ben donderdagochtend ook naar een vriendin gereden, die barstte wel in tranen uit!! Kreeg van haar ook een zwangerschapsdagboek, erg lief. Voor de rest wachten we even de 1e echo af... Vanmorgen toch nog een keer getest, bleef bang dat de pregnyl er nog inzat, maar de teststreep is donkerder dan de controlestreep, dus denk dat ik het nu wel echt mag gaan geloven... AAAAAAAAAAHHHH!!!! Zo raar!!!!