Vandaag yoga gedaan, was wel intensief. Denk dat het een beetje te snel na shiatzu was. Amai, mijn rug! Ik denk dat ik morgen stijf ga zijn. @kiekske: zou je mij eens kunnen zeggen op welke dagen je precies het infuus kreeg en de pregnyl? Ga dat volgende week voorleggen aan gyn.
De boom staat! Die van ons is ook een kunstboom hoor, maar staat prima. Weer helemaal gezellig hier Ik heb ook nog steeds Puregon in de koelkast liggen en Utro in het keukenkastje. Zou ook niet weten wat ik ermee moet. Ik geloof niet in die Chinese kalender. Mijn vriendin zou 2x een meisje krijgen, maar heeft 2 jongens. Wij willen rond de 16 weken een pretecho voor geslachtsbepaling laten doen. Vind van 12 tot 20 weken toch best lang duren zonder echo! Die eerste echo is heel speciaal Kiekske. Ik krijg een glimlach als ik er weer aan terugdenk.
Oh, dan mocht je snel stoppen pinda. Ik moet tot 12 weken... Njs: intralipid 2 dagen voor tp en 3 dagen na tp. Pregnyl op dag 0 (dag van tp), dag 3 en dag 6. Dit was bij een dag 5 tp. Ben benieuwd hoe je arts hierop reageert. Pregnyl zal geen probleem zijn, maar intralipid...
MIsschien kunnen jullie iemand hier er blij meemaken?? Ik heb zelf ook nog deca en utro. Die bewaar ik mooi voor mijn poging zodat ik het elke keer kan opschuiven. En mocht ik dan een poging zelf moeten betalen dan heb ik in iedergeval wat hormonen
Ik lever de medictaie in bij het zh, daar geven ze het aan dames die zelf pogingen moeten betalen. ff je zh bellen of die het ook doen...meestal doen ze dat wel...
Goede tip Panter!!! Ik bewaar tot nu toe alles, maar als ik wat verder in de zwangerschap ben, geef ik het wel weg. Als je het allemaal zelf moet betalen, pfoe... Bijgaand test MvM...
Wauw wat een knaller!! Zul je zien dat je emmie zich gedeeld heeft en je zwanger bent van een 1 eiïge tweeling hihihi.
Hahaha, dat krijg ik steeds vaker te horen nu... Maar dat zal toch niet... Zou wel geweldig zijn hoor, maar kan het me niet voorstellen...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, en het kan wel hoor....maar mss maak je ook gewoon goed hcg aan.
Een embryo kan zich tot 10 dagen delen blijkbaar. Laatst opgezocht... Ik dacht namelijk dat dit bij ons niet meer kon omdat het al een blasto was, maar dat kan dus wel.
Maakt het extra spannend hihihi! Nou ik duim iig voor een gezonde beeb met mooi kloppend hartje kiek!!
@Kiekske: super test!! Ja die eerste echo zo speciaal, helemaal dat het zo vroeg is we hebben nu foto's van 6,8 en 11 weken afgelopen echo zagen we het kindje voor het eerst bewegen...zei mijn vriend: hoort dit? ik: natuurlijk schat het is toch een levend wezen. Hahaha mannen soms @hormonen: ga even navragen in het ziekenhuis of ik het daar kan inleveren. Aankomende dinsdag gaan we de combinatietest doen dus dan zie ik het kleintje weer. Nu behoorlijk ziek, met hoofdpijn wakker geworden..ging net de hond uitlaten en moest me toch overgeven...dit was de eerste keer sinds de zwangerschap... hoop dat niemand me gezien heb...