@ pinda, ooooh dat meen je niet. Ach ja kun je ook niks aan doen. Dan kan het er maar beter uit.. Hoop dat jij je snel beter voelt. En mannen indd hahahaha @ kiekske, ja heeel spannend hoor! hoop dat je mooi hartje ziet kloppen! is ook natuurlijk heel speciaal voor je eerste keer je kindje zien.
Kiekske; wat een mooie knaltest! en ja kan me voorstellen dat alles zo spannend is ( dat blijft het nog een tijdje...weet ik uit ervaring) Pinda; goed teken al die hormonen door je lijf! maar wel vervelend dat je er onderweg zo een last van hebt... @iedereen; Vandaag bij de vlos geweest. alles prima in orde gelukkig. zelf ben ik erg grieperig momenteel...niet leuk! hopenlijk gaat het gauw weer over. en mn rug heeft het nu al zwaar te verduren, ben echt een hark door alle bewegingen die zeer doen. gauw maar even op zoek naar massage of fysiotherapie ofzoiets... maar te horen dat je beebje het goed maakt en alles goed groeit, maakte me wel erg vrolijk ondanks de vervelende bijkomstigheden. pinda en roodje, ik zit trouwens bij zorggroep (vlos) bevalt erg goed. Nou iedereen de groetjes en een knuffel van deze kant.
Zoooo hier is het weer begonnen! 1ste decapeptyl zit er weer in! Hoop dat poging 3 meer geluk brengt! Xx
@Monatoetje: toi toi toi!!! Mijn duimen draaien voor je! @Kiekske: mooie test hoor! Maar ik zou me niet te veel zorgen maken over een tweeling, want de testen van MvM zijn volgens mij gewoon erg gevoelig. Ik heb er nog niet eentje gezien waar de teststreep lichter was dan de controlestreep... Hier: morgen de 20 weken echo, spannend! Ik kan nog niet helemaal bevatten dat ik al op de helft ben...
@Diva: hoe was de 20 weken echo, wat wordt het??! @Roodje: combinatie test was goed gegaan...kindje is al zooo mooi.. Foto staat in mijn album @Mona: jij wordt de eerste zwangere, maar niet de laatste, in 2013!!!
Ik zag de foto al stiekem bij het NUB topic Ziet er super uit! Lijkt erop dat je voorgevoel klopt he?! Wanneer krijg je de uitslag van de combinatietest? Ik kan niet wachten tot morgen...
Hihi stiekemerd als het goed is tussen nu en 2 weken, mocht ik niks horen is het goed, als het dringend is en ze wel wat gevonden hebben dan bellen ze me...spannend...maar nekplooi zag er mooi uit! Na het zh even langs de Primark geweest, leuke dingen hoor, ook veel voor kleine kinderen...heb 7 rompers (neutrale ) gehaald voor 10 euro !! Volgens mij wordt het mijn lievelingswinkel..love it
Heej meiden, Ik heb net voor de zekerheid toch maar alvast naar DD gebeld om een afspraak te maken voor een intake gesprek, voor als de 3de poging niet zal lukken! Afspraak staat gepland op 25 april! Hopelijk kan ik hem afbellen ! Ben wel blij dat ik gebeld heb, geeft toch het gevoel dat het na de 3de poging niet over is..... X