Hier probeer ik zo weinig mogelijk bezig te zijn met de feesten. Ben niet echt in de stemming. Ben blij dat kerst al achter de rug is. Maar de zwaarste moet nog komen. Zie echt op tegen oudejaar en nieuwjaar. Dat januari maar rap gepasseerd is.
Heej meiden! Vandaag mijn uitgangsecho gehad en alles zag er TOP uit! Er lagen dit keer in beide eierstokken 8 follikels klaar om te gaan groeien ! Vorige pogingen was dit 4/5 follikels! Zelfs de arts was verbaasd! Zou dit een uitwerking zijn van de SHIATZU? Nouja dat is alvast een heel goed begin! Hopelijk gaan ze alle 16 mooi groeien en krijgen we hele mooie embryo's! Zou deze poging eigelijk beginnen met 250E puregon, maar dat durfte ze niet aan omdat ze dan bang zijn voor overstimulatie! Dus ga gewoon weer met 150E starten! 2 januari gaat de 1ste puregon erin en 9 januari heb ik de eerst FM! De arts zei, zo dat is alvast een heel ander begin dan de vorige pogingen, hopelijk nu ook met een ander eind! X
@Mona: super nieuws, gefeliciteerd en dit wordt echt jullie ronde!! Hier gaat alles goed, 4 februari heb ik de 20 weken echo alweer..wat gaat het hard!! Ben dan 19 weken maar tegenwoordig doen ze het op die termijn hoorde ik van het zh..kan niet wachten om te weten wat het wordt
Mona helemaal te gek! Wat een ander verloop dan de vorige keer idd. Het aantal follikels is verdubbeld! Dat moet een lekker gevoel zijn! Nou op naar een lading top emmies en cryo's! Hoe voel je je verder lichamelijk?
Klinkt goed mona! Succes meid! Pinda, wat gaat dat snel!! Spannend!! Roodje, hoe voel je jezelf nu het nieuws wereldkundig is?? Geniet je nu nog meer?
Ja absoluut Kiekske! Nog elke dag komen er reacties binnen en het is superleuk! Ook erg fijn dat ik mijn buikje gewoon mag showen nu en niet meer in die oncharmante grote sweatshirts hoef rond te lopen! Wel heel vreemd dat de tijd tot 12 weken vooruit kruipt en daarna lijkt het ineens heel snel te gaan! De afgelopen 2 weken zijn echt voorbij gevlogen... Gisteren ff bij de VK weer naar het hartje mogen luisteren. Blijft zo bijzonder! Over 2 weken hebben we een pretecho met geslachtsbepaling. Spannend! Hoe voel jij je? Al wat kwaaltjes of valt het mee? Begin je al te groeien?
Wat leuk roodje! Lekker genieten meid en zeker je buikje showen!!! Hier gaat het op dit moment even iets minder. Ik heb al van voor de positieve test af last van mijn bekken. Heb ik vaker, die staat af en toe gewoon verkeerd. Op 5 dec mocht ik naar de osteopaat en stond het weer verkeerd, wat ook wel te voelen is, au... We hebben toen besloten er niks aan te doen ivm de prille zwangerschap. Vanaf die tijd veel pijn, maar ja, ik wil geen risico lopen, dus heb er niks mee gedaan. Tot afgelopen donderdag de hond aan de riem trok en ik letterlijk stil kwam te staan op straat. Ik huil nooit van de pijn, maar nu wel. Osteopaat gebeld en gisteren geweest. Wat een opluchting! Tot ik thuis kwam. Zie ik ineens bruinverlies en bij het plassen een veegje rood. Schrok me kapot!! Het is daarbij gebleven en ik denk dat het door de behandeling kwam, maar pff...ben echt bang nu. Wat zou ik NU graag een echo willen. Probeer het los te laten, maar dat is erg moeilijk...
kiekske; kan me je ongerustheid heel goed voorstellen hoor! maar ik weet ook, dat jij niks kan doen om te zorgen dat het goed zit...het zit goed...of niet..snap je voorzichtigheid wel, maar probeer een beetje te vertrouwen in je lichaam. Jij gaat gewoon een gezond kindje baren in 2013!!! Roodje; wat leuk zeg, al die positieve reacties en dat je niks meer hoeft te verbergen. Ik vind het ook heerlijk dat mijn buik al echt een "zwangeren"buik is,hihi. Ga je trouwens ook wereldkundig maken wat het wordt? Mona; wat geweldig nieuws!!! Ik duim, ik duim, ik duim Pinda; de tijd vliegt idd voorbij, jij en roodje gaan gelijk op en zijn ook alweer 14 weken. hoe voel je je verder? al een buikje in zicht? ego; hier vind ik de tijd ook voorbij vliegen, 9 januari de 20 weken echo. spannend toch wel... hoe gaat het met alle andere meiden?
Ohja, heb me ook ingeschreven voor cursus bevallen. een heel informatieve cursus waar veel informatie wordt verstrekt over allerlei onderwerpen. Het leuke is dat je deze cursus volledig kan volgen met je partner. Bij veel cursussen is dat maar 1 a 2 sessies. we hebben er beide zin in. Mischien ook iets voor roodje en pinda? ( aangezien het in almere is)
@ Roodje, buiten de opvliegers en last v darmen mag ik 'nog' niet klagen... Maar als ze alle 16 gaan groeien, zullen die lichamelijke ongenakken nog wel komen! Masr ach heb er alles voor over Wat leuk al die reacties, en heerlijk je buik showen hihi @ Kiekske, kan me voorstellen dat je dan schrikt, kun je de VK of Gyn niet bellen, miss willen ze wel een echo maken om je gerust te stellen... @ chaben, sow alweer bijna de 20w echo, spannend! Geniet er v meis! X
Hier gerustgesteld, echo gehad. Beebje doet het geweldig, zwaait en schopt al, hahaha! Bloeding was te zien en nog niet helemaal weg, dus ik weet nu dat er nog meer kan komen. Maar geweldig dit! Termijn klopte echt precies: 7 weken 5 dagen en 12 aug uitgerekend!
Fijn kiekske dat er geen ernstige bloeding was....en beeb het goed doet!! Wel schrikken dat bloedverlies, mss is het gekomen door de ruk aan de riem? Chaben, ook alweer de 20 weken echo...gaat snel!! Andere zwangeren hoe is het? Alle (nog) niet zwangeren, meiden trekken jullie het nog een beetje?
Kiekske, wat fijn dat je even hebt kunnen spieken en dat alles in orde is. Als je het niet vertrouwd moet je gewoon je vlos of het ziekenhuis bellen. Daar zijn ze voor! Wat naar van je bekken. In het begin had ik ook veel last van m'n bekken en een gevoel van 'doorgezakte' heupen. Op aanraden van een vriendin ben ik op mijn zij met een kussen tussen mijn dijen/knieen gaan slapen en dat werkt heel goed voor mij. Chaben leuk zo'n cursus. Mijn vriend wil wel mee, maar juist niet iedere week en dat vind ik ook niet erg. Bij mij om de hoek gaat ook een cursus beginnen binnenkort. Wel zo praktisch als het zo dichtbij is! Fijn te horen dat het verder goed met je gaat. Wij gaan ook wereldkundig maken wat het geslacht word. Alleen de naam blijft een verrassing tot de geboorte Mona opvliegers en darmproblemen zijn zwaar irritant! Maar zoals je zegt je hebt het er graag voor over. Straks volgen er waarschijnlijk nog meer ongemakken, maar wie weet dat het allemaal goed te doen is vanwege de Shiatzu? Hou vol meid!
@kiekske: ik denk dat ik me ook rot zou schrikken! Gelukkig is alles in orde! @mona: goed bezig, lees ik! Behalve de ongemakken. @panter: ik ga echt zo blij zijn als morgen achter de rug is. En eigenlijk dat we 14dagen, 3 weken verder gaan zijn! Waw, 20 wekenecho's! De tijd vliegt echt voorbij ( ook al lijkt hij bij mij soms eeuwen te duren...)
Hallo meiden, Voor iedereen alvast een heel goed uiteinde en dat 2013 maar een geweldig jaar voor ons allemaal mag worden!!!! xxx
Alvast een heerlijke jaarwisseling gewenst. Op naar een geweldig 2013 waarin alle dromen mogen uitkomen! *grouphug*