1ste ICSI poging in Juni

Discussie in 'MMM clubs' gestart door RooDje, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

@NJS: spannend, nu hopen dat er snel een tp volgt!! Nee gelukkig geen bloedverlies meer gehad, gisteren naar gyn. in zh geweest en alles was goed! Mocht er nog een keer bloedverlies komen dan wordt het op een kweekje gezet.
    @Roodje: op welke cursussen ga je allemaal?
    @Jenka: hoe is het?

Whoehoe...heb gisterenavond te horen gekregen dat ik tante word in augustus!! Mn schoonzusje is zwanger, ben zo blij!!

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb besloten dit topic te gaan verlaten. Ik zal jullie nog wel blijven volgen, maar niet meer actief meeschrijven. Ik merk dat er veel minder wordt geschreven sinds er een aantal meiden zwanger zijn, wat ik goed begrijp. Een aantal meiden zitten nog steeds in zo'n heftige tijd, met strijd, hoop en verdriet en ik wil dat niet 'vervuilen' met zwangerschapspraat. Dit is het MMM deel en geen zwangerschapsdeel. Ik weet hoe pijnlijk ik het af en toe vond als er weer iemand zwanger werd en wij weer een poging hadden moeten afbreken. Dat vind ik niet eerlijk.

Meiden, ik denk aan jullie, ik leef met jullie mee en duim volop voor allemaal mooie 2013 kindjes en/of zwangerschappen. Heel veel succes!

Liefs Kiekske

3. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Oh kiekske echt? Wat jammer...
    Dat ik wat minder aanwezig was heeft niks met jullie te maken hoor...
    Maar wilde het gewoon even loslaten...

4. SuusjeLove

SuusjeLove Fanatiek lid

4 feb 2011
    3.233
    0
    36
    Vrouw
    Simpelveld
    Pinda wat fijn dat alles oke is...

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat jammer Kiekske!
    Ik probeer de 'zwangerschapspraat' zo veel mogelijk te beperken tot de andere topics waar ik op geabbonneerd ben, maar ik wil zeker wel blijven meeschrijven en de meiden hier blijven steunen.

6. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hey meiden...

Terug uit Egypte en lekker bijgekomen. Ik ben erachter dat ik niet meer ben wie ik was.. Er is teveel beschadigd. Voel me wel weer beter maar het zal altijd een zere plek zijn.

Kiekske ik snap het helemaal... Heb het gevoel oom en ook ik zal minder aanwezig zijn... Ik wil me er niet constant mee bezig houden.

Ik heb nu een ander project, ik ben een nagelstudio begonnen. Ik hoop zo weer plezier te krijgen in alles.

Pinda, roodje, chaben ik houd wel sms/ bel contact..

Ik wens echt iedereen het beste voor 2013 en af en toe zal ik eens een update geven. Natuurlijk zal ik ook eens in de zoveel tijd bijlezen maar het is, voelt, beter als ik wat meer afstand neem van het hele baby verhaal.

Iedereen ook heel erg bedankt voor de warmte en begrip in 2012.

Een dikke knuffel

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiekske, waar schrijf je dan? Dan kan ik je volgen!!

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Mona hoe staat het er voor meid?
    Gaat het goed met de Puregon? Heb je alweer een fm gehad?
    Ik ben benieuwd!

NJS merk je iets van die pilletjes? Hoop dat je cryo TP snel mag volgen!

9. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.591
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Roodje, Spuiten gaat goed... Vanaf zondag erge buikpijn dus heb het idee dat het wel goed aan het groeien is in mijn buik.... Woensdag om 11u heb ik de 1ste FM... Ben ook heel benieuwd hoeveel er aan het groeien zijn...

X

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Buikpijn is niet leuk maar op zich wel een goed teken dat er iets groeit idd. Hopelijk groeit er niets te veel/te snel! Gelukkig al bijna een FM! Spannend!

11. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roodje: Er zijn wel een paar dingetjes, maar die kunnen evengoed niet van de medicatie komen. Moe, snel hoofdpijn,af en toe voel ik wel een beetje pijn in mijn onderbuik, maar dat had ik ervoor ook wel soms.

Ik heb wel geen goede ongi gehad, waarschijnlijk nog een beetje van de hormonen zeker. Donderdag krijg ik een eerste echo en bloedprik. Is wel nog vrij vroeg, want ben nog maar 7 dagen bezig dan met progynova. Dus volgens mij gaan ze nog niets zien.

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    NJS Kan goed zijn dat je cyclus nog enigszins van slag is door al de hormonen. Bedoel je met geen goede ongi minder bloedverlies dan normaal of zo?
    Misschien is het snel om na 7 dagen al bloed te prikken en een echo te doen, maar het is wel goed dat ze je zo nauwlettend in de gaten houden!

13. NJS

NJS Actief lid

8 okt 2012
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roodje: ja, opvallend weinig bloedverlies en eigenlijk bijna geen helderrood. Meer slijm en bruin en redelijk weinig. Sorry voor de details. Ga dat donderdag bij echo wel eens aanhalen.

14. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    @ NJS ja wat roodje zegt kan heel goed nog door de hormonen komen.
    Maar kan geen kwaad om het donderdag even te zeggen

@ mona. spannend!!! morgen je eerste fm! duim voor een mooi aantal!
    Whhaaa dan heb je waarschijnlijk volgende week de punctie al.

15. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Toi toi toi Mona!
    Ben benieuwd!

16. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    OOeeh het is al zover! Ben heel benieuwd hoor mona wat er uit komt!

@ kieske, Meid ik snap je denk ik wel. ondanks dat het wel wat confronterend kan zijn vind ik het ook fijn om te weten hoe jij je voelt! En juist jullie geven ons denk ik ookw eer hoop!
    En we willen denk ik allemaal ook wel weten hoe het met jou gaat en je baby!:D
    Maar ja je moet maar even zien. Zou leuk zijn als je af en toe nog iets van je laat horen.

EGO! aaaah ik heb echt baaldagen, soms zie ik het even helemaal niet meer zitten. Dat wachten is echt killing!

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kan ik me goed voorstellen Lin! Je bent ook al een hele tijd aan het wachten. Ellendig dat die wachtlijsten voor DD zo lang zijn, maar aan de andere kant ook wel een goed teken! ;)
    Heb je ze nog gestalked voor een evt eerdere afspraak of wacht je nu gewoon tot Feb?

18. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Meiden, ik merk dat ik toch iedere keer weer hier naartoe getrokken word...
    Ik mis jullie gewoon :)

Ik wilde voor jullie afstand nemen, omdat ik niet iedere keer mijn vrolijke banner bij jullie onder je neus wil wrijven. Maar dan lees ik dat Mona haar eerste fm heeft, dat Lin gek wordt van het wachten en dan wil ik gewoon iets zeggen.

Dus bij deze:

Mona: ben zo benieuwd hoe het was!!!

Lin: logisch meid, wachten is slopend. Heb je nog een keer gebeld?

NJS, ook weer op babypad!!!! Duimen!!!!

19. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hey Kiekske! *knuffel*
    Wij zijn gewoon de cheerleaders voor deze meiden! ;)

20. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Jeeej kiekske!! Hahaha.. Ach we maken dit met zijn allen mee, En jullie weten als geen anders wat wij meemaken!
    En zoals roodje zegt jullie zijn onze cheerleaders hahaha!

Ja heb 3 keer gebeld in totaal en een mail naar Dr S. En 3 weken terug belde iemand van daar om te zeggen dat de we alles maar gewoon even moeten afwachten tot 18 feb en er helaas niet eerder plek is. Ze moest van Dr S bellen hihi... Dus sinds dien durf ik niet meer zo goed te bellen hahah..
    Dus ja nog 5 weken en 5 dagen en dan mogen we erheen..
    Ben vooral ook bang dat we niet gelijk mogen starten. Maar ja we zien het wel.

Deel Deze Pagina