@Panter: wat een dapper besluit, heel knap! Fijn ook dat het rust geeft! @Mona: spannend!!! Duim duim duim!
@mona, vanavond je laatste spuitje...Ik duim zo hard mee voor je! Heel veel succes en dat er maar een prachtige zwangerschap door mag ontstaan.knuf
Mona zet 'm op meis! Nog een paar uurtjes en dan zit de laatste spuit erin! Weet je al hoe laat je de punctie hebt maandag? Chaben alweer op de helft zie ik! Super!
Ja gaat eigelijk heel goed... zenuwen zullen morgenvroeg wel weer komen hihi... ik hou jullie op de hoogte!! Xx
Lieve Mona, Succes zometeen! Ik hoop dat het meevalt qua pijn en dat je een goede opbrengst hebt! Think happy thoughts! *knuffel*
Mona, normaal ben je er nu al vanaf. Hopelijk is het goed meegevallen en heb je niet teveel pijn! Deze middag 2de echo gehad. Nu afwachten tot tel voor vervolg.
Ben weer thuis! Punctie is reuze meegevallen... 7eicellen eruit gehaald... Nu duimen voor 2toppers... ♡ X
Joehoe Mona! Ook hier brand een kaarsje voor je! Ben blij dat het goed is gegaan. 7 eicellen is top. Nu hopen dat ze allemaal bevrucht raken!
Jeetje wat goed 7 stuks! Aangezien er ook 7 follikels zijn geprikt toch? Heel mooi! En mooi dat het deze keer ook weer meeviel. duimen voor allemaal toppers!
Goed zo Mona! Nu flink uitrusten. Hoop voor jou dat ze een prachtexemplaar kunnen terugplaatsen! Ik krijg vrijdag opnieuw echo en bn. Moet vanaf morgen progynova ook vaginaal inbrengen. 3x oraal + 3x vaginaal. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven.